Cc! Dat zal wel niet want vriendlief is geen tweede keus en als ze mocht kiezen koos ze voor haar huidige vriend dus doe niet zo mal.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Fantaseer je trouwens ook over hem als je met je vriend vrijt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:56 schreef TheFastOne het volgende:
Dit topic gaat een stuk minder snel nadat er geraden was wie het was
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Inmiddels is door dit topic TS nog dieper in denial gezonken dan ze al was.
UHmmmm... daar betrap ik mezelf soms op....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:55 schreef Copycat het volgende:
Fantaseer je trouwens ook over hem als je met je vriend vrijt?
Jawel.. Ook ''real life'' jongens..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:58 schreef Gray het volgende:
Ben je ooit wel eens verliefd geweest op een ander persoon, voor zover daar sprake van is?
Nee dat is ie ook zeker niet!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cc! Dat zal wel niet want vriendlief is geen tweede keus en als ze mocht kiezen koos ze voor haar huidige vriend dus doe niet zo mal.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Cc! Dat zal wel niet want vriendlief is geen tweede keus en als ze mocht kiezen koos ze voor haar huidige vriend dus doe niet zo mal.
Zat er verschil in het gevoel dat je voor hen had, en het gevoel dat je voor Ben had?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Jawel.. Ook ''real life'' jongens..
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Jij bent zo evil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ze is wel verliefd geworden op haar vriend vanwege de gelijkenis. Ik denk dus van wel.
Hopelijk heet vriendlief ook Ben, dat maakt het wat veiliger tijdens hoogtepunten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt last van een letterlijke "mindfuck".quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Copycat het volgende:
Eigenlijk ga je dus haske vreemd, in je mind.
LOL!! Adam moet ook nog te verbloemen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, ze is wel verliefd geworden op haar vriend vanwege de gelijkenis. Ik denk dus van wel.
Hopelijk heet vriendlief ook Ben, dat maakt het wat veiliger tijdens hoogtepunten.
Ik denk dat je gewoon in een bepaald bui zit waardoor je nu aan deze jongen terug denkt. Iets gaat niet lekker in je leven en je denkt terug aan fantasien van vroeger. Daar hoef je verder niet slecht over te voelen, iedereen doet het af en toe.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:59 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Jawel.. Ook ''real life'' jongens..
Haha... je bent in ieder geval wel eerlijk, maar weet je vriend dit ook eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Anonymous88 het volgende:
Nou zeg
Nee tweede keus is hij echt niet, wat ik al zei is dat ik never nooit een vriend zou willen met zo'n leven.
Een one night stand ofzo zou ik niet kunnen weigeren nee,,, maar ik zou echt mn vriend er niet voor verlaten
Eh nee...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon in een bepaald bui zit waardoor je nu aan deze jongen terug denkt. Iets gaat niet lekker in je leven en je denkt terug aan fantasien van vroeger. Daar hoef je verder niet slecht over te voelen, iedereen doet het af en toe.
Papa lang niet gezien?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:05 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Eh nee...
Alles gaat juist goed
En het is nooit weggeweest...
Oh, dan heb ik het mis.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:05 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Eh nee...
Alles gaat juist goed
En het is nooit weggeweest...
Neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:04 schreef Knaller het volgende:
[..]
Haha... je bent in ieder geval wel eerlijk, maar weet je vriend dit ook eigenlijk?
Stel nou dat je hem ooit ontmoet en hij valt als een blok voor je. Zo erg dat hij alles opgeeft wat hij tot nu toe heeft bereikt om met jou in onbekendheid in een hutje op een tropisch eiland wil gaan wonen? Je weet maar nooit natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:02 schreef Anonymous88 het volgende:
Nou zeg
Nee tweede keus is hij echt niet, wat ik al zei is dat ik never nooit een vriend zou willen met zo'n leven.
Een one night stand ofzo zou ik niet kunnen weigeren nee,,, maar ik zou echt mn vriend er niet voor verlaten
Dan is ie gekquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel nou dat je hem ooit ontmoet en hij valt als een blok voor je. Zo erg dat hij alles opgeeft wat hij tot nu toe heeft bereikt om met jou in onbekendheid in een hutje op een tropisch eiland wil gaan wonen? Je weet maar nooit natuurlijk.
Misschien is het juist doordat alles super gaat, dat je naar iets verlangd wat je vroeger hebt gemist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |