?Huh?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat weet je wel te herkennen? Verbazingwekkend...
Ik bedoel te zeggen dat je jezelf wel meer wijs maakt.quote:
En ik probeer je te helpen door te stellen dat je jezelf van alles wijs maakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Anonymous88 het volgende:
Dat maak jij er dan vanIk vraag gewoon hulp hoor en maak mezelf niks wijs..
Je vraagt hulp en krijgt het volgende advies in dit topic:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:15 schreef Anonymous88 het volgende:
Dat maak jij er dan vanIk vraag gewoon hulp hoor en maak mezelf niks wijs..
Misschien als je iets duidelijker bent dan snap ik waar je op doelt?
Zoals ? wees specifiek dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ik probeer je te helpen door te stellen dat je jezelf van alles wijs maakt.
Mensen achten zich niet diep genoeg in de shit om die stap te willen nemen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vraagt hulp en krijgt het volgende advies in dit topic:
Ga er eens met een proffesional over praten -> geloof ik niet in.
Probeer niets meer van hem te kijken -> helpt niet
Ja,quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je vraagt hulp en krijgt het volgende advies in dit topic:
Ga er eens met een proffesional over praten -> geloof ik niet in.
Probeer niets meer van hem te kijken -> helpt niet
Nee ik besef wel degelijk dat het een groot probleem is, juist iets waar de pshyg mij niet mee kan helpen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen achten zich niet diep genoeg in de shit om die stap te willen nemen...
Ze is misschien gewoon bang voor de psych.
Juist alleen de psych toch? En dan het liefst een die bekend is met obsessies van bekende mensen... Bestaat vast wel ergens in nederland.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:22 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Nee ik besef wel degelijk dat het een groot probleem is, juist iets waar de pshyg mij niet mee kan helpen.
Bijvoorbeeld dat een psycholoog je niet zou kunnen helpen. Dat is lekker makkelijk.quote:
Dat ging om iets reëels, niet om een puberale fantasie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:23 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik zoek meer vergelijkingsmateriaal, ik las laatst in een magazine een meisje die 8mnd liefdesverdriet had om een relatie van een paar maandjes... En die was er erger aan toe dan ik
En dat zij daaroverheen is gekomen, dat soort dingen doen me wel goed.
Exactement.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef Copycat het volgende:
Vooral vast blijven houden aan het idee dat een professional jou echt niet kan helpen. Dan hoef je er toch lekker niks aan te doen en kun je heimelijk blijven zwijmelen.
Als je zo denkt, prima.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:25 schreef Copycat het volgende:
Vooral vast blijven houden aan het idee dat een professional jou echt niet kan helpen. Dan hoef je er toch lekker niks aan te doen en kun je heimelijk blijven zwijmelen.
Nee, die laten je zien hoe 'gek' je eigenlijk bent. En dat kan nogal confronterend zijn. Dus zijn sommige mensen er bang voor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef Anonymous88 het volgende:
Makkelijk? Dat baseer ik op dingen die ik inmiddels geleerd heb.
Ik ga niet mijn hele levensverhaal hier schrijven maar heb ervaring met dat soort mensen.
Die maken je gekker dan je bent.
Je zou niet de eerste zijn ... Alle adviezen leg je naast je neer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef Anonymous88 het volgende:
Als je zo denkt, prima.
Ik open vast een topic omdat ik zo graag mijn probleem wil delen hier zonder er wat aan te doen. Ja vast.
Maar als jij zegt dat er geen oplossing is, wat verwacht je dan van ons?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Als je zo denkt, prima.
Ik open vast een topic omdat ik zo graag mijn probleem wil delen hier zonder er wat aan te doen. Ja vast.
Nou niet echt.. Ze pakken ELK dingetje wat ooit mis gegaan is in je leven als een oorzaak aan. Das pas makkelijk, lekker geld verdienen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, die laten je zien hoe 'gek' je eigenlijk bent. En dat kan nogal confronterend zijn. Dus zijn sommige mensen er bang voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |