Choose your subject man.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor wie is dit topic nou bedoeld? Toch niet voor mensen die leuk mee kunnen praten over de meest expliciete onderwerpen? Of ben ik nou gek?
Rawrquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Choose your subject man.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Choose your subject man.
[ afbeelding ]
En ik verdedig dan ook niet alleen mijn standpunt in dit gevalquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is ook niet enkel bedoeld om het jou naar je zin te maken.
Ik spreek haar taal beter.quote:
Laat ze eens publiekelijk gaan zou ik zeggen, misschien krijgen jullie dan wat gedaan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:15 schreef Strani het volgende:
Woh, die TT gaat me echt te ver Drommel.
[..]
En ik verdedig dan ook niet alleen mijn standpunt in dit gevalIk heb al meerderen in m'n DM die er, ook begrijpelijk, voor kiezen niet deze discussie in publiek aan te gaan maar die er net zo over denken.
Die kunnen er nog bij komenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
Kunnen de vragen met minder dan 3 opties ook niet weggehaald worden?
Gezien het tegengas die ik momenteel van jullie krijg begrijp ik prima dat ze er niet publiek mee gaan. Ik ga ze daar ook niet toe dwingen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laat ze eens publiekelijk gaan zou ik zeggen, misschien krijgen jullie dan wat gedaan.
Zo komt het een beetje over als gezeur eigenlijk.
Het is wel opvallend dat er FOK! in bijna iedere slowchat een soort kliek heerst die het volgens hun regels moet hebben en anders alles er aan doen om het te hebben zoals hun het willen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laat ze eens publiekelijk gaan zou ik zeggen, misschien krijgen jullie dan wat gedaan.
Zo komt het een beetje over als gezeur eigenlijk.
quote:
Verkaar je nader?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij kan tenminste vanavond nog gewoon een oog dicht doen.
Dank je welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik wil er best op ingaan hoor . Ik ben niet preuts aangelegd maar ik hoeft ook niet de meest intieme details over iemand sexleven te weten . Gewoon omdat nogal persoonlijk is.
Ik zeg niet dat je ze moet dwingen, maar als het jullie allemaal zo tegenstaat zouden jullie je krachten kunnen bundelen en kijken of je gehoor vind bij de mods in plaats van er enkel hier in je eentje over te zeuren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien het tegengas die ik momenteel van jullie krijg begrijp ik prima dat ze er niet publiek mee gaan. Ik ga ze daar ook niet toe dwingen.
Op zich heb je daar een punt. Tips uitwisselen is beterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ik wil er best op ingaan hoor . Ik ben niet preuts aangelegd maar ik hoeft ook niet de meest intieme details over iemand sexleven te weten . Gewoon omdat nogal persoonlijk is.
3 cm?quote:
Mwa, er is een kliek, dat zijn de mensen die het meest aanwezig zijn en het meest posten die in een SC de sfeer en stijl bepalen. Niet door regels, gewoon door op zo'n manier te posten. Maar er zijn altijd mensen die niet van die stijl zijn, er niet in mee kunnen posten en het liever anders zouden zien, maar dat is eigenlijk altijd funest voor elke SC, welke niet gemaakt word door het onderwerp maar door de mensen die er posten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is wel opvallend dat er FOK! in bijna iedere slowchat een soort kliek heerst die het volgens hun regels moet hebben en anders alles er aan doen om het te hebben zoals hun het willen.
Dan spendeer je je tijd aan een van de 23252357530 andere leuke dingen in het leven?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:19 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd wel ja, maar er is dan ook niet een apart sub-forum voor MLiG-gemekker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan spendeer je je tijd aan een van de 23252357530 andere leuke dingen in het leven?
Het is een forum. Dat gemekker van mlig de hele tijd is wel leuk?
Ik weet maar het valt gewoon op en er is geen ruimte om de 2 groepen tot een te smelten waar geen van beide overheerst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, er is een kliek, dat zijn de mensen die het meest aanwezig zijn en het meest posten die in een SC de sfeer en stijl bepalen. Niet door regels, gewoon door op zo'n manier te posten. Maar er zijn altijd mensen die niet van die stijl zijn, er niet in mee kunnen posten en het liever anders zouden zien, maar dat is eigenlijk altijd funest voor elke SC, welke niet gemaakt word door het onderwerp maar door de mensen die er posten.
Uhmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Was niet allemaal zoals ´girls are made of sugar and spice and everything nice´.
Kont, rimmen, diarree.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Uhm
Ja hier wordt ik veel wijzer van
Goed om te onthouden als je wilt gaan rimmenquote:
Wel met z'n vrouw mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet ander word Strani weer pissed
Slik je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Zeg ik niet ander word Strani weer pissed
3546 andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed om te onthouden als je wilt gaan rimmen
Mijn ouders hebben 3 keer geneukt, meer niet. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Daarbij ben ik iemand die nogal visueel ingesteld is en als ik iemand met dat soort intieme details hoor dan zie ik het voor en sommige dingen wil ik liever niet weten.
Net zoiets als ouders die sex hebben, ik weet dat ze het gerust nog doen maar hoef het niet te weten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
3546 andere dingen te doen.
[ afbeelding ]
Er is ook een CRE subforum voor tekeningen..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef formerjellybean het volgende:
Maar er is toch ook een seks gedeelte op dit forum als je sexleven zo open en bloot wil bespreken dan kan je toch ook daar heen gaan ??
Seks is altijd een apart onderwerp in onze samenleving. Je kunt het niet vergelijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er is ook een CRE subforum voor tekeningen..
Jammer hij valt niet op blanken sabelsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg Ayumu en Tijn, match made in heaven
Hier zijn ze meer gewenst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Sinosappel het volgende:
Die naakte wijven heb ik nu wel weer gezien. Daar zijn andere topics voor Matador
Seks is alleen maar een apart onderwerp voor sommige mensen. Ik praat er ook gewoon openlijk over met mijn vrienden hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Seks is altijd een apart onderwerp in onze samenleving. Je kunt het niet vergelijken.
Voor sommige mensen misschien.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Seks is altijd een apart onderwerp in onze samenleving. Je kunt het niet vergelijken.
Ik zou je werk graag hier zien verschijnen. Hebben we een forumtopicpolitie ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:29 schreef formerjellybean het volgende:
ik spam dit topic niet vol met al mijn tekeningen , die heb ik netjes in fotoboek gezet .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |