Cc! Dat zal wel niet want vriendlief is geen tweede keus en als ze mocht kiezen koos ze voor haar huidige vriend dus doe niet zo mal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Fantaseer je trouwens ook over hem als je met je vriend vrijt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef TheFastOne het volgende:
Dit topic gaat een stuk minder snel nadat er geraden was wie het was
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Inmiddels is door dit topic TS nog dieper in denial gezonken dan ze al was.
UHmmmm... daar betrap ik mezelf soms op....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Fantaseer je trouwens ook over hem als je met je vriend vrijt?
Jawel.. Ook ''real life'' jongens..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Gray het volgende:
Ben je ooit wel eens verliefd geweest op een ander persoon, voor zover daar sprake van is?
Nee dat is ie ook zeker niet!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cc! Dat zal wel niet want vriendlief is geen tweede keus en als ze mocht kiezen koos ze voor haar huidige vriend dus doe niet zo mal.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cc! Dat zal wel niet want vriendlief is geen tweede keus en als ze mocht kiezen koos ze voor haar huidige vriend dus doe niet zo mal.
Zat er verschil in het gevoel dat je voor hen had, en het gevoel dat je voor Ben had?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Jawel.. Ook ''real life'' jongens..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Jij bent zo evil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ze is wel verliefd geworden op haar vriend vanwege de gelijkenis. Ik denk dus van wel.
Hopelijk heet vriendlief ook Ben, dat maakt het wat veiliger tijdens hoogtepunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt last van een letterlijke "mindfuck".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk ga je dus haske vreemd, in je mind.
LOL!! Adam moet ook nog te verbloemen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ze is wel verliefd geworden op haar vriend vanwege de gelijkenis. Ik denk dus van wel.
Hopelijk heet vriendlief ook Ben, dat maakt het wat veiliger tijdens hoogtepunten.
Ik denk dat je gewoon in een bepaald bui zit waardoor je nu aan deze jongen terug denkt. Iets gaat niet lekker in je leven en je denkt terug aan fantasien van vroeger. Daar hoef je verder niet slecht over te voelen, iedereen doet het af en toe.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Jawel.. Ook ''real life'' jongens..
Haha... je bent in ieder geval wel eerlijk, maar weet je vriend dit ook eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Anonymous88 het volgende:
Nou zeg
Nee tweede keus is hij echt niet, wat ik al zei is dat ik never nooit een vriend zou willen met zo'n leven.
Een one night stand ofzo zou ik niet kunnen weigeren nee,,, maar ik zou echt mn vriend er niet voor verlaten
Eh nee...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon in een bepaald bui zit waardoor je nu aan deze jongen terug denkt. Iets gaat niet lekker in je leven en je denkt terug aan fantasien van vroeger. Daar hoef je verder niet slecht over te voelen, iedereen doet het af en toe.
Papa lang niet gezien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:05 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Eh nee...
Alles gaat juist goed
En het is nooit weggeweest...
Oh, dan heb ik het mis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:05 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Eh nee...
Alles gaat juist goed
En het is nooit weggeweest...
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef Knaller het volgende:
[..]
Haha... je bent in ieder geval wel eerlijk, maar weet je vriend dit ook eigenlijk?
Stel nou dat je hem ooit ontmoet en hij valt als een blok voor je. Zo erg dat hij alles opgeeft wat hij tot nu toe heeft bereikt om met jou in onbekendheid in een hutje op een tropisch eiland wil gaan wonen? Je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Anonymous88 het volgende:
Nou zeg
Nee tweede keus is hij echt niet, wat ik al zei is dat ik never nooit een vriend zou willen met zo'n leven.
Een one night stand ofzo zou ik niet kunnen weigeren nee,,, maar ik zou echt mn vriend er niet voor verlaten
Dan is ie gekquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel nou dat je hem ooit ontmoet en hij valt als een blok voor je. Zo erg dat hij alles opgeeft wat hij tot nu toe heeft bereikt om met jou in onbekendheid in een hutje op een tropisch eiland wil gaan wonen? Je weet maar nooit natuurlijk.
Misschien is het juist doordat alles super gaat, dat je naar iets verlangd wat je vroeger hebt gemist.quote:
Nee want:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef Knaller het volgende:
[..]
Haha... je bent in ieder geval wel eerlijk, maar weet je vriend dit ook eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:10 schreef Anonymous88 het volgende:
Die weet het niet. Ik wil hem niet kwetsen en hij verdiend beter dan dat...
Oh sorry.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:08 schreef Anonymous88 het volgende:
Maar eh ik kan barslecht engels dus dan wordt het alsnog niks.
Nee niet echt.. maar tis ook niet dat het nu opeens erger is. het was eventjes weg door mijn huidige vriend.. Of in ieder geval dat maakte ik mezelf wijs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien is het juist doordat alles super gaat, dat je naar iets verlangd wat je vroeger hebt gemist.
Je vertelde dat je al die jaren nooit een vriendje hebt gehad omdat je verliefd was op die bekende jongen. Misschien heb je spijt van al de dingen dingen die je niet hebt gedaan dat andere mensen wel hebben gedaan. Misschien wens je dat je die dingen alsnog kon doen.
En dat weet je wel te herkennen? Verbazingwekkend...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Nee niet echt.. maar tis ook niet dat het nu opeens erger is. het was eventjes weg door mijn huidige vriend.. Of in ieder geval dat maakte ik mezelf wijs.
Oh... dan weet ik het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Nee niet echt.. maar tis ook niet dat het nu opeens erger is. het was eventjes weg door mijn huidige vriend.. Of in ieder geval dat maakte ik mezelf wijs.
?Huh?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat weet je wel te herkennen? Verbazingwekkend...
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf wel meer wijs maakt.quote:
En ik probeer je te helpen door te stellen dat je jezelf van alles wijs maakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Anonymous88 het volgende:
Dat maak jij er dan vanIk vraag gewoon hulp hoor en maak mezelf niks wijs..
Je vraagt hulp en krijgt het volgende advies in dit topic:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Anonymous88 het volgende:
Dat maak jij er dan vanIk vraag gewoon hulp hoor en maak mezelf niks wijs..
Misschien als je iets duidelijker bent dan snap ik waar je op doelt?
Zoals ? wees specifiek dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik probeer je te helpen door te stellen dat je jezelf van alles wijs maakt.
Mensen achten zich niet diep genoeg in de shit om die stap te willen nemen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vraagt hulp en krijgt het volgende advies in dit topic:
Ga er eens met een proffesional over praten -> geloof ik niet in.
Probeer niets meer van hem te kijken -> helpt niet
Ja,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vraagt hulp en krijgt het volgende advies in dit topic:
Ga er eens met een proffesional over praten -> geloof ik niet in.
Probeer niets meer van hem te kijken -> helpt niet
Nee ik besef wel degelijk dat het een groot probleem is, juist iets waar de pshyg mij niet mee kan helpen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen achten zich niet diep genoeg in de shit om die stap te willen nemen...
Ze is misschien gewoon bang voor de psych.
Juist alleen de psych toch? En dan het liefst een die bekend is met obsessies van bekende mensen... Bestaat vast wel ergens in nederland.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Nee ik besef wel degelijk dat het een groot probleem is, juist iets waar de pshyg mij niet mee kan helpen.
Bijvoorbeeld dat een psycholoog je niet zou kunnen helpen. Dat is lekker makkelijk.quote:
Dat ging om iets reëels, niet om een puberale fantasie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik zoek meer vergelijkingsmateriaal, ik las laatst in een magazine een meisje die 8mnd liefdesverdriet had om een relatie van een paar maandjes... En die was er erger aan toe dan ik
En dat zij daaroverheen is gekomen, dat soort dingen doen me wel goed.
Exactement.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef Copycat het volgende:
Vooral vast blijven houden aan het idee dat een professional jou echt niet kan helpen. Dan hoef je er toch lekker niks aan te doen en kun je heimelijk blijven zwijmelen.
Als je zo denkt, prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef Copycat het volgende:
Vooral vast blijven houden aan het idee dat een professional jou echt niet kan helpen. Dan hoef je er toch lekker niks aan te doen en kun je heimelijk blijven zwijmelen.
Nee, die laten je zien hoe 'gek' je eigenlijk bent. En dat kan nogal confronterend zijn. Dus zijn sommige mensen er bang voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Anonymous88 het volgende:
Makkelijk? Dat baseer ik op dingen die ik inmiddels geleerd heb.
Ik ga niet mijn hele levensverhaal hier schrijven maar heb ervaring met dat soort mensen.
Die maken je gekker dan je bent.
Je zou niet de eerste zijn ... Alle adviezen leg je naast je neer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef Anonymous88 het volgende:
Als je zo denkt, prima.
Ik open vast een topic omdat ik zo graag mijn probleem wil delen hier zonder er wat aan te doen. Ja vast.
Maar als jij zegt dat er geen oplossing is, wat verwacht je dan van ons?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Als je zo denkt, prima.
Ik open vast een topic omdat ik zo graag mijn probleem wil delen hier zonder er wat aan te doen. Ja vast.
Nou niet echt.. Ze pakken ELK dingetje wat ooit mis gegaan is in je leven als een oorzaak aan. Das pas makkelijk, lekker geld verdienen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, die laten je zien hoe 'gek' je eigenlijk bent. En dat kan nogal confronterend zijn. Dus zijn sommige mensen er bang voor.
Je hebt eerder behandeling gevolgd? Of bedoel je, je zwager?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik zeg niet dat ze stom zijn.
Ik zeg dat ik ervaring heb met dat soort mensen. En kies ervoor om dat soort hulp niet te gebruiken.
Als jullie geen andere oplossingen weten of als er hier geen mensen zijn met soortgelijke verhalen (waar ik om vroeg) dan denk ik dat ik hier klaar ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |