Ben je in therapie bij de man van je zus dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Anonymous88 het volgende:
Nee.. Ik geloof daar niet echt in. De man van mijn zus is zelf pshyg.. Heb ik ook nooit iets aan
Ik verwacht ook niet echt oplossingen hoor, meer soortgelijke verhalen...
Die fantasieën van vrouwen, ik vind het moeilijk om dat gebeuren te doorgronden..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie deze droomheld is eigenlijk. Ga je het ons nog vertellen? Of hou je 'm helemaal voor jezelf
Maakt het verhaal wel gelijk een stuk aannemelijker iigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:30 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wie is je idool? Is het sting?
Voor mij niet tenzij je blind of homo bentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:37 schreef STING het volgende:
Maakt het verhaal wel gelijk een stuk aannemelijker iig
Dat wil niets zeggen. Met je eigen psych moet het ook gewoon klikken, en het is sowieso al moeilijker als het een bekende is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Anonymous88 het volgende:
Nee.. Ik geloof daar niet echt in. De man van mijn zus is zelf pshyg.. Heb ik ook nooit iets aan
Ik wil het ook weten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie deze droomheld is eigenlijk. Ga je het ons nog vertellen? Of hou je 'm helemaal voor jezelf
Het klinkt niet gezond TS, zou toch maar eens goed gaan nadenken over dit verschijnsel voordat je rare dingen gaat doen als stalken want ik heb ooit kennissen gehad die zover gingen met dit soort zaken dat het voor henzelf en voor de aanbeden persoon niet gezond meer was (eentje ging stalken en de andere kwam wel met heel wonderlijke verhalenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik verwacht ook niet echt oplossingen hoor, meer soortgelijke verhalen...
Je mag ook gewoon een foto van hem posten, heb ik ook geen problemen mee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:58 schreef Anonymous88 het volgende:
UHm stalken zou ik sowieso nooit doen, ik ben me er ook enorm van bewust dat het niet realistisch is en ik heb van hem ook niet ''de perfecte man'' gemaakt in mijn hoofd
Het lijkt me vreselijk om iemand te hebben die beroemd is en nooit of weinig tijd voor je heeft en een hele kudde fans achter zn reet aan heeft lopen... Dus ik zou dat niet eens ECHT willen.
Heb ook nooit geprobeerd om contact te zoeken, terwijl dat tegenwoordig niet zo heel moeilijk meer is via facebook en myspace enz.![]()
Hij leeft nog wel ja btwIk weet niet of ik nou wel moet zeggen wie het is..
Weinig mensen in NL kennen hem trouwens
Ik ben niet in therapie bij de man van mn zus,, maar soms over andere dingen gaat hij al meteen op die toer praten (dingen analyseren enzo).. en dat past me gewoon totaal niet.
Vaak zegt hij dan ook dingen die ik allang weet.
En ik denk niet dat een beetje praten iets oplost..
Soortgelijke verhalen zoek ik juist wel om dan te bepraten hoe die mensen daar dan vanaf zijn gekomen.. of desnoods mensen die proberen over hun ex heen te komen ofzo (waarbij het ook al zolang duurt..) Of zou het gewoon nooit helemaal slijten?
Zo je leven erdoor laten beïnvloeden is niet heel gewoon hoor, onder vrouwen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij is het echt een vrouwending.
Onder mannen ken ik het helemaal niet, en dit topic trekt alleen vrouwelijke users aan... Die voelen zich er duidelijk meer bij betrokken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo je leven erdoor laten beïnvloeden is niet heel gewoon hoor, onder vrouwen.
grote onzinquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:32 schreef kingtoppie het volgende:
Het is sowieso al een vrouwelijke eigenschap om mannen te verheerlijken die niet bereikbaar zijn... Maar die ze wel vaak zien - al dan in gedachten al dan via programma's en dergelijk..
Hoeveel meisjes zijn er wel niet verliefd op acteurs of op zangers? Echt een vrouwen trekje...
Maar jij schiet er wel erg extreem in door, en dit kan echt niet zonder professionele hulp opgelost worden. Ik geloof daar gewoon niet in... We kunnen het probleem wat helpen verhelderen misschien maar je zult echt actief stappen moeten ondernemen.
Ja, dat kan. Ik zie verder niet hoe dat relevant is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onder mannen ken ik het helemaal niet, en dit topic trekt alleen vrouwelijke users aan... Die voelen zich er duidelijk meer bij betrokken.
Stukje analysatie dat ze niet gek is maar dat ze iets doorschiet in haar irrationele wezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Ik zie verder niet hoe dat relevant is.
Ik vind dat jij ook een beetje doorschiet momenteel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stukje analysatie dat ze niet gek is maar dat ze iets doorschiet in haar irrationele wezen.
Dat kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat jij ook een beetje doorschiet momenteel.
Waar haal jij vandaan dat die zwager die opleiding en ervaring niet heeft?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:15 schreef Gray het volgende:
Dit klinkt niet als een verliefdheid, maar als een obsessie.
