Het begint vandaag al met Freek de Jonge 5 jaar later.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een rare dag om te beginnen op vrijdag, waarom?
Oh daar hoef ik niet voor op te blijvenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint vandaag al met Freek de Jonge 5 jaar later.
Kan ook als slaapmiddel werken.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Oh daar hoef ik niet voor op te blijven
Nee, nog geen tijd voor gehad helaas. Maar je hebt een link geplaatst dus dat komt morgen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
Heb je die terugblik op Theo nog teruggezien, Tem?
de man zegt wijze dingen vanavondquote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef golfer het volgende:
Heerlijk hoe jullie weer in je vooroordelen over Freek kunnen zwelgen zonder echt te luisteren wat die man zegt.
Ik vind hem hier ook vele malen beter dan bij P&W.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:10 schreef Specularium het volgende:
Jeroentje laat hier altijd zien dat ie een vakman is.
Soort mini-zomergasten en dan helemaal anders.
Minder schreeuwende eindredacteur in z'n oortje en meer voorbereidingstijd.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef Tem het volgende:
Ik vind hem hier ook vele malen beter dan bij P&W.
Keuze van gasten en items aan een tafel was de laatste weken waardeloos, topic is ook bijna overleden.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind hem hier ook vele malen beter dan bij P&W.
Het is ook de focus op 1 gast. Geen gefragmenteerde rommel.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Minder schreeuwende eindredacteur in z'n oortje en meer voorbereidingstijd.
Omdat ze denken dat ze ook het format van een magnetronmaaltijd kunnen hebben net als DWDD.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
Witteman is ook geen massa man dus waarom eigenlijk 4 man aan tafel?
Geef haar eens ongelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef Tem het volgende:
Maxima wilde gewoon ook eens op de ark.
zolang ze steevast top 10 scoren blijft het zoquote:Op donderdag 20 december 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze ook het format van een magnetronmaaltijd kunnen hebben net als DWDD.
Alleen zijn de gasten en dus het format daar niet geschikt voor.
Is ook knap, een format verzinnen dat niet in het format past.
Zou de kijkcijfers weleens willen zien als er bijvoorbeeld nog een Barend en van Dorp tegenover stond.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zolang ze steevast top 10 scoren blijft het zo
barend en v dorpquote:Op donderdag 20 december 2012 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou de kijkcijfers weleens willen zien als er bijvoorbeeld nog een Barend en van Dorp tegenover stond.
Dit klinkt in ieder geval fris en fruitig.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef golfer het volgende:
Het zure man imago raakt ie nooit kwijt.![]()
Daarvoor papegaaien de usertjes op allerlei sociale media elkaar teveel na zonder zelf na te denken en te observeren.
Je hebt die voorstelling gezien en bent het er niet mee eens?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Heufd het volgende:
"Wat ik met Circus Kribbe doe, dat zie je nergens in de rest van de wereld."Ongelooflijk hoe die man over zichzelf kan lullen.
Voorstelling niet gezien, nee. Misschien is het wel heel goed hoor. Ik vind het gewoon heel vreemd hoe iemand zichzelf zo geniaal kan vinden.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt die voorstelling gezien en bent het er niet mee eens?
Mooie nabeschouwing.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Tem het volgende:
Fuck it, ik ga toch nog even naar Theo kijken.
Als je jezelf middelmaat vindt ga je natuurlijk nooit op een podium staan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Heufd het volgende:
[..]
Voorstelling niet gezien, nee. Misschien is het wel heel goed hoor. Ik vind het gewoon heel vreemd hoe iemand zichzelf zo geniaal kan vinden.
Dat ie over zichzelf wil praten is al iets.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Tem het volgende:
Ik vind het al ordinair dat hij er überhaupt over praat.
Hij ziet er idd niet uit als een 50+er.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:02 schreef golfer het volgende:
Botox tussen de wenkbrauwen en van zijn vrouw af.
Ogen ook laten doen?
Kijk maar naar die vouwen boven zijn neusbrug van 5 jaar geleden en nu.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij ziet er idd niet uit als een 50+er.
Ik hoop op mijn 52e er nog zo uit te zien...quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk maar naar die vouwen boven zijn neusbrug van 5 jaar geleden en nu.
Dat zou best grappig zijn, en dan tegelijk fokken tijdens de uitzending.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toch zouden we daar een keer met de usual suspects naar toe moeten.
Tablet van Alexander Knuppel jatten.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou best grappig zijn, en dan tegelijk fokken tijdens de uitzending.
Wat?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:14 schreef Tem het volgende:
Ik weet alleen dat hij wat met wattenstaafjes heeft.
Nee, was eenmalig een paar jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daar heb jij een abonnement op?
En jij dat kopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, was eenmalig een paar jaar geleden.
Iedereen dacht dat het een Tommy Cooper moment was.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:20 schreef Specularium het volgende:
Wat ook spannend was was toen hij bijna overleden was in de show.
Uiteindelijk gaat het dan om een slecht broodje tartaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |