abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106366788
Hey mensen

Waar moet ik beginnen...
Ik dacht toen ik 14 was dat ik, zoals velen, gewoon een idool had.
Op het moment dat ik andere jongens steeds met hem ging vergelijken en ik dus nooit een vriendje had, want ze kwamen niet in de buurt van hoe leuk ik hem vond... snapte ik dat ik toch misschien echt verliefd was op die jongen.. Het was ook vrij extreem, ik bracht dagen door aan filmpjes en foto's van hem te bekijken.. Ik chatte met fans over de hele wereld en wisselden onderling alle info uit die we vonden.. Dat ging jaren zo door en ik kreeg nooit een vriendje.. want niemand was immers zo leuk als hij..
Niemand wist van die hele obsessie, ze wisten wel dat ik een grote fan was van hem.
(Het is ook niet zozeer een hele bekende hier in Nederland)..

Inmiddels heb ik nu een vriend.. Ik besloot dat het genoeg was en dat ik ook gelukkig wilde zijn.. Het eerste jaar dacht ik ook helemaal niet meer aan hem maar de laatste tijd komt het enorm terug.. En besef ik dat het toch nooit echt klaar geweest is..
Ik ben ook op mijn vriend gevallen omdat hij me wat doet denken aan hem.. Enorm verkeerd natuurlijk.. Want ik moet echt op hem vallen en niet omdat hij op iemand lijkt die ik leuk vind!
Maar we hebben wel een heel goede relatie en we willen graag samenwonen... zucht. Ik hou ook echt van hem en ga hem echt niet opgeven voor een of andere fantasie. Maar het is zo extreem... ik krijg hem niet uit mn hoofd...
Herkent iemand dit....? Ik lees wel verhalen over pubermeisjes die verliefd zijn op hun idool maar dit is gewoon al bijna 10 jaar lang en ik ben geen pubermeisje meer.... Help :(

[ Bericht 1% gewijzigd door Anonymous88 op 03-01-2012 21:54:12 ]
pi_106366850
Maar Justin Bieber is toch pas 8 :?
pi_106366879
...........

Serieuzere reacties zou ik wel op prijs stellen..
pi_106366945
Beetje een open deur misschien, maar al aan gedacht om eens naar een psycholoog te gaan?
pi_106366961
Ik zou hetgeen wat STING zegt maar doen ja...
Rustig aan.
pi_106367036
Wie is je idool? Is het sting?
pi_106367082
...

[ Bericht 57% gewijzigd door Anonymous88 op 03-01-2012 21:54:27 ]
pi_106367102
Het is sowieso al een vrouwelijke eigenschap om mannen te verheerlijken die niet bereikbaar zijn... Maar die ze wel vaak zien - al dan in gedachten al dan via programma's en dergelijk..

Hoeveel meisjes zijn er wel niet verliefd op acteurs of op zangers? Echt een vrouwen trekje...

Maar jij schiet er wel erg extreem in door, en dit kan echt niet zonder professionele hulp opgelost worden. Ik geloof daar gewoon niet in... We kunnen het probleem wat helpen verhelderen misschien maar je zult echt actief stappen moeten ondernemen.
Rustig aan.
pi_106367178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Anonymous88 het volgende:
Nee.. Ik geloof daar niet echt in. De man van mijn zus is zelf pshyg.. Heb ik ook nooit iets aan ;)
Ik verwacht ook niet echt oplossingen hoor, meer soortgelijke verhalen...
Ben je in therapie bij de man van je zus dan? :')
Soortgelijke verhalen gaan je geen oplossing geven, maar zullen je alleen maar bevestigen in jouw gevoel dat het misschien toch doodnormaal is.

Newsflash, dat is het niet en blijkbaar kom je er ook niet op eigen houtje vanaf. Zoek hulp.
pi_106367196
Inderdaad, is het niet meer zo dat je een beeld van De Perfecte Man hebt gecreëerd, denkt dat je idool zo is en dat de mannen die je tegenkomt niet voldoen aan die hoge eisen?
pi_106367235
Ik ben wel benieuwd wie deze droomheld is eigenlijk. Ga je het ons nog vertellen? Of hou je 'm helemaal voor jezelf :7
pi_106367268
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie deze droomheld is eigenlijk. Ga je het ons nog vertellen? Of hou je 'm helemaal voor jezelf :7
Die fantasieën van vrouwen, ik vind het moeilijk om dat gebeuren te doorgronden..
Rustig aan.
pi_106367274
Gewoon gaan stalken
pi_106367289
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:30 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wie is je idool? Is het sting?
Maakt het verhaal wel gelijk een stuk aannemelijker iig :7
pi_106367544
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef STING het volgende:

Maakt het verhaal wel gelijk een stuk aannemelijker iig :7
Voor mij niet tenzij je blind of homo bent :')
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 19:43:59 #16
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_106367559
quote:
Nee.. Ik geloof daar niet echt in. De man van mijn zus is zelf pshyg.. Heb ik ook nooit iets aan ;)

Dat wil niets zeggen. Met je eigen psych moet het ook gewoon klikken, en het is sowieso al moeilijker als het een bekende is.

quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil het ook weten. :@
Are you fokking to me?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 19:45:17 #17
30961 Knaller
knalt er op los
pi_106367620
Leeft deze persoon nog of is deze inmiddels al overleden?
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_106367757
quote:
Ik verwacht ook niet echt oplossingen hoor, meer soortgelijke verhalen...
Het klinkt niet gezond TS, zou toch maar eens goed gaan nadenken over dit verschijnsel voordat je rare dingen gaat doen als stalken want ik heb ooit kennissen gehad die zover gingen met dit soort zaken dat het voor henzelf en voor de aanbeden persoon niet gezond meer was (eentje ging stalken en de andere kwam wel met heel wonderlijke verhalen :X ), jammer genoeg was er eentje moeder van 2 kinderen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_106368191
UHm stalken zou ik sowieso nooit doen, ik ben me er ook enorm van bewust dat het niet realistisch is en ik heb van hem ook niet ''de perfecte man'' gemaakt in mijn hoofd :P
Het lijkt me vreselijk om iemand te hebben die beroemd is en nooit of weinig tijd voor je heeft en een hele kudde fans achter zn reet aan heeft lopen... Dus ik zou dat niet eens ECHT willen.
Heb ook nooit geprobeerd om contact te zoeken, terwijl dat tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer is via facebook en myspace enz. :P
Hij leeft nog wel ja btw :') Ik weet niet of ik nou wel moet zeggen wie het is..
Weinig mensen in NL kennen hem trouwens :P

Ik ben niet in therapie bij de man van mn zus,, maar soms over andere dingen gaat hij al meteen op die toer praten (dingen analyseren enzo).. en dat past me gewoon totaal niet.
Vaak zegt hij dan ook dingen die ik allang weet.
En ik denk niet dat een beetje praten iets oplost..

Soortgelijke verhalen zoek ik juist wel om dan te bepraten hoe die mensen daar dan vanaf zijn gekomen.. of desnoods mensen die proberen over hun ex heen te komen ofzo (waarbij het ook al zolang duurt..) Of zou het gewoon nooit helemaal slijten?
pi_106368315
Als het gewoon zou slijten zou je er niet 10 jaar mee zitten...

Als je er echt iets mee wilt gaan doen dan ga je naar de psych.
Rustig aan.
pi_106368332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:58 schreef Anonymous88 het volgende:
UHm stalken zou ik sowieso nooit doen, ik ben me er ook enorm van bewust dat het niet realistisch is en ik heb van hem ook niet ''de perfecte man'' gemaakt in mijn hoofd :P
Het lijkt me vreselijk om iemand te hebben die beroemd is en nooit of weinig tijd voor je heeft en een hele kudde fans achter zn reet aan heeft lopen... Dus ik zou dat niet eens ECHT willen.
Heb ook nooit geprobeerd om contact te zoeken, terwijl dat tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer is via facebook en myspace enz. :P
Hij leeft nog wel ja btw :') Ik weet niet of ik nou wel moet zeggen wie het is..
Weinig mensen in NL kennen hem trouwens :P

Ik ben niet in therapie bij de man van mn zus,, maar soms over andere dingen gaat hij al meteen op die toer praten (dingen analyseren enzo).. en dat past me gewoon totaal niet.
Vaak zegt hij dan ook dingen die ik allang weet.
En ik denk niet dat een beetje praten iets oplost..

