abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106572870
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef V__L_N het volgende:
Maandag word hier niet gelopen, dus dat word dinsdag. De gene die doordeweeks loopt krijgt die wijk al amper weg (350 huizen en veel post). Dus die is dinsdag dubbel geflest.

Andere kant, ik heb wel is gebeld voor een tas van de verkeerde wijk, die kwamen ze vervolgens niet halen... Ja dan word er ook ergens iemand de volgende dag genaaid.
Dat soort dingen maken me dan weer blij dat ik de bezorging voor mijn wijk 5 dagen per week regel ;)
  zondag 8 januari 2012 @ 20:11:57 #227
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106573637
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:57 schreef the_X het volgende:

[..]

Vergeet ook niet de dubbele reclame (zaterdag/dinsdag)

Ik zou me flink geflest voelen...
Moet de reclame van zaterdag dan ook nog gelopen worden? Die folders zijn dan vaak toch al niet meer geldig?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_106573782
Dit ligt eraan tot wanneer ze geldig zijn volgens mij.
pi_106573850
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:32 schreef the_X het volgende:

[..]

Dat is "leuk" voor degene die het maandag mag gaan wegbrengen! Zulke mensen verpesten het dus, je kunt ook even rond bellen...
Is het een fout van de bezorger of van het bedrijf. Laat ze lekker zelf de boel eens goed regelen.
  zondag 8 januari 2012 @ 20:20:53 #230
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106574122
Lekker rustig was het afgelopen zaterdag vond ik (januari is tot nu toe een goede maand)!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_106574259
quote:
10s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
Lekker rustig was het afgelopen zaterdag vond ik (januari is tot nu toe een goede maand)!
Weinig post is juist de reden dat het hele bedrijf naar de kloten gaat.
  zondag 8 januari 2012 @ 20:31:39 #232
341900 Atmosphere82
pi_106574772
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:23 schreef TokenW het volgende:

[..]

Weinig post is juist de reden dat het hele bedrijf naar de kloten gaat.
Dat is propaganda. De postvolumes dalen nauwelijks heb ik het idee.
Het bedrijf gaat niet naar de klote, het bedrijf wordt naar de klote GEHOLPEN
door het huidige beleid.
pi_106576515
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:31 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dat is propaganda. De postvolumes dalen nauwelijks heb ik het idee.
Het bedrijf gaat niet naar de klote, het bedrijf wordt naar de klote GEHOLPEN
door het huidige beleid.
Het is beide, maar als jij beweert dat er niet minder post is ivm 10 jaar geleden dan zit je behoorlijk fout. Vooral machinepost is behoorlijk naar beneden gekeldert.
  zondag 8 januari 2012 @ 21:01:34 #234
341900 Atmosphere82
pi_106576657
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 20:59 schreef TokenW het volgende:

[..]

Het is beide, maar als jij beweert dat er niet minder post is ivm 10 jaar geleden dan zit je behoorlijk fout. Vooral machinepost is behoorlijk naar beneden gekeldert.
In vergelijking met tien jaar geleden, absoluut.
pi_106577589
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef sbientje het volgende:
ik werd zaterdag ook aangesproken bij een flat. Een bejaarde meneer vroeg of we donderdag en vrijdag neit bezorgd hadden, want hij had neits gehad. En hij had iedereen gevraagd en die hadden ook allemaal niets gehad. Ik kan het me niet voorstellen, maar wie weet :) Ik geef het morgen iig even door aan de teamcoach, kan geen kwaad.
Ja, ik had sowieso het adres aan de pb+ en teamcoach gegeven en erbij gezegd dat ik de afgelopen 3 weken mijn eigen wijk niet had gelopen.
Dan moeten ze het maar intern uitzoeken. :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106582751
Iemand hier die weet of er een marge is wanneer postnl een brief weegt?

Ik heb namelijk niet veel zin om 0,5¤ te betalen voor een brief die net 54 gram weegt ipv de maximale 50 voor 1¤...
pi_106584345
Als er echt gewogen gaat worden dan zal je moeten betalen. En de afgelopen weken is mij opgevallen dat er veel kaartjes met "aanmaningen" tussen de post zitten (meer dan voorheen, al kan dat nog met de kerstperiode te maken hebben) vanwege onvoldoende gefrankeerd. De kans dat vier gram binnen een marge valt zie ik als nihil, wanneer er gewogen wordt. Ik weet niet hoe die frankeercontrole verder precies werkt, maar de kans is denk ik wel redelijk aanwezig dat hij gecontroleerd en fout bevonden wordt.
pi_106584464
Zal wel gewoon 1,5¤ betalen. Ben toch wel benieuwd of er enige marge wordt gehanteerd.

Als ik nou 1a4tje uit de envelop haal dan kan ik 'm voor 1¤ verzenden, stom a4tje kost mij 0,5¤ :)
pi_106595794
Zijn er serieus mensen die die portobriefjes alsnog gaan betalen?

Ik heb ze zelf ook wel eens door de bus gehad, maar nog nooit achteraan geweest. Ook nooit weer iets van gehoord.
Het is toch zeker mijn schuld niet dat ik zo'n brief ontvang?
  maandag 9 januari 2012 @ 12:34:53 #240
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_106597309
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik heb ze zelf ook wel eens door de bus gehad, maar nog nooit achteraan geweest. Ook nooit weer iets van gehoord.
Ik betaal het gewoon, kost toch geen drol?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_106602428
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:

Nee, maar het is veel meer werk om te achterhalen wie de verzender was. Ik ken ook mensen die die portobrieven niet betalen, die hebben er letterlijk nog nooit iets van gehoord dat ze niet betaald hadden.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:07:44 #242
341900 Atmosphere82
pi_106617641
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 15:19 schreef EdNoolk het volgende:

[..]

Nee, maar het is veel meer werk om te achterhalen wie de verzender was. Ik ken ook mensen die die portobrieven niet betalen, die hebben er letterlijk nog nooit iets van gehoord dat ze niet betaald hadden.
Het is toch ook een retardsysteem om dat op zo'n manier in 2012 nog steeds zo te doen!
pi_106617940
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:07 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Het is toch ook een retardsysteem om dat op zo'n manier in 2012 nog steeds zo te doen!
Dus dat.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:34:28 #244
358463 Umbra69
Freedom and Destiny
pi_106619292
Beste lui,

Ik zit met een vraagje in verband met verlofuren. Ik ben reeds gestopt per begin november, maar ik krijg nog uitbetaling van zo een twintig verlofuren. Moet ik dit aanvragen, of kan ik dat in de loop van de maanden verwachten. Ik heb totaal geen informatie meer over PostNL, wellicht heeft iemand een nummer waardoor ik PostNL kan bereiken en dit voor mijzelf kan verhelderen?

Bedankt bij voorbaat O+
I bathe in basslines, rinse in riffs, dry in drums.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 januari 2012 @ 21:36:03 #245
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106619385
nummer bellen dat bovenaan je loonstrookje stond?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106629088
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 21:34 schreef Umbra69 het volgende:
Beste lui,

Ik zit met een vraagje in verband met verlofuren. Ik ben reeds gestopt per begin november, maar ik krijg nog uitbetaling van zo een twintig verlofuren. Moet ik dit aanvragen, of kan ik dat in de loop van de maanden verwachten. Ik heb totaal geen informatie meer over PostNL, wellicht heeft iemand een nummer waardoor ik PostNL kan bereiken en dit voor mijzelf kan verhelderen?

Bedankt bij voorbaat O+
Dat gaat vanzelf. Bij mij duurde het 2,5 maand voordat het gestort werd, dus de kans is groot dat je het rond 21 januari ontvangt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_106631687
Goedemorgen allen,

Daar gaan we weer :)
pi_106633486
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 01:24 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat gaat vanzelf. Bij mij duurde het 2,5 maand voordat het gestort werd, dus de kans is groot dat je het rond 21 januari ontvangt.
duurde bij mij ook vrij lang maar heb ze uiteindelijk wel gehad. waren er niet zoveel bij mij, 10-15, maar toch een leuk extraatje!

hier is het iig prima postweer, dus voor alle collega's in de regio, een fijne werkdag gewenst ;)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:48:51 #249
342418 VKV
Plausibel
pi_106637604
Het is zeker niet mogelijk verlofuren eerder uit te laten betalen dan na je ontslag?

Heb er zelf nog 120 en die krijg ik niet zomaar op :P
pi_106639997
Dat is niet mogelijk. Wat je wel kan doen is vrij nemen maar toch komen werken. Dan maak je de verlofuren op en de uren die je werkt worden genoteerd als overuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')