abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106395306
Ik heb ook een VOG aangevraagd, alleen nog niet ingeleverd. Tegen mij zeiden ze dat je hem pas aan moest vragen na de proeftijd. Bleek ook niet te kloppen.
Maar vorige week donderdag aangevraagd bij de gemeente. :)

Vanmorgen vergadering gehad over de veranderingen bij PostNL. Het meeste was niet nieuw, dat wist ik al van hier :P wel balen dat mijn depot weggaat. Het ligt nu precies in mijn wijk.
En ik ben er nu al achter wie de pb+ is. Lekker op tijd. :')
pi_106395961
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:27 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb ook een VOG aangevraagd, alleen nog niet ingeleverd. Tegen mij zeiden ze dat je hem pas aan moest vragen na de proeftijd. Bleek ook niet te kloppen.
Maar vorige week donderdag aangevraagd bij de gemeente. :)
Ik heb maandag het aanvraaggesprek bij de gemeente, ik moet er wel een afgeven en ik ben op 12 december aangenomen, maar dat is dus héél recent gewijzigd dan?

Vandaag echt een suf dagje trouwens, was met 1,5 uur klaar. Had ook maar 1 tas post :') Stilte voor de storm morgen?
pi_106396023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:39 schreef Troeta het volgende:

[..]

Dat is inmiddels veranderd, je moet nu een vragenlijst invullen :')
Ik moet wel een VOG afgeven, en ik ben 12 december aangenomen. Verschilt het misschien per vestiging? Of zou het zijn omdat ik hier voor 4 jaar niet heb gewerkt?
pi_106396144
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik heb maandag het aanvraaggesprek bij de gemeente, ik moet er wel een afgeven en ik ben op 12 december aangenomen, maar dat is dus héél recent gewijzigd dan?

Vandaag echt een suf dagje trouwens, was met 1,5 uur klaar. Had ook maar 1 tas post :') Stilte voor de storm morgen?
Ik ben 15 november begonnen, dus dan moet het heel recent zijn geweest.

Ik had 3 zakken, vrij standaard voor daldagen. :P
pi_106396575
quote:
Het voelt eerder aan als herfst dan winter... -O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106396815
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Het voelt eerder aan als herfst dan winter... -O-
Tsja koud is het ook niet, maar die keiharde wind blies me gister al een aantal keer bijna van mijn fiets af; en die regen zo verticaal in je gezicht is ook niet erg lekker..

Hoewel het beter is dan sneeuw voor de bezorging ;)
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:07:55 #58
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_106397110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik heb toevallig wel een VOG afgegeven, maar ik ken ook collega's waarbij dat niet is gebeurd. De controle daarop is niet altijd even scherp.
Heb zelf nog nooit een VoG hoeven aanvragen sinds ik in dienst ben bij PostNL (via Randstad). Werk er al 1 jaar en niemand heeft het me ooit gevraagd. Ik heb diverse toegangspasjes om diverse vestigingen binnen te komen. Ik bestel aangetekende brieven, gerechtelijke stukken, pakketten, en gewone post.
Nooit iemand die mij vroeg om VoG :D
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:10:56 #59
110987 ErwinRommel
pi_106397269
Medelijden met de kerel die morgen mijn dienst moet gaan draaien omdat ik elders werkzaam ben ivm opzetten autobedrijf :@
Kwam vandaag terug van een ABS en men men men, enkel al 6 bakken met dikke boeken van kantoorartikelen, plus extra dikke Donald Duck plus HAH. Die zal wel 12 autobakken hebben morgen :')

Ik zit dan heerlijk droog en warm op vestiging te Gorinchem om daar wat te doen :D
pi_106397635
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Heb zelf nog nooit een VoG hoeven aanvragen sinds ik in dienst ben bij PostNL (via Randstad). Werk er al 1 jaar en niemand heeft het me ooit gevraagd. Ik heb diverse toegangspasjes om diverse vestigingen binnen te komen. Ik bestel aangetekende brieven, gerechtelijke stukken, pakketten, en gewone post.
Nooit iemand die mij vroeg om VoG :D
Dat dit kan bij postnl :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:23:02 #61
110987 ErwinRommel
pi_106397826
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Dat dit kan bij postnl :')
Bizar idd :D
pi_106397950
Slecht inderdaad.
Maar niet alleen bij PostNL. :P Denk dat het bij veel bedrijven hieraan schort.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:26:44 #63
110987 ErwinRommel
pi_106398024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:25 schreef Herfstblad het volgende:
Slecht inderdaad.
Maar niet alleen bij PostNL. :P Denk dat het bij veel bedrijven hieraan schort.
Valt toch vies tegen hoor. Mijn vriendin, die werkt op een service desk voor een zorgverzekeraar moest het wel degelijk aanvragen.
pi_106398178
Nou ja, ik weet van iemand die bij de overheid werkte (ook met vertrouwelijke info) en die heeft het nooit aan hoeven vragen.

Maar ik moest het weer wel voor P&Ostage bij een kinderopvangorganisatie.
  woensdag 4 januari 2012 @ 15:31:04 #65
110987 ErwinRommel
pi_106398226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:29 schreef Herfstblad het volgende:
Nou ja, ik weet van iemand die bij de overheid werkte (ook met vertrouwelijke info) en die heeft het nooit aan hoeven vragen.
Klopt, want daar checken ze dat zelf. Dat kunnen ze binnen de overheid.
pi_106398332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Klopt, want daar checken ze dat zelf. Dat kunnen ze binnen de overheid.
Nou ja, diegene is dus niet gecheckt. :) Helemaal niet. Kan er doorheen geglipt zijn, maar ik denk best dat het op meerdere plaatsen onder de maat is.
Verschilt ook per overheid wat ze kunnen checken geloof ik.
pi_106400964
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:43 schreef Selestha het volgende:

[..]
Morgen erg druk ja :)
pi_106402510
http://www.bndestem.nl/re(...)-weer-autorijden.ece

Hij mag weer autorijden!!! Lol, zag dit net ineens voorbij komen op internet
pi_106414718
Wat een uitvinding, dat DiDoZa. Hoewel ik heus wel weet dat er minder post is dan vroeger, is het nog altijd veel te veel om in 3 dagen te clusteren. Vandaag was er geen reet, maar voor morgen stond er zo enorm veel dat ik flink wat problemen voorzie. Die wijken gaan never nooit op tijd op de depots liggen. Naast de Tv-gidsen en een dubbeldikke Libelle stonden er containers vol boekwerken (oa Viking), ingesealde Donald Duck-pockets, de Kampioen voor alle oneven nrs, een mailing van de Museumjaarkaart, en nog veel meer. En natuurlijk hah, wat niet eens mag op een donderdag (behalve als het overheidsverspreiding is, en dat is het niet). :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:38:48 #70
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106414758
Postverspreiding op slechts drie dagen in de week is volgens mij een idee
dat bij voorbaat totaal verkeerd gaat uitpakken.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_106415331
Ik snap niet dat ze die reclame niet gewoon door VSP laten bezorgen.
Het zou zoveel geregel en gezeik schelen en de post zou dan weer veel beter gaan.
Iedereen loopt binnen de norm, er zou zelfs nog meer tijd vanaf kunnen
pi_106416099
Het gaat met de post mee zodat ze beter opvallen (al gaat dat natuurlijk op dinsdag al minder op aangezien ze dan met meerdere tegelijkertijd in je bus vallen). Verstuur je het via Netwerk VSP dan komt de folder in een groot pakket te zitten en valt de folder minder op.
pi_106418208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:05 schreef gridjuh het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)-weer-autorijden.ece

Hij mag weer autorijden!!! Lol, zag dit net ineens voorbij komen op internet
En dan valt de deur op de mat, he Dussense postbode 1 maart gaan we met het autobedrijf beginnen. Dan lig jij op straat en doet een subco de groeten. Nog fijn nieuwe jaar. Mazzel Pieter.
  woensdag 4 januari 2012 @ 22:53:05 #74
342418 VKV
Plausibel
pi_106418501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat een uitvinding, dat DiDoZa. Hoewel ik heus wel weet dat er minder post is dan vroeger, is het nog altijd veel te veel om in 3 dagen te clusteren. Vandaag was er geen reet, maar voor morgen stond er zo enorm veel dat ik flink wat problemen voorzie. Die wijken gaan never nooit op tijd op de depots liggen. Naast de Tv-gidsen en een dubbeldikke Libelle stonden er containers vol boekwerken (oa Viking), ingesealde Donald Duck-pockets, de Kampioen voor alle oneven nrs, een mailing van de Museumjaarkaart, en nog veel meer. En natuurlijk hah, wat niet eens mag op een donderdag (behalve als het overheidsverspreiding is, en dat is het niet). :(
Wij zijn vandaag al begonnen met al die rotzooi te vossen, het mocht vandaag helaas nog niet mee. Vooral die telefoonboeklookalikes zijn vervelend, een wijk heeft alleen al zes blauwe bakken met die dingen :{
pi_106418755
M'n industriewijk heeft er zowat een rolcontainer vol morgen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')