Soortgelijke verhalen zoek ik juist wel om dan te bepraten hoe die mensen daar dan vanaf zijn gekomen.. of desnoods mensen die proberen over hun ex heen te komen ofzo (waarbij het ook al zolang duurt..) Of zou het gewoon nooit helemaal slijten?
Je mag ook gewoon een foto van hem posten, heb ik ook geen problemen mee.
Grappig dat je zegt dat je niet houdt van dingen analyseren, maar wel wil weten waarom het zolang duurt voordat andere mensen over hun ex heen zijn.
pi_106368339
Is het Jeroen Pauw?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:02:17 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106368347
Jij denkt dat FOK! bevolkt wordt door eeuwige bakvissen?

...
Kut.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106368362
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:02 schreef Manco043 het volgende:
Is het Jeroen Pauw?
Ik denk het wel, die is immers niet zo bekend in NL :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:06:41 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106368518
Dit heeft niks te maken met over een ex heenkomen. En een zwager die wat gaat analyseren is totaal niet vergelijkbaar met echte therapie.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:08:14 #26
347320 Velma
nerdy vamp
pi_106368592
Ik ben benieuwd wie het is TS. Ben wel benieuwd wie zo jouw hoofd op hol heeft doen slaan en ook al zo lang! Kan me goed voorstellen dat je je schuldig voelt en je het zelf ook een beetje genant vindt. Maar is het wel echt zo erg? Er zijn zat mannen en vrouwen die hevig fan zijn van iemand, lid van de fanclub, alle concerten/films af, posters in huis etc. en toch gewoon een relatie hebben. Zolang jij duidelijk onderscheid hebt in van wie je echt houdt en wie je idolen zijn voor wie je speciale gevoelens hebt (en je fandom een beetje beperkt) is het vast niet zo erg als het lijkt en zal je vriend het ook niet zo'n ramp vinden.
I lost my glasses again
pi_106368701
Volgens mij is het echt een vrouwending.
Rustig aan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:12:01 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106368767
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij is het echt een vrouwending.
Zo je leven erdoor laten beïnvloeden is niet heel gewoon hoor, onder vrouwen.
pi_106368804
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zo je leven erdoor laten beïnvloeden is niet heel gewoon hoor, onder vrouwen.
Onder mannen ken ik het helemaal niet, en dit topic trekt alleen vrouwelijke users aan... Die voelen zich er duidelijk meer bij betrokken.
Rustig aan.
pi_106368850
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
Het is sowieso al een vrouwelijke eigenschap om mannen te verheerlijken die niet bereikbaar zijn... Maar die ze wel vaak zien - al dan in gedachten al dan via programma's en dergelijk..

Hoeveel meisjes zijn er wel niet verliefd op acteurs of op zangers? Echt een vrouwen trekje...

Maar jij schiet er wel erg extreem in door, en dit kan echt niet zonder professionele hulp opgelost worden. Ik geloof daar gewoon niet in... We kunnen het probleem wat helpen verhelderen misschien maar je zult echt actief stappen moeten ondernemen.
grote onzin
pi_106368883
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:13 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

grote onzin
Weet je het zeker? Ik ben er niet van overtuigd dat het niet zo is hoor.
Rustig aan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:14:49 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106368906
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Onder mannen ken ik het helemaal niet, en dit topic trekt alleen vrouwelijke users aan... Die voelen zich er duidelijk meer bij betrokken.
Ja, dat kan. Ik zie verder niet hoe dat relevant is.
pi_106368913
Ben ook wel benieuwd. Ben ook dol op een aantal zangers , acteurs buiten nederland ook toen ik nog 14 jaar ofzo was. En nu nog steeds :@
pi_106368915
Dit klinkt niet als een verliefdheid, maar als een obsessie.

Weet jij het verschil in het gevoel dat bij die twee komt kijken, TS? Hoe dan ook denk ik dat je best baat hebt bij een goeie therapeut, en niet je zwager. Die heeft geheel andere belangen dan een opgeleid therapeut dat heeft, plus ervaring.
pi_106368953
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Ik zie verder niet hoe dat relevant is.
Stukje analysatie dat ze niet gek is maar dat ze iets doorschiet in haar irrationele wezen.
Rustig aan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:16:51 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106368997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Stukje analysatie dat ze niet gek is maar dat ze iets doorschiet in haar irrationele wezen.
Ik vind dat jij ook een beetje doorschiet momenteel.
pi_106369052
Ik ben er wel van overtuigd dat het anders is dan gewoon fan zijn ja ;)
Het gaat ook niet alleen om z'n uiterlijk, ik vind alles wat ik gelezen heb en zijn humor en alles gewoon leuk..

Nog even over dat naar de psygoloog gaan; ik weet gewoon dat dat niet zal helpen.. bedankt voor de tips maar dar veranderd mijn gevoel echt niet. Ik weet zelf al dat het niet realistisch is enz dus dat hoeft zo iemand mij niet nog extra in te peperen.

Ik vergelijk het wel met het over een ex heen komen.. Tis immers een verliefdheid waar je vanaf wilt en voor mijn gevoel ''ken'' ik die jongen al 10 jaar. Als het nu uit zou gaan met mijn vriend en mij zou het een soortgelijk gevoel opleveren.. Hopelijk kom ik daar wat beter uit dan :')
Dit is gewoon nog heftiger, omdat ik het al zolang heb en het nooit bevredigd is zeg maar. Omdat diegene onbereikbaar is, snap je ...
pi_106369061
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind dat jij ook een beetje doorschiet momenteel.
Dat kan.
Rustig aan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:18:22 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106369067
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef Gray het volgende:
Dit klinkt niet als een verliefdheid, maar als een obsessie.

Weet jij het verschil in het gevoel dat bij die twee komt kijken, TS? Hoe dan ook denk ik dat je best baat hebt bij een goeie therapeut, en niet je zwager. Die heeft geheel andere belangen dan een opgeleid therapeut dat heeft, plus ervaring.
Waar haal jij vandaan dat die zwager die opleiding en ervaring niet heeft?
Niet dat ik hem aan TS zou aanbevelen, maar dat is op andere gronden gebaseerd.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:18:27 #40
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_106369077
Ik ga dit topic volgen. Het is een beetje "wie is het" en daar hou ik wel van.

Voor de rest klinkt het inderdaad als een obsessie.
pi_106369177
Uhm mijn zwager is wel goed opgeleid hoor. Daardoor word ik soms al gek van hem zonder dat ik echt advies vraag gaat hij al van alles analyseren whaha :')
Maargoed..
Ik wil wel even duidelijk hebben dat ik dus niet ECHT een relatie met die persoon zou willen en hem dus nooit zal stalken of whatever. Ik ben wat dat betreft wel realistisch en daarom snap ik mijn gevoel ook niet(!).

UHm ik snap niet echt wat het ertoe doet wie het is..

Een obsessie weet ik niet... ik voel het als hevige verliefdheid en dat heb ik ook voor mn vriend..
Alleen dat wordt beantwoord haha..
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:22:49 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106369272
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:

Onder mannen ken ik het helemaal niet,
Ik noem een Hinckley, een Chapman ...
pi_106369289
Op tv laten ze alleen de leuke stukjes zien.. In het echt is die waarschijnlijk velen malen minder leuk dan je vriend.
Rustig aan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:23:23 #44
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106369309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Anonymous88 het volgende:
Het gaat ook niet alleen om z'n uiterlijk, ik vind alles wat ik gelezen heb en zijn humor en alles gewoon leuk..

Nog even over dat naar de psygoloog gaan; ik weet gewoon dat dat niet zal helpen.. bedankt voor de tips maar dar veranderd mijn gevoel echt niet. Ik weet zelf al dat het niet realistisch is enz dus dat hoeft zo iemand mij niet nog extra in te peperen.

Ik vergelijk het wel met het over een ex heen komen.. Tis immers een verliefdheid waar je vanaf wilt en voor mijn gevoel ''ken'' ik die jongen al 10 jaar. Als het nu uit zou gaan met mijn vriend en mij zou het een soortgelijk gevoel opleveren.. Hopelijk kom ik daar wat beter uit dan :')
Dit is gewoon nog heftiger, omdat ik het al zolang heb en het nooit bevredigd is zeg maar. Omdat diegene onbereikbaar is, snap je ...
Met een ex heb je een relatie gehad. Jij hebt met deze man nooit een relatie gehad.

En ik zou wel benieuwd zijn wat een psycholoog zou doen met je vasthoudendheid ten aanzien van je gevoel voor hem.

Ik snap er overigens heel weinig van dat je adoratie voor een artiest niet kunt scheiden van een relatie met een man van vlees en bloed, die in je ogen kijkt, je aanraakt, met jou lief en leed en het bed deelt.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:23:49 #45
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_106369330
Ik vind het veel te lang duren om het niet vreemd te vinden.

is het Chuck Testa? :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_106369384
Daarom snap ik het zelf ook niet lienekien.

Hmm ja maar ik heb ook meer gezien dan alleen maar stukjes op tv.
pi_106369390
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Op tv laten ze alleen de leuke stukjes zien.. In het echt is die waarschijnlijk velen malen minder leuk dan je vriend.
Dacht ik ook van iemand, totdat ik bij zn concert was. Ik was nog meer aan t kwijlen bij hem dan voorheen :')
pi_106369417
:')Hahahaha
Ja

En als je zolang iemand volgt weet je echt wel een beetje hoe iemand echt is... Helaas.
Ik heb echt zoveel interviews, clips, zelf opgenomen homevideos gezien en alles....
pi_106369443
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waar haal jij vandaan dat die zwager die opleiding en ervaring niet heeft?
Niet dat ik hem aan TS zou aanbevelen maar dat is op andere gronden gebaseerd.
Toegegeven: dat was een aanname. Indien dat niet klopt, hoop ik dat TS aan de bel trekt. Zo niet, dan interpreteer ik het gebrek aan correctie onder het mom van stilzwijgen is toestemmen, en hebben we weer een beetje meer informatie vergaard. ;)

quote:

En dat klopt dus gewoonweg niet, aangezien je die jongen dus totaal niet kent. De reden waarom je een therapeut kan gebruiken is om te achterhalen waar je problematische fascinatie voor die jongen vandaan komt, niet of het najagen van een relatie realistisch is of niet.

Overigens stem ik op Nick Carter. 8-)
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:27:18 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106369503
:?
Er staat gewoon dat haar zwager psych is?
pi_106369539
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Dacht ik ook van iemand, totdat ik bij zn concert was. Ik was nog meer aan t kwijlen bij hem dan voorheen :')
Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.
Rustig aan.
pi_106369570
Nick Carter is wel beroemd in NL. Deze jongen niet :P
Alhoewel ik vroeger wel fan was van Nick, maar dat bleef binnen de perken haha.

Nee ik snap dat het in dat opzicht anders is hoor, maar het gevoel is echt hetzelfde.
Ik heb echt een enorm down gevoel en heb me zovaak niet kunnen concentreren, moeten huilen... Echt liefdesverdriet iig.
pi_106369593
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Copycat het volgende:
:?
Er staat gewoon dat haar zwager psych is?
VOLLEDIG overheen gelezen. Kan gebeuren, foutje, oeps. Kunnen we nu weer verder raden wie het is?
pi_106369595
Ik denk zelf ook wel dat mannen dit heel veel minder zullen hebben ja.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:29:54 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106369623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:

Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik noem een Hinckley, een Chapman ...
pi_106369634
waarom is het zo belangrijk wie het is... oke ik snap jullie nieuwsgierigheid maar ik denk dat het onderwerp dan al helemaal af gaat wijken..
Hem afkraken ofzo helpt toch niet :')
Vind het ook wel grappig of jullie het uberhaupt zullen raden hoor haha
pi_106369682
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Jij zou eens moeten DM'en want ik snap je soms niet en om daar nou een topic voor te kapen...
Rustig aan.
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 20:31:01 #58
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_106369691
Is hij in België wel bekender TS? Geef eens wat hinten...zanger, acteur, presentator, blank, zwart...????
Are you fokking to me?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:31:44 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106369728
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:

Jij zou eens moeten DM'en want ik snap je soms niet en om daar nou een topic voor te kapen...
Google de namen even.
pi_106369761
Uhm nee in Belgie ook niet...
Niet geheel onbekend hoor, er zijn wel nederlandse fans maar die heb ik ook alleen via internet leren kennen. :P
En het is een zanger, blank...

Misschien is het daarom ook dat ik het liever niet zeg, straks lezen bekenden het en verdenken mij meteen :')
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 20:34:13 #61
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_106369833
Hij is...Amerikaans, Brits...?
Are you fokking to me?
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:34:38 #62
30961 Knaller
knalt er op los
pi_106369857
Is ie bekend in Japan? :P
pi_106369868
Brits...
Wordt een beetje een raadspelletje zo

Ja in Japan wel geloof ik ja :')
pi_106369876
Zanger Rinus!
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 20:35:36 #65
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_106369892
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef Anonymous88 het volgende:
Brits...
Wordt een beetje een raadspelletje zo :')
:')

Je mag het ook gewoon zeggen anders... :') Is hij blank, zwart...?
Are you fokking to me?
pi_106369906
Rinus :') Nee k heb wel smaak hoor.
pi_106369930
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Google de namen even.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erotomanie
Rustig aan.
pi_106369931
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn gedachten was "ah verliefd/hij is zo leuk. Ik was echt hoteldebotel bij t concert" vriendlief vond t niet erg, maar goed onbereikbaar he, dan mag je toch wel iemand zo 'aanbidden' of iets. Als t de spuigaten maar niet uit loopt
pi_106369946
Blank ;)
pi_106369979
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Mijn gedachten was "ah verliefd/hij is zo leuk. Ik was echt hoteldebotel bij t concert" vriendlief vond t niet erg, maar goed onbereikbaar he, dan mag je toch wel iemand zo 'aanbidden' of iets. Als t de spuigaten maar niet uit loopt
Eh wil je mijn gedachten echt weten? Hahahahaa
pi_106369998
Is Chuck Norris niet een beetje oud voor je? :7
pi_106370020
quote:
Wat is dit nou weer :P

Ik denk absoluut niet zulke dingen ..
pi_106370036
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef Marie30 het volgende:
Is hij in België wel bekender TS? Geef eens wat hinten...zanger, acteur, presentator, blank, zwart...????
Nee, geen hints! Alleen zeggen wanneer het klopt! :D
pi_106370047
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Hoe komt dat dat je hem leuk vindt denk je?
Omdat hij aanbeden wordt door heel veel andere vrouwen? Of omdat hij daadwerkelijk zo goed kan zingen? Ik denk dat als het een onbekende jongen is met een gouden stem dat hij een stuk minder interessant is dan iemand die voor groot publiek optreedt... Hoewel er wezenlijk niks anders is aan dat persoon.
Rustig aan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:38:55 #75
30961 Knaller
knalt er op los
pi_106370049
Hij is toch niet ooit met dat pin-up model Jordan getrouwd hé? :+
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 20:38:57 #76
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_106370053
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef STING het volgende:
Is Chuck Norris niet een beetje oud voor je? :7
Chuck Norris een blanke Britse zanger? :p

Is het Robbie Williams TS?
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2012 @ 20:39:33 #77
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_106370078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef Knaller het volgende:
Hij is toch niet ooit met dat pin-up model Jordan getrouwd hé? :+
Peter André? Wel een lekker ding :D
Are you fokking to me?
pi_106370148
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe komt dat dat je hem leuk vindt denk je?
Omdat hij aanbeden wordt door heel veel andere vrouwen? Of omdat hij daadwerkelijk zo goed kan zingen? Ik denk dat als het een onbekende jongen is met een gouden stem dat hij een stuk minder interessant is dan iemand die voor groot publiek optreedt... Hoewel er wezenlijk niks anders is aan dat persoon.
Dat hij beroemd is en aanbeden wordt door zoveel vrouwen is juist iets waarom ik hem absoluut niet zou willen.
Waarom ik hem dan wel leuk vind tja, alles wat ik gezien heb van hem; zn uiterlijk, zn humor, zn manier van doen... dingen die ik lees.. ik heb gewoon zoveel dingen gezien van hem.. Moeilijk te zeggen waarom je op iemand valt terwijl je weet dat het niks kan worden he...

En nee allemaal fout ;)
En hij is een stuk minder beroemd dan Robbie...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:43:00 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106370237
Ik heb gehoord dat hij katjes verzuipt, een hekel heeft aan Aziaten en enorm uit zijn muil ruikt.
pi_106370266
Veel in beeld zijn bij een vrouw wilt ook wel eens helpen... En het is altijd op een positieve manier omdat jij iets van hem wilt zien... Omdat jij hem interessant vindt. Tjah. gekke vrouwen :P
Rustig aan.
pi_106370276

Rawr ~O>
pi_106370288
quote:

Maar toch heb je geen idee wie hij werkelijk is :') ....al die lui kunnen heel goed acteren naar de buitenwereld toe. ;)
Optimist tot in de kist
pi_106370311
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Veel in beeld zijn bij een vrouw wilt ook wel eens helpen... En het is altijd op een positieve manier omdat jij iets van hem wilt zien... Omdat jij hem interessant vindt. Tjah. gekke vrouwen :P
:') hahaha
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:44:49 #84
329334 Mr-White
Reservoir Dog
pi_106370326
Wat voor soort muziek is het?
Die middelste
pi_106370335
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:44 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar toch heb je geen idee wie hij werkelijk is :') ....al die lui kunnen heel goed acteren naar de buitenwereld toe. ;)
Ja dat snap ik , maar dan alsnog ben ik verliefd op het beeld dat ik van hem heb..
pi_106370340
@kingtoppie

Als eerste hij zingt ontzettend mooi, leuke romantische liedjes en ziet er zo geweldig uit en zn concert waar ik bij was. Wauw zat ik toen maar naast hem op t podium. Wat alle andere dames ervan vinden boeit me geen zak :+ daar kom ik niet voor.

Nee hoor, de 2e jongen die ik geweldig vind treed dus niet meer op. Ben vaak op zoek op internet maar krijg nergens meer concerten gevonden. Maar nog steeds luister ik de liedjes erg vaak en bekijk ik zon serie.

Dus sorry je hebt er geen gelijk in
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:45:30 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106370357
En hij schijnt zo gay als een paradijsvogel te zijn.
pi_106370375
Die van mij is zeker weten geen gay lol :P
pi_106370403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef kruidkoekje het volgende:
@kingtoppie

Als eerste hij zingt ontzettend mooi, leuke romantische liedjes en ziet er zo geweldig uit en zn concert waar ik bij was. Wauw zat ik toen maar naast hem op t podium. Wat alle andere dames ervan vinden boeit me geen zak :+ daar kom ik niet voor.

Nee hoor, de 2e jongen die ik geweldig vind treed dus niet meer op. Ben vaak op zoek op internet maar krijg nergens meer concerten gevonden. Maar nog steeds luister ik de liedjes erg vaak en bekijk ik zon serie.

Dus sorry je hebt er geen gelijk in
Dus je zwak is net zo groot voor die onbekende jongen?
Rustig aan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:47:23 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106370438
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:46 schreef Anonymous88 het volgende:
Die van mij is zeker weten geen gay lol :P
Nee, dat beeld willen ze graag hooghouden, richting vrouwelijke fans.
Ondertussen deelt is de lakens met zijn roadies.
pi_106370453
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat beeld willen ze graag hooghouden, richting vrouwelijke fans.
Ondertussen deelt is de lakens met zijn roadies.
_O-
Rustig aan.
pi_106370488
Dan moet hij dat zelf weten... en issie alsnog lekker :P
Ik heb niks tegen gay zijn en voor mij is hij sowieso al onbereikbaar...
pi_106370502
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef Anonymous88 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik , maar dan alsnog ben ik verliefd op het beeld dat ik van hem heb..
Blijkbaar toch niet helemaal aangezien je nog steeds aan een beeld zit vast te houden wat te perfect is. Dat je vriend aan hem doet denken en je daarom wat met hem hebt is trouwens ook niet helemaal gezond (zo is die ene voormalige kennis van me ook begonnen :X )maar vooral niet eerlijk naar je vriend toe. :{

Ik voorzie ernstige problemen als je je aan een persoon blijft vastklampen die je nooit van je leven zult krijgen.
Optimist tot in de kist
pi_106370517
quote:
Oplossing: Therapieën tegen liefdesverslaving lijken vaak wel wat op die tegen roken. Ook daarbij ligt de sleutel in het veranderen van overtuigingen. Is roken wel zo lekker; Is deze relatie wel zo belangrijk? Of klampt de 'verslaafde' zich steeds opnieuw vast aan de ander om de rot gevoelens te verdringen van de vorige ontspoorde ruzie? Zoals andere verslavingen is ook liefdesverslaving een ziekte die meestal niet overgaat, maar die wel tot staan kan worden gebracht. De meeste mensen hebben daar hulp bij nodig. Bij een liefde en/of seksverslaving kunt u terecht bij: www.slaa-nederland.nl
Rustig aan.
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:49:32 #95
30961 Knaller
knalt er op los
pi_106370539
Kun je niet z'n initialen posten? :+
pi_106370589
Ik wou Arnold Schwarzenegger zeggen, maar die zingt niet :(.
Ajax!
pi_106370601
@Trovey; Nja het begon zo met mijn vriend, maar al gauw hield ik echt van hem om hoe hij is..
Maar in eerste instantie viel ik om die reden op hem..

Ik heb niet een ''te perfect'' beeld van hem .. niemand is perfect en dat zou ook saai zijn :P
Ik snap wat jullie denken maar het is moeilijk uit te leggen..
Het is ook moeilijk uit te leggen dat het voelt alsof ik hem ook een beetje echt ken omdat ik hem al zolang volg....

Haha nee jullie noemen veel te bekende mensen.. ( in NL tenminste )
pi_106370729
Is het een van deze hoffelijke uitziende heren?

quote:
7. BBMak
Get this, BBMak is a British group, and they made more money in the States than the rainy isles. Their hit song, "Back Here," even hit #1 at the adult contemporary charts, considering they were... a boy band?
Overigens zou ik het lachen vinden als het Rick Astley zou zijn. :')
  dinsdag 3 januari 2012 @ 20:54:26 #99
30961 Knaller
knalt er op los
pi_106370785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:53 schreef Gray het volgende:
Is het een van deze hoffelijke uitziende heren?
[ http://imageshack.us/photo/my-images/707/backherecdsbbmak.jpg (copy/paste deze link) ]

[..]

Overigens zou ik het lachen vinden als het Rick Astley zou zijn. :')
Lijkt me sterk... als ze al 10 jaar fan is dan moet ie zo rond 2000 een hitje hebben gehad.
pi_106370816
Hihi nee die zijn het niet. ..
Hij is al vanaf 97 bezig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')