Weet jij het verschil in het gevoel dat bij die twee komt kijken, TS? Hoe dan ook denk ik dat je best baat hebt bij een goeie therapeut, en niet je zwager. Die heeft geheel andere belangen dan een opgeleid therapeut dat heeft, plus ervaring.
Ik noem een Hinckley, een Chapman ...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Onder mannen ken ik het helemaal niet,
Met een ex heb je een relatie gehad. Jij hebt met deze man nooit een relatie gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Anonymous88 het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat het anders is dan gewoon fan zijn ja![]()
Het gaat ook niet alleen om z'n uiterlijk, ik vind alles wat ik gelezen heb en zijn humor en alles gewoon leuk..
Nog even over dat naar de psygoloog gaan; ik weet gewoon dat dat niet zal helpen.. bedankt voor de tips maar dar veranderd mijn gevoel echt niet. Ik weet zelf al dat het niet realistisch is enz dus dat hoeft zo iemand mij niet nog extra in te peperen.
Ik vergelijk het wel met het over een ex heen komen.. Tis immers een verliefdheid waar je vanaf wilt en voor mijn gevoel ''ken'' ik die jongen al 10 jaar. Als het nu uit zou gaan met mijn vriend en mij zou het een soortgelijk gevoel opleveren.. Hopelijk kom ik daar wat beter uit dan![]()
Dit is gewoon nog heftiger, omdat ik het al zolang heb en het nooit bevredigd is zeg maar. Omdat diegene onbereikbaar is, snap je ...
Dacht ik ook van iemand, totdat ik bij zn concert was. Ik was nog meer aan t kwijlen bij hem dan voorheenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
Op tv laten ze alleen de leuke stukjes zien.. In het echt is die waarschijnlijk velen malen minder leuk dan je vriend.
Toegegeven: dat was een aanname. Indien dat niet klopt, hoop ik dat TS aan de bel trekt. Zo niet, dan interpreteer ik het gebrek aan correctie onder het mom van stilzwijgen is toestemmen, en hebben we weer een beetje meer informatie vergaard.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar haal jij vandaan dat die zwager die opleiding en ervaring niet heeft?
Niet dat ik hem aan TS zou aanbevelen maar dat is op andere gronden gebaseerd.
En dat klopt dus gewoonweg niet, aangezien je die jongen dus totaal niet kent. De reden waarom je een therapeut kan gebruiken is om te achterhalen waar je problematische fascinatie voor die jongen vandaan komt, niet of het najagen van een relatie realistisch is of niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Anonymous88 het volgende:
Het gaat ook niet alleen om z'n uiterlijk, ik vind alles wat ik gelezen heb en zijn humor en alles gewoon leuk..
Nog even over dat naar de psygoloog gaan; ik weet gewoon dat dat niet zal helpen.. bedankt voor de tips maar dar veranderd mijn gevoel echt niet. Ik weet zelf al dat het niet realistisch is enz dus dat hoeft zo iemand mij niet nog extra in te peperen.
Ik vergelijk het wel met het over een ex heen komen.. Tis immers een verliefdheid waar je vanaf wilt en voor mijn gevoel ''ken'' ik die jongen al 10 jaar. Als het nu uit zou gaan met mijn vriend en mij zou het een soortgelijk gevoel opleveren.. Hopelijk kom ik daar wat beter uit dan![]()
Dit is gewoon nog heftiger, omdat ik het al zolang heb en het nooit bevredigd is zeg maar. Omdat diegene onbereikbaar is, snap je ...
Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Dacht ik ook van iemand, totdat ik bij zn concert was. Ik was nog meer aan t kwijlen bij hem dan voorheen
VOLLEDIG overheen gelezen. Kan gebeuren, foutje, oeps. Kunnen we nu weer verder raden wie het is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:27 schreef Copycat het volgende:
![]()
Er staat gewoon dat haar zwager psych is?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik noem een Hinckley, een Chapman ...
Jij zou eens moeten DM'en want ik snap je soms niet en om daar nou een topic voor te kapen...quote:
Google de namen even.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Jij zou eens moeten DM'en want ik snap je soms niet en om daar nou een topic voor te kapen...
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef Anonymous88 het volgende:
Brits...
Wordt een beetje een raadspelletje zo
Mijn gedachten was "ah verliefd/hij is zo leuk. Ik was echt hoteldebotel bij t concert" vriendlief vond t niet erg, maar goed onbereikbaar he, dan mag je toch wel iemand zo 'aanbidden' of iets. Als t de spuigaten maar niet uit looptquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Deze obsessies zijn echt vrouwelijk hoor.. Ik wil echt weten wat voorn gedachtegang daarachter schuilt.. In evolutionair opzicht.
Eh wil je mijn gedachten echt weten? Hahahahaaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Mijn gedachten was "ah verliefd/hij is zo leuk. Ik was echt hoteldebotel bij t concert" vriendlief vond t niet erg, maar goed onbereikbaar he, dan mag je toch wel iemand zo 'aanbidden' of iets. Als t de spuigaten maar niet uit loopt
Wat is dit nou weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Erotomanie
Nee, geen hints! Alleen zeggen wanneer het klopt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef Marie30 het volgende:
Is hij in België wel bekender TS? Geef eens wat hinten...zanger, acteur, presentator, blank, zwart...????
Hoe komt dat dat je hem leuk vindt denk je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:36 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Mijn gedachten was "ah verliefd/hij is zo leuk. Ik was echt hoteldebotel bij t concert" vriendlief vond t niet erg, maar goed onbereikbaar he, dan mag je toch wel iemand zo 'aanbidden' of iets. Als t de spuigaten maar niet uit loopt
Chuck Norris een blanke Britse zanger? :pquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef STING het volgende:
Is Chuck Norris niet een beetje oud voor je?
Peter André? Wel een lekker dingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef Knaller het volgende:
Hij is toch niet ooit met dat pin-up model Jordan getrouwd hé?
Dat hij beroemd is en aanbeden wordt door zoveel vrouwen is juist iets waarom ik hem absoluut niet zou willen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe komt dat dat je hem leuk vindt denk je?
Omdat hij aanbeden wordt door heel veel andere vrouwen? Of omdat hij daadwerkelijk zo goed kan zingen? Ik denk dat als het een onbekende jongen is met een gouden stem dat hij een stuk minder interessant is dan iemand die voor groot publiek optreedt... Hoewel er wezenlijk niks anders is aan dat persoon.
Maar toch heb je geen idee wie hij werkelijk isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:18 schreef Anonymous88 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
Veel in beeld zijn bij een vrouw wilt ook wel eens helpen... En het is altijd op een positieve manier omdat jij iets van hem wilt zien... Omdat jij hem interessant vindt. Tjah. gekke vrouwen
Ja dat snap ik , maar dan alsnog ben ik verliefd op het beeld dat ik van hem heb..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar toch heb je geen idee wie hij werkelijk is....al die lui kunnen heel goed acteren naar de buitenwereld toe.
Dus je zwak is net zo groot voor die onbekende jongen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef kruidkoekje het volgende:
@kingtoppie
Als eerste hij zingt ontzettend mooi, leuke romantische liedjes en ziet er zo geweldig uit en zn concert waar ik bij was. Wauw zat ik toen maar naast hem op t podium. Wat alle andere dames ervan vinden boeit me geen zakdaar kom ik niet voor.
Nee hoor, de 2e jongen die ik geweldig vind treed dus niet meer op. Ben vaak op zoek op internet maar krijg nergens meer concerten gevonden. Maar nog steeds luister ik de liedjes erg vaak en bekijk ik zon serie.
Dus sorry je hebt er geen gelijk in
Nee, dat beeld willen ze graag hooghouden, richting vrouwelijke fans.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:46 schreef Anonymous88 het volgende:
Die van mij is zeker weten geen gay lol
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat beeld willen ze graag hooghouden, richting vrouwelijke fans.
Ondertussen deelt is de lakens met zijn roadies.
Blijkbaar toch niet helemaal aangezien je nog steeds aan een beeld zit vast te houden wat te perfect is. Dat je vriend aan hem doet denken en je daarom wat met hem hebt is trouwens ook niet helemaal gezond (zo is die ene voormalige kennis van me ook begonnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:45 schreef Anonymous88 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik , maar dan alsnog ben ik verliefd op het beeld dat ik van hem heb..
quote:Oplossing: Therapieën tegen liefdesverslaving lijken vaak wel wat op die tegen roken. Ook daarbij ligt de sleutel in het veranderen van overtuigingen. Is roken wel zo lekker; Is deze relatie wel zo belangrijk? Of klampt de 'verslaafde' zich steeds opnieuw vast aan de ander om de rot gevoelens te verdringen van de vorige ontspoorde ruzie? Zoals andere verslavingen is ook liefdesverslaving een ziekte die meestal niet overgaat, maar die wel tot staan kan worden gebracht. De meeste mensen hebben daar hulp bij nodig. Bij een liefde en/of seksverslaving kunt u terecht bij: www.slaa-nederland.nl
Overigens zou ik het lachen vinden als het Rick Astley zou zijn.quote:7. BBMak
Get this, BBMak is a British group, and they made more money in the States than the rainy isles. Their hit song, "Back Here," even hit #1 at the adult contemporary charts, considering they were... a boy band?
Lijkt me sterk... als ze al 10 jaar fan is dan moet ie zo rond 2000 een hitje hebben gehad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:53 schreef Gray het volgende:
Is het een van deze hoffelijke uitziende heren?
[ http://imageshack.us/photo/my-images/707/backherecdsbbmak.jpg (copy/paste deze link) ]
[..]
Overigens zou ik het lachen vinden als het Rick Astley zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |