Meteen de eerste post na de mijne met een perfect voorbeeld van hoe mensen in de onzin van Iran trappen. Dankjewel Arkai! Betere demonstratie kan niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Arkai het volgende:
[..]
We hebben het over de limieten die je gewoon kan beredeneren met basisgeometrie en jij komt met specs aanzetten. En elektronische oorlogsvoering? Ja we hebben inderdaad gezien hoe Iran een mooie drone heeft weten te bemachtigen met haar hackskills. Wat is je punt?
Dat was reserve materiaal toevallig beschikbaar. De Amerikanen hoeven Iran niet te bezetten, alleen maar uit te schakelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:45 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
There's more where that came from!
Geloof je dat echt met je hackskills? Als er 1 zo'n drone vliegt over zo'n enorm groot land, zullen er echt wel meerdere vliegen. En dan ga je maar 1 zo;n ding neerhalen? Man om je superioriteit te bewijzen haal je er meteen 2 neer gewoon omdat je het kanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Arkai het volgende:
[..]
We hebben het over de limieten die je gewoon kan beredeneren met basisgeometrie en jij komt met specs aanzetten. En elektronische oorlogsvoering? Ja we hebben inderdaad gezien hoe Iran een mooie drone heeft weten te bemachtigen met haar hackskills. Wat is je punt?
Alsof Fox nieuws een betrouwbare bron is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.myfoxdc.com/dp(...)-photoshopped-010212
Zelfs over die laatste test heeft Iran weer gelogen, droef hoor
Alsof Iran een betrouwbare bron is!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Alsof Fox nieuws een betrouwbare bron is.
Iran zegt dat het elektronische oorlogvoering was. De US zegt gwn een malfunction van de drone.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:52 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik weet dat het een subsonische kruisraket is die wordt aangedreven door een turbostraalmotor en zodoende een korte periode supersonisch kan vliegen met naverbrander maar op basis van de uiterlijke kenmerken weet je gewoon dat het ding gemaakt is om laag boven de grond te vliegen. Aangezien Iran geen vlak land is lijkt me dat dus uitermate lastig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:55 schreef Lightning_NL het volgende:
Meteen de eerste post na de mijne met een perfect voorbeeld van hoe mensen in de onzin van Iran trappen. Dankjewel Arkai! Betere demonstratie kan niet.
En schei toch uit met je gelul over basisgeometrie![]()
![]()
Natuurlijk heb ik het over specs. Want weet jij wat de mogelijkheden en limitaties zijn van een Tomahawk?
Ik weet niet wat ik moet geloven. Ik weet wel dat Ahmadinejad een mooie drone aaide!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:56 schreef johnnylove het volgende:
Geloof je dat echt met je hackskills? Als er 1 zo'n drone vliegt over zo'n enorm groot land, zullen er echt wel meerdere vliegen. En dan ga je maar 1 zo;n ding neerhalen? Man om je superioriteit te bewijzen haal je er meteen 2 neer gewoon omdat je het kan
Jij vindt Fox wel een betrouwbare bron dan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:01 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Alsof Iran een betrouwbare bron is!
Kerel! Je maakt mijn dag met deze opmerking. Jammer dat ie van 23:59 is.
Ok, maar de discussie ging specifiek om Tomahawks. Verder ben ik geen militair dus ga ik hier niet verder op in.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
Ten tweede, tomahawk raketten kun je niet overal makkelijk gebruiken. Maar de US heeft meer dan alleen tomahawks.
B-2's.
B-1 Lancers.
Reaper drones.
etc.
B-2 gebruiken om de grote anti-air batteries uit te schakelen, dan met F-18's, B-1's en B-52's de rest.
Tja eigendom van Saoudi-Arabie hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:59 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Alsof Fox nieuws een betrouwbare bron is.
quote:Olieprijs sterk omhoog
NEW YORK (AFN) - De olieprijs is dinsdag sterk gestegen. De toenemende spanningen tussen Iran en de Verenigde Staten en gunstige berichten over de Amerikaanse economie zetten de prijs van een vat Amerikaanse olie ruim boven de 100 dollar.
Dinsdagavond kostte een vat Amerikaanse olie 103,10 dollar. Dat was ruim 4 dollar meer dan de slotkoers van maandag. Brentolie, uit de Noordzee, was met 112,30 dollar per vat 4,5 procent duurder dan een dag eerder. De prijzen van beide soorten olie bereikten hiermee het hoogste niveau sinds het midden van november.
Iran dreigt de voor de olie-export belangrijke Straat van Hormuz te sluiten als reactie op sancties tegen het land. Afgelopen week oefende het land al op de sluiting en testte daarbij drie raketten. De afsluiting van de zeestraat zou de levering van olie door veel Golfstaten ernstig beperken.
lol lees je eigen poep maar terug:quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:01 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Alsof Iran een betrouwbare bron is!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kerel! Je maakt mijn dag met deze opmerking. Jammer dat ie van 23:59 is.
Vraag anders even aan iemand als Uzi Rubin wat hij ervan vindt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:51 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.myfoxdc.com/dp(...)-photoshopped-010212
Zelfs over die laatste test heeft Iran weer gelogen, droef hoor
Paar fundamentele fouten in je lulverhaal. De Tomahawk kan niet supersonisch en heeft een turbofan, dus geen naverbrander. En probeer de volgende keer wat meer interpunctie te gebruiken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:02 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik weet dat het een subsonische kruisraket is die wordt aangedreven door een turbostraalmotor en zodoende een korte periode supersonisch kan vliegen met naverbrander maar op basis van de uiterlijke kenmerken weet je gewoon dat het ding gemaakt is om laag boven de grond te vliegen. Aangezien Iran geen vlak land is lijkt me dat dus uitermate lastig.
[..]
Ik weet niet wat ik moet geloven. Ik weet wel dat Ahmadinejad een mooie drone aaide!
En dat terwijl hij ook nog eens in dienst van defensie is, of in ieder geval in dienst was. Kan je nagaan de knappe koppen die defensie heeft gecontracteerd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:05 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
lol lees je eigen poep maar terug:
-typische moslims. Grote bek
-Totaal niet boeiend
-snapt elke mongool
-Sowieso, heel die regio is achterlijk.
-Achterlijke Iran
Je komt in ieder geval over als iemand met verstand van zaken!
Dat bewijst 2012 wel. Ik hou je aan de afspraak dat je je verontschuldiging komt aanbieden per DM he?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En dat terwijl hij ook nog eens in dienst van defensie is, of in ieder geval in dienst was. Kan je nagaan de knappe koppen die defensie heeft gecontracteerd.
Zijn Whatsapp staat op N/A.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vraag anders even aan iemand als Uzi Rubin wat hij ervan vindt.
Prima, tot dan volg ik de lijn wel van Midden-Oosten deskundigen die in ieder geval verder weten te komen dan dit soort betekenisloze kreten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:08 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat bewijst 2012 wel. Ik hou je aan de afspraak dat je je verontschuldiging komt aanbieden per DM he?
quote:
http://grendelreport.post(...)nerable-to-iran-missquote:US Navy Ships in Gulf Vulnerable to Iran Missiles
WASHINGTON — A leading analyst has briefed Congress and the U.S. military on several new missiles that could bolster Iran's presence in the Gulf.
The analyst, Uzi Rubin, said one of the missiles could attack U.S. Navy assets in the region. "This is a game-changer," Rubin, the founder of Israel's ballistic missile defense program, said.
Iran's new Khalije Fars (Persian Gulf) solid-fuel anti-ship missile just before [and after] striking a stationary barge in a recent test exercise according to Fars news agency.
In a briefing on June 24 sponsored by the National Defense University Foundation, Rubin, regarded as a leading BMD consultant, said Iran's new Khalije Fars (Persian Gulf) solid-fuel anti-ship missile contained a range of 350 kilometers and advanced tracking.
Rubin said Khalije Fars could be used in a surprise attack on U.S. aircraft carriers and other large vessels in the Gulf. The missile, believed to be a variant of the Fateh-110, was said to track targets through data relayed by martime patrol aircraft.
The Israeli analyst also cited Iran's Qiam-1 and Kerrar weapons. Rubin described Qiam-1 as having an original design that reflected fine engineering and accuracy.
"It's definitely not some copy of a North Korean missile," Rubin said.
Kerrar was identified as an attack unmanned aerial vehicle designed to fly a weapons payload of up to 500 pounds. Rubin said Kerrar contained a range of 1,000 kilometers and appeared to combine elements of U.S. and South African platforms.
Rubin said Iran, urged by its allies, stopped reporting tests of strategic missiles. He said Teheran has not reported at least three recent tests of intermediate-range ballistic missiles designed to carry nuclear warheads. They included two flights of Iran's new Sejil-2 solid-fuel missile, with a range of at least 2,000 kilometers, in October 2010 and February. The tests were also not announced by the United States, which has pursued a sanctions policy on Iran's missile and nuclear programs.
"The fact that Iran did not disclose those tests is tantamount to admitting they were of nuclear-capable missiles," Rubin said.
Ik zeg toch ook kan. Het feit dat het niet zo is onderstreept mijn verhaal alleen maar meer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:06 schreef Lightning_NL het volgende:
Paar fundamentele fouten in je lulverhaal. De Tomahawk kan niet supersonisch en heeft een turbofan, dus geen naverbrander.
Daar gaan we weer. Ik vaag me af waarom jullie steeds dit soort topics blijven openen. Het enige wat we schijnen te kunnen doen is steeds van mening verschillen, en dan, als we toch niet uitkomen, schelden we elkaar uit en spelen we op de man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ach, schei toch uit, Iran mag dan best wel wat materiaal hebben, ik denk niet dat ze de training en/of operationele ervaring hebben om ook echt wat te doen met hun materiaal. De eerste paar honderd US Tomahawks leggen de meeste vliegvelden en anti-air van Iran wel plat, maak je geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |