Choose your subject man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor wie is dit topic nou bedoeld? Toch niet voor mensen die leuk mee kunnen praten over de meest expliciete onderwerpen? Of ben ik nou gek?
Rawrquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Choose your subject man.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Choose your subject man.
[ afbeelding ]
En ik verdedig dan ook niet alleen mijn standpunt in dit gevalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is ook niet enkel bedoeld om het jou naar je zin te maken.
Ik spreek haar taal beter.quote:
Laat ze eens publiekelijk gaan zou ik zeggen, misschien krijgen jullie dan wat gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef Strani het volgende:
Woh, die TT gaat me echt te ver Drommel.
[..]
En ik verdedig dan ook niet alleen mijn standpunt in dit gevalIk heb al meerderen in m'n DM die er, ook begrijpelijk, voor kiezen niet deze discussie in publiek aan te gaan maar die er net zo over denken.
Die kunnen er nog bij komenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
Kunnen de vragen met minder dan 3 opties ook niet weggehaald worden?
Gezien het tegengas die ik momenteel van jullie krijg begrijp ik prima dat ze er niet publiek mee gaan. Ik ga ze daar ook niet toe dwingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laat ze eens publiekelijk gaan zou ik zeggen, misschien krijgen jullie dan wat gedaan.
Zo komt het een beetje over als gezeur eigenlijk.
Het is wel opvallend dat er FOK! in bijna iedere slowchat een soort kliek heerst die het volgens hun regels moet hebben en anders alles er aan doen om het te hebben zoals hun het willen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laat ze eens publiekelijk gaan zou ik zeggen, misschien krijgen jullie dan wat gedaan.
Zo komt het een beetje over als gezeur eigenlijk.
quote:
Verkaar je nader?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij kan tenminste vanavond nog gewoon een oog dicht doen.
Dank je welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik wil er best op ingaan hoor . Ik ben niet preuts aangelegd maar ik hoeft ook niet de meest intieme details over iemand sexleven te weten . Gewoon omdat nogal persoonlijk is.
Ik zeg niet dat je ze moet dwingen, maar als het jullie allemaal zo tegenstaat zouden jullie je krachten kunnen bundelen en kijken of je gehoor vind bij de mods in plaats van er enkel hier in je eentje over te zeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien het tegengas die ik momenteel van jullie krijg begrijp ik prima dat ze er niet publiek mee gaan. Ik ga ze daar ook niet toe dwingen.
Op zich heb je daar een punt. Tips uitwisselen is beterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik wil er best op ingaan hoor . Ik ben niet preuts aangelegd maar ik hoeft ook niet de meest intieme details over iemand sexleven te weten . Gewoon omdat nogal persoonlijk is.
3 cm?quote:
Mwa, er is een kliek, dat zijn de mensen die het meest aanwezig zijn en het meest posten die in een SC de sfeer en stijl bepalen. Niet door regels, gewoon door op zo'n manier te posten. Maar er zijn altijd mensen die niet van die stijl zijn, er niet in mee kunnen posten en het liever anders zouden zien, maar dat is eigenlijk altijd funest voor elke SC, welke niet gemaakt word door het onderwerp maar door de mensen die er posten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat er FOK! in bijna iedere slowchat een soort kliek heerst die het volgens hun regels moet hebben en anders alles er aan doen om het te hebben zoals hun het willen.
Dan spendeer je je tijd aan een van de 23252357530 andere leuke dingen in het leven?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd wel ja, maar er is dan ook niet een apart sub-forum voor MLiG-gemekker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan spendeer je je tijd aan een van de 23252357530 andere leuke dingen in het leven?
Het is een forum. Dat gemekker van mlig de hele tijd is wel leuk?
Ik weet maar het valt gewoon op en er is geen ruimte om de 2 groepen tot een te smelten waar geen van beide overheerst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, er is een kliek, dat zijn de mensen die het meest aanwezig zijn en het meest posten die in een SC de sfeer en stijl bepalen. Niet door regels, gewoon door op zo'n manier te posten. Maar er zijn altijd mensen die niet van die stijl zijn, er niet in mee kunnen posten en het liever anders zouden zien, maar dat is eigenlijk altijd funest voor elke SC, welke niet gemaakt word door het onderwerp maar door de mensen die er posten.
Uhmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was niet allemaal zoals ´girls are made of sugar and spice and everything nice´.
Kont, rimmen, diarree.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm
Ja hier wordt ik veel wijzer van
Goed om te onthouden als je wilt gaan rimmenquote:
Wel met z'n vrouw mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet ander word Strani weer pissed
Slik je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet ander word Strani weer pissed
3546 andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed om te onthouden als je wilt gaan rimmen
Mijn ouders hebben 3 keer geneukt, meer niet. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Daarbij ben ik iemand die nogal visueel ingesteld is en als ik iemand met dat soort intieme details hoor dan zie ik het voor en sommige dingen wil ik liever niet weten.
Net zoiets als ouders die sex hebben, ik weet dat ze het gerust nog doen maar hoef het niet te weten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3546 andere dingen te doen.
[ afbeelding ]
Er is ook een CRE subforum voor tekeningen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Maar er is toch ook een seks gedeelte op dit forum als je sexleven zo open en bloot wil bespreken dan kan je toch ook daar heen gaan ??
Seks is altijd een apart onderwerp in onze samenleving. Je kunt het niet vergelijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is ook een CRE subforum voor tekeningen..
Jammer hij valt niet op blanken sabelsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg Ayumu en Tijn, match made in heaven
Hier zijn ze meer gewenst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Sinosappel het volgende:
Die naakte wijven heb ik nu wel weer gezien. Daar zijn andere topics voor Matador
Seks is alleen maar een apart onderwerp voor sommige mensen. Ik praat er ook gewoon openlijk over met mijn vrienden hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Seks is altijd een apart onderwerp in onze samenleving. Je kunt het niet vergelijken.
Voor sommige mensen misschien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Seks is altijd een apart onderwerp in onze samenleving. Je kunt het niet vergelijken.
Ik zou je werk graag hier zien verschijnen. Hebben we een forumtopicpolitie ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef formerjellybean het volgende:
ik spam dit topic niet vol met al mijn tekeningen , die heb ik netjes in fotoboek gezet .
Van mij mag je, en je mag er net zo vaak over praten als je al doet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef formerjellybean het volgende:
ik spam dit topic niet vol met al mijn tekeningen , die heb ik netjes in fotoboek gezet .
Strani doet weer moeilijk, zoals wel vaker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weer een relletje gemist?
Jammer.
Ik ben het alweer zat. Tijd om op de bank te hangen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb weer een relletje gemist?
Jammer.
Voor heel veel mensen, lijkt me. Ik kan er zelf trouwens ook prima over praten maar ik zie niet in waarom anderen moeten weten wat ik zoal doe in bed (of waar dan ook) of waarom ik zou moeten weten wat anderen doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is alleen maar een apart onderwerp voor sommige mensen. Ik praat er ook gewoon openlijk over met mijn vrienden hoor.
Voor een preuts feministje niet nee.quote:
Ik kan me dat zo slecht voorstellenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seks is alleen maar een apart onderwerp voor sommige mensen. Ik praat er ook gewoon openlijk over met mijn vrienden hoor.
En dus wil je ons verplichten hetzelfde als jou te doen. Aint gonna happenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen, lijkt me. Ik kan er zelf trouwens ook prima over praten maar ik zie niet in waarom anderen moeten weten wat ik zoal doe in bed (of waar dan ook) of waarom ik zou moeten weten wat anderen doen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor heel veel mensen, lijkt me. Ik kan er zelf trouwens ook prima over praten maar ik zie niet in waarom anderen moeten weten wat ik zoal doe in bed (of waar dan ook) of waarom ik zou moeten weten wat anderen doen.
Grappig jij zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor een preuts feministje niet nee.
Snelle drommel is snel:quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
http://fok.soulgp.com/verkiezingen/index.php
Goed dat je lacht. Het maakt je nog een beetje aantrekkelijk.quote:
Want ik post hier om door jou aantrekkelijk gevonden te wordenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed dat je lacht. Het maakt je nog een beetje aantrekkelijk.
Nee, zoveel is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Want ik post hier om door jou aantrekkelijk gevonden te worden
En knetter dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
Welke klapjosti heeft tot twee keer mij en Merel genomineerd?
Prima, het topic is vanaf nu helemaal voor jouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:33 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En dus wil je ons verplichten hetzelfde als jou te doen. Aint gonna happen
Nou ben je wel echt een heel fout type aan het posten met dat 'meisje'.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, zoveel is wel duidelijk.
Nog een leuk onderwerp, meisje?
Dat is graag wat je zou willen hebben, Want dan heb je weer iets te klagen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima, het topic is vanaf nu helemaal voor jou
Ik zou het ook niet weten.quote:
Wel een bazennominatiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:38 schreef Sinosappel het volgende:
lol "grootste zeurpiet": vrouweninhetalgemeen
En dan alleen maar mannen genomineerd
Goed, fout, altijd dat onderverdelen. Word je daar nou niet moe van?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ben je wel echt een heel fout type aan het posten met dat 'meisje'.
Oh dan wil ik haar welquote:
Dat doe je zelf net zo goed, met de manier waarop je Sinos nou weer aanspreekt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed, fout, altijd dat onderverdelen. Word je daar nou niet moe van?
Over vermoeiend gesproken...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed, fout, altijd dat onderverdelen. Word je daar nou niet moe van?
Ik maak andere keuzes dan jij. Live with it.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe je zelf net zo goed, met de manier waarop je Sinos nou weer aanspreekt.
Wees nou maar gewoon een gentleman en ga niet vrouwen aanspreken als 'meisje'. Dat heeft niets met keuzes te maken, dan ben je gewoon een lul.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak andere keuzes dan jij. Live with it.
En dan Samzz niet, where did it al go wrong mate.quote:
Pindaquote:
4 keer ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
arachide is nergens voor genomineerd!
Dat is voor jou een vraag en mij een weetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan Samzz niet, where did it al go wrong mate.
Wie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
arachide is nergens voor genomineerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie?Jeweet wel, dinges!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Toen ik de vraag verzon had ik jou niet in gedachten. *troost*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benzin is nu al meer slijmjurk dan ik!
Het maakt ook niet uit. Schijt aan de haters.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toen ik de vraag verzon had ik jou niet in gedachten. *troost*
Maar ik ben niet genomineerdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benzin is nu al meer slijmjurk dan ik!
Ja man, ik zei dat ik alles zou pakken wat ik pakken kan.quote:
quote:
Die keuzes moet je hier niet verwoorden. Daar kunnen mensen niet tegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik maak andere keuzes dan jij. Live with it.
Wat voor soort model zoek je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik kan gaan shoppen met een fatsoenlijk budgetEindelijk
Wie weet er nog toffe schoenen? Sneakers het liefst.
O dus jij bent die user zonder humorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leukste in de reeks ontstane stelletje
- Walvisgate 1
- Tinychat 3
Omdat andere zoals bv heloef en capstan hoger staanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom staat Murdera niet bij hoogste gun-factor eigenlijk
Wel meer ondertussenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:49 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij staat 'iedereen behalve Drommel' op 8.
Murdera die krijgt al bootyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef Sinosappel het volgende:
Waarom staat Murdera niet bij hoogste gun-factor eigenlijk
Ik dacht al dit kan VH nooit posten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef ValHallen het volgende:
Ik kan gaan shoppen met een fatsoenlijk budgetEindelijk
Wie weet er nog toffe schoenen? Sneakers het liefst.
Lage. Vans, Nike, Adidas, dat soort werk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wat voor soort model zoek je?
Ik heb zelf Walvisgate genomineerd. Leuk dat het een stem krijgt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O dus jij bent die user zonder humor
2, maar ik vind dat ik die wel moet winnen want ik kreeg er een nog droger dan een sulletje die aan haar haar rook en bergschoenen droeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leukste in de reeks ontstane stelletje
- Walvisgate 1
- Tinychat 3
Ik ben het echt man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht al dit kan VH nooit posten.
Ik heb gestemd op benzinquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat andere zoals bv heloef en capstan hoger staan
lage Nike Air Forcequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lage. Vans, Nike, Adidas, dat soort werk.
Mijn gunst.quote:
Ik gun mijzelf het eigenlijk het meeste omdat ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op benzin
Want dat is een schatje
Ik moet wel, mijn kleding is al een hele tijd niet meer ge-update. Dus dat wordt bunkeren als ik ga.quote:
En jij hebt zeker op mij gestemd?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Meest middelmatige user - Digitalgirl 18
[ afbeelding ]
Hoe is het met Anja?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef kree het volgende:
Zo poll ingevuld, heb niet alles beantwoord omdat ik niet genoeg van bepaalde users wist
Dag kree, gelukkig nieuw jaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef kree het volgende:
Zo poll ingevuld, heb niet alles beantwoord omdat ik niet genoeg van bepaalde users wist
Eerste ingeving, duhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef kree het volgende:
Ik vond deze heel tof maar ik heb te grote voeten voor dat ding.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef ValHallen het volgende:
http://www.go-britain.nl/(...)dark-shadow-gum.html
Het is een vrouw toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nouvelles doet het behoorlijk goed zo te zien hehe
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef ValHallen het volgende:
Heloef, jij had een tijdje terug toch je droomschoenen gezien ergens online? Heb je link?
Eh voila.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond deze heel tof maar ik heb te grote voeten voor dat ding.
Huh? Wat is deze hahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dag kree, gelukkig nieuw jaar.
Ik hoorde dat jij geneukt had met nieuw jaar. Heb je de tips al met de wachtende Sinosappel en Strani gedeeld? Het pedagogische duo achter dit topic vereist dat we het over versiertips hebben.
Die dus, toffe schoenen wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond deze heel tof maar ik heb te grote voeten voor dat ding.
Goed zie er morgen weer, ben benieuwd of ze weer zo geil is als met ouwejaarquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
Goed zie er morgen weer, ben benieuwd of ze weer zo geil is als met ouwejaar
Ik doe het liever wat rustiger aan, maargoed problemen heb ik er ook niet mee.
Kan er geen tips over geven, ik werd besprongen zeg maar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dag kree, gelukkig nieuw jaar.
Ik hoorde dat jij geneukt had met nieuw jaar. Heb je de tips al met de wachtende Sinosappel en Strani gedeeld? Het pedagogische duo achter dit topic vereist dat we het over versiertips hebben.
Aan je verhaal te horen vrat ze je op, met huid en haar!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
Goed zie er morgen weer, ben benieuwd of ze weer zo geil is als met ouwejaar
Ik doe het liever wat rustiger aan, maargoed problemen heb ik er ook niet mee.
quote:
Wanneer ga je die kopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef ValHallen het volgende:
http://www.go-britain.nl/(...)dark-shadow-gum.html
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rustiger aan?? Het is al dagen geleden!
Dit ja. Ik vind zelf dat je elkaar toch minstens elke week moet zien, zeker in het begin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een relatie niet alleen sexen en eerst zij ze zelf dat we het niet moesten overhaasten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er zouden meer van die types moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
Kan er geen tips over geven, ik werd besprongen zeg maar.
Eten -> zoenen -> wil je m'n slaapkamer zien (zij gaat liggen) -> kom ernaast -> ok -> en gaan.
Tja het is wel een meid met initiatief op dat gebied in ieder geval
Tjsa kweet niet tis nieuw voor mij maar ik had nog wel een voorspel verwachtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zouden meer van die types moeten zijn.
zijn er ook, maar niet genoeg inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zouden meer van die types moeten zijn.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een relatie niet alleen sexen en eerst zij ze zelf dat we het niet moesten overhaasten.
Kan zijn dat het met ouwejaar wat meehielp dat ze zelf al een halve fles wijn ophad toen ik bij haar kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:07 schreef heloef het volgende:
Ik ben verliefd.Die kennen we ergens vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Go with the flow, het komt zoals het komt, het loopt zoals het loopt enzovoort enzovoort.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar ik wil een relatie niet alleen sexen en eerst zij ze zelf dat we het niet moesten overhaasten.
Kan zijn dat het met ouwejaar wat meehielp dat ze zelf al een halve fles wijn ophad toen ik bij haar kwam.
Daar moet ik jou voor bedanken he.quote:
Ik heb een mooi budget, schoenen en shirts hebben prioriteit. Broek, riem, vest/trui zijn optioneelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een financiële meevaller van 51 euro, dusseee.. Dat gaan we doen!
Heb je loon gehad ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb een mooi budget, schoenen en shirts hebben prioriteit. Broek, riem, vest/trui zijn optioneel.
De voorbinddildo voor hem en haar was niks?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog steeds niets om te kopen, terwijl ik de hele dag heb gehad om erover na te denk
Je klinkt nu net als formerjellybean.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef arachide. het volgende:
Is het raar dat ik nu nog de trein wil pakken naar bommel?
Nee, dat is heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:10 schreef arachide. het volgende:
Is het raar dat ik nu nog de trein wil pakken naar drommel?
Den Bosch? Is wel ideaal denk ik, kunnen we uitslapen, shoppen en zijn we nog op tijd thuis ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn loon moet nog komen..net zoals kleedgeld. Waar gaan we shoppen?
Doe ik ook, maar ben wel benieuwd hoe het morgen zal gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Go with the flow, het komt zoals het komt, het loopt zoals het loopt enzovoort enzovoort.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als formerjellybean.
Geen flauw idee, maar ze staat nu al tweede in the all time list.quote:
Schoenen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet nog steeds niets om te kopen, terwijl ik de hele dag heb gehad om erover na te denk
Mwah, nog niet hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De voorbinddildo voor hem en haar was niks?
Tevens: Welke steur?
Die heeft ook van die "is het raar dat ik nu [instert activiteit] wil???" posts.quote:
Zulke types ben ik er helaas niet tegengekomen toen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Denk dat ik eens voor al de arme kereltjes hier eens ga shoppen in Bulgarije
Ik prefereer de term manhoer maar okéquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Sinosappel het volgende:
Drommel jij bent een grotere slet dan ik
Duh. Want jij bent helemaal geen sletquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Sinosappel het volgende:
Drommel jij bent een grotere slet dan ik
Is wel leuk ja!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Den Bosch? Is wel ideaal denk ik, kunnen we uitslapen, shoppen en zijn we nog op tijd thuis ook
Toch ben ik genomineerd & heb 2 stemmen dus sommige mensen denken van welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duh. Want jij bent helemaal geen slet
Shit ik moest weer denken aan mijn eigen verjaardag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
M'n broertje wordt morgen 18. Ga een appeltaart voor hem maken
Ik ben echt in staat de laatste trein te pakkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heeft ook van die "is het raar dat ik nu [instert activiteit] wil???" posts.
Zie je wel, lief. Told you soquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:17 schreef Sinosappel het volgende:
M'n broertje wordt morgen 18. Ga een appeltaart voor hem maken
Dit was jou vraag en 1 van die 2 stemmen was van mijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch ben ik genomineerd & heb 2 stemmen dus sommige mensen denken van wel
Doe het gewoon, waarom zou je het laten?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben echt in staat de laatste trein te pakken
Haha trutquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit was jou vraag en 1 van die 2 stemmen was van mij
Ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe het gewoon, waarom zou je het laten?
Zequote:
Omdat je de meeste gefaalde hossels hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Hoezo ben ik niet de slechtste hosselaar?
Ik heb op je gestemd hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
Hoezo ben ik niet de slechtste hosselaar?
Ik heb er 4.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je de meeste gefaalde hossels hebt.
Ik heb er 5, jij kennelijk meer.
Dat zijn slechts fantasieën van sommige users.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch ben ik genomineerd & heb 2 stemmen dus sommige mensen denken van wel
Ik geef geen neuk. Ik zou er om 1:34 zijn. Dat is wel minderquote:
Geile fantasieen, kingtoppie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zijn slechts fantasieën van sommige users.
Wie is Daisy?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er 4.
Daisy, Loka, Trammemeisje, Pinda
Hmm, ik denk niet dat paps blij gaat zijn om je dan van het station te halen. En het is anderhalf uur lopen. Minstens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk. Ik zou er om 1:34 zijn. Dat is wel minder
Toch zou ik het zo doen.
Ik zag het. Ik kan rustig gaan slapen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Kaneel, je bent niet meer de grootste slijmbal.
Op dit soort momenten voel ik me zo oud.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, ik denk niet dat paps blij gaat zijn om je dan van het station te halen. En het is anderhalf uur lopen. Minstens.
Het meisje waar ik 2 jaar verliefd op was.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is Daisy?
Wel vreemd dat jij wint dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik in de randstad woon.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op dit soort momenten voel ik me zo oud.
Ik, duh.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm, ik heb nog niemand aangevinkt bij User door wie ik me zou laten nemen. Iemand aanbevelingen?
Dan zou het nog steeds 1.5 uur lopen zijn naar m'n huis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik in de randstad woon.
Nouja, dan maar morgen weer zo laat hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, ik denk niet dat paps blij gaat zijn om je dan van het station te halen. En het is anderhalf uur lopen. Minstens.
Laat maar, ik doe -Nouvelles wel. Dat vindt SS het minst erg denk ik.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hmm, ik heb nog niemand aangevinkt bij User door wie ik me zou laten nemen. Iemand aanbevelingen?
nachtnetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ben ik blij dat ik in de randstad woon.
Precies.quote:
Hoe oud ben je dan? Ik woon in een afgelegen gehucht, dus het mag vreemd klinken, het valt wel meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op dit soort momenten voel ik me zo oud.
Waarom vindt hij dat minder erg?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Laat maar, ik doe -Nouvelles wel. Dat vindt SS het minst erg denk ik.
Heb je geen fiets?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan zou het nog steeds 1.5 uur lopen zijn naar m'n huis.
Ik heb gestemd op Drommel kingtoppiequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Alimentatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom vindt hij dat minder erg?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Kaneel, je bent niet meer de grootste slijmbal.
Heloef. Once you go black..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef lanterfanteraar het volgende:
Tis dat je er niet 2 mocht kiezen hè.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Drommel kingtoppie
Zo jij zit onder de plak zegquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Laat maar, ik doe -Nouvelles wel. Dat vindt SS het minst erg denk ik.
Wat is deze?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Drommel kingtoppie
28, maar het gaat meer om het regelen van ouders voor ophalen enzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Ik woon in een afgelegen gehucht, dus het mag vreemd klinken, het valt wel mee.
Ja, die staat nog ergens op 1 of ander parkeerterrein. Moet ik nog eens ophalen. ;')quote:
Ik constateerde net al dat ik bij die categorie de enige daadwerkelijke maagd ben die niet één stem heeft gekregen. Het vertrouwen in mij is werkelijk overweldigendquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
Meest voorspelbare user
- -Nouvelles 14
- Heloef 15
WAT. IS. DIT?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
Meest voorspelbare user
- -Nouvelles 14
- Heloef 15
WAT. IS. DIT?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
Drommel, kingtoppie, geintje natuurlijk.
Heb gestemd op Nouvelles.
Dat met de ouders is alleen in absolute noodgevallen hoor. Gelukkig rijdt er hier ergens nog een buurtbus rond. 1x per uurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
28, maar het gaat meer om het regelen van ouders voor ophalen enzo.
[..]
Ja, die staat nog ergens op 1 of ander parkeerterrein. Moet ik nog eens ophalen. ;')
Ik heb op jou gestemdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
Meest voorspelbare user
- -Nouvelles 14
- Heloef 15
WAT. IS. DIT?
Ja he!quote:
Hoe kon je?quote:
Het blijft behelpen tot je zelf een auto oid hebt. Er gaat een wereld voor je open.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat met de ouders is alleen in absolute noodgevallen hoor. Gelukkig rijdt er hier ergens nog een buurtbus rond. 1x per uur![]()
![]()
Of studeren in Utrecht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het blijft behelpen tot je zelf een auto oid hebt. Er gaat een wereld voor je open.
Echt niet en sowieso niet voorspelbaarder dan hem.quote:
Veel plaatsten hebben 's nachts niet eens een bus rijden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat met de ouders is alleen in absolute noodgevallen hoor. Gelukkig rijdt er hier ergens nog een buurtbus rond. 1x per uur![]()
![]()
Of in een gehucht gaan wonen wat naast een vliegveld ligt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Samenvatting: Niet in een klein gehucht wonen.
God wat hou ik van Hoofddorp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Veel plaatsten hebben 's nachts niet eens een bus rijden.
De laatste bus vertrekt om 23:20 van het station.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Veel plaatsten hebben 's nachts niet eens een bus rijden.
dat is eigenlijk nog best vroeg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De laatste bus vertrekt om 23:20 van het station.
Niks te klagen, het is hier dood okee maar goed 20 minuten in de bus en je hebt alles wat je wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |