abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106532254
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de postbezorging in het noorden van het land in een van de gebieden die door het hoge water onder dreigde te lopen de afgelopen dagen gewoon door is gegaan, ondanks dat officieel niemand meer het gebied in mocht.
Jeetje, respect voor de postbezorgers daar!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 januari 2012 @ 19:03:27 #202
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106532471
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:58 schreef Selestha het volgende:

[..]

Jeetje, respect voor de postbezorgers daar!
mja, een stuk was onderdeel van een autoroute en de mazzel was dat een eiland niet ondergelopen was, omdat van een dijkdoorbraak geen sprake was, wel stond een dijk op het punt van doorbreken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106532860
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
misschin een rare vraag voor de postbezorgers

stel je moet nodig naar de WC waar gaan jullie heen
helemaal naar huis of ergens anders ofzo :D ?
ik heb wel eens ergens aangebeld... :@

tsja, geen winkels in de buurt... ook geen bekenden... wat anders :D Gelukkig wonen er in m'n zaterdagwijk wel een paar pbz'ers die ik ken, dus dan ga ik daar langs, mocht t nodig zijn. O-)
pi_106533583
Ah wacht, ik denk dat ik het N-Korea verhaal begrijp... Kan het zo zijn dat N-Korea alle brieven naar nederland netjes gebundeld heeft met een touwtje, zo van "bundeltje nederland", en dat tnt vervolgens dacht dat het om één enkele zending ging, in plaats van een bundeltje met verschillende briefstukken?
pi_106536719
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 18:56 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de postbezorging in het noorden van het land in een van de gebieden die door het hoge water onder dreigde te lopen de afgelopen dagen gewoon door is gegaan, ondanks dat officieel niemand meer het gebied in mocht.
ja we kijken niet op van deze negatieve mentaliteit,ze denken echt alleen aan hunzelf.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 7 januari 2012 @ 20:51:13 #206
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_106536921
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 20:46 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja we kijken niet op van deze negatieve mentaliteit,ze denken echt alleen aan hunzelf.
Wat is dat nu weer voor reactie :')

Nee, het kon omdat het veilig geacht werd, niet omdat er verboden genegeerd werden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_106537926
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 16:58 schreef Deezertje het volgende:
Was précies op tijd klaar voordat de hel losbarstte hier... wat een regen en wind!!

En dan zie je maar weer eens dat het niet slim is om depots te hebben waar de post niet droog kan staan (lees: afdakje wat fungeert als depot, waar het zo in kan regenen. Nee, is geen steunpunt maar een depot waar de tassen voor postbezorgers staan). Dacht dat waterdichte depots verplicht zijn, maar in ons VBG gebied hebben we een paar depots die eigenlijk de naam 'depot' niet eens zouden mogen voeren... als het een beetje regent zoals vandaag wordt de hele post nat! :(
Ik vind het ook maar waardeloos. Sinds vorige maand wordt bij mij de post ook nabezorgd bij iemand waar de zakken maar gewoon op het voetpad voor de deur worden gezet. En aangezien die zakken lang niet altijd volledig dicht zijn, is het wachten tot dat een keer fout gaat.
pi_106537990
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:15 schreef Dale__Cooper het volgende:

[..]

Ik vind het ook maar waardeloos. Sinds vorige maand wordt bij mij de post ook nabezorgd bij iemand waar de zakken maar gewoon op het voetpad voor de deur worden gezet. En aangezien die zakken lang niet altijd volledig dicht zijn, is het wachten tot dat een keer fout gaat.
Dat mag heulemaal niet. Even een belletje naar de opta en je bent er vanaf :)
  zaterdag 7 januari 2012 @ 22:16:17 #209
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106540425
Vandaag 3x HaH en dat was goed te doen. Geloof dat ik handigheid krijg in die folders.

De post daar en tegen. De 1 of andere gogemert bij het sorteercentrum had verzonnen dat je alles best in dikke bundels achter mekaar kan gooien. Dus had ik in 1 bundel wat normaal 3 tot 5 bundels zijn. Krengen waren niet te hanteren. Zeker als je de standaard looproute problemen er nog uit moet halen.
Had een bundel van bijna 1,5 handbreedte. Dat is echt te irritant.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_106554608
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 17:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had drie weken een van mijn eigen wijken niet gelopen en gelijk was het misgegaan met de post -O- Gelijk klagende mensen die geen post hadden ontvangen, normaal gesproken heb ik dat nooit.
Bij mij gebeurde dit ook, 3 weken vakantie ik begin weer met werken gelijk een klacht over de postbezorging toen ik vrij was. Wel aardige mensen hoor zo van: we dachten al is de postbode ziek of op vakantie als jij loopt zijn er geen fouten!
pi_106555436
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 21:17 schreef carboni het volgende:

[..]

Dat mag heulemaal niet. Even een belletje naar de opta en je bent er vanaf :)
Ja, en dan kun je vervolgens naar een depot wat veel verder fietsen is.
pi_106566218
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 12:18 schreef the_X het volgende:

Bij mij gebeurde dit ook, 3 weken vakantie ik begin weer met werken gelijk een klacht over de postbezorging toen ik vrij was. Wel aardige mensen hoor zo van: we dachten al is de postbode ziek of op vakantie als jij loopt zijn er geen fouten!
Wat had jij tegen die mensen gezegd?

Ik had die mensen naar de klantenservice verwezen, maar daar waren ze al geweest en daar hadden ze niets meer van gehoord.

Tja...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_106568192
ik werd zaterdag ook aangesproken bij een flat. Een bejaarde meneer vroeg of we donderdag en vrijdag neit bezorgd hadden, want hij had neits gehad. En hij had iedereen gevraagd en die hadden ook allemaal niets gehad. Ik kan het me niet voorstellen, maar wie weet :) Ik geef het morgen iig even door aan de teamcoach, kan geen kwaad.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_106569828
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef sbientje het volgende:
ik werd zaterdag ook aangesproken bij een flat. Een bejaarde meneer vroeg of we donderdag en vrijdag neit bezorgd hadden, want hij had neits gehad. En hij had iedereen gevraagd en die hadden ook allemaal niets gehad. Ik kan het me niet voorstellen, maar wie weet :) Ik geef het morgen iig even door aan de teamcoach, kan geen kwaad.
Ik had woensdag ook voor een aantal blokken in mn wijk echt geen post. Dus dit soort dingen kunnen gebeuren.
pi_106569904
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Wat had jij tegen die mensen gezegd?

Ik had die mensen naar de klantenservice verwezen, maar daar waren ze al geweest en daar hadden ze niets meer van gehoord.

Tja...
Ze hadden zelf al de klantenservice gebeld er is een onderzoek geweest waarbij men elke dag heeft opgeschreven wat er aan post in de bundels is meegegeven en wat dus in de brievenbus moest liggen.

Die mensen kwamen met een kerstkaart naar mij toe die niet voor hun was (wel goede nr en adres) ze waren blij mij weer te zien omdat ik altijd de post goed in de bus gooi, ze vroegen van ben je ziek of op vakantie geweest. Dus ik vertelde dat ik vakantie had gehad dit dachten ze dus al.

Ik hoor van meer mensen uit mijn 2 wijken dat ze erg tevreden met mij zijn, voor mij ging schijnbaar het nodige mis (leuk voor je eigenwaarde ;) ) (Ik loop nu ongeveer 5 jaar dezelfde 2 wijken en ken veel mensen in deze wijken veel, praatjes en gezwaai dus wel leuk hoor :) Ook met de feestdagen veel aanspraak en aardigheidjes)

Het is toch betrouwbaarder voor de mensen als de mensen je kennen in een vaste wijk.
pi_106569963
Super :O
pi_106570116
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:47 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ik had woensdag ook voor een aantal blokken in mn wijk echt geen post. Dus dit soort dingen kunnen gebeuren.
Had ik ook inderdaad.

Ik ben benieuwd of en wie mijn wijk woensdag loopt, aangezien ik dan vrij ben ;). Hopelijk gaat dat ook goed.
pi_106570255
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:05 schreef sbientje het volgende:
Maar op woensdag is er sowieso weinig post, ik sloeg van de week echt heel veel huizen over.
Ik ging van 134 bijv naar 150, best prettig in een boerendorp, waar de huizen verder van elkaar liggen.
Maar heeft die man serieus het aan iedereen gevraagd, of alleen zijn buren?
pi_106570472
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:00 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Maar op woensdag is er sowieso weinig post, ik sloeg van de week echt heel veel huizen over.
Ik ging van 134 bijv naar 150, best prettig in een boerendorp, waar de huizen verder van elkaar liggen.
dat zei ie, dat ie het aan de hele flat gevraagd had (volgens mij 60 appartementen) maar dat neem ik met een korreltje zout. Ook allemaal bejaarden dus krijgen sowieso niet zo heel erg veel post daar altijd..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_106570594
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:00 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Je kan op woensdag en vrijdag echt aan het volume merken dat we met piek en dal dagen aan het werken zijn. Bijna alle tijdschriften zijn sinds begin dit jaar naar de piekdagen.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:27:11 #221
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106571351
Tijdschriften heb ik hier bijna altijd op donderdag inderdaad.

Andere wijk in het depo hier waren zaterdag geen tassen voor gebracht (ook gene folders). De zaterdagbezorger die hem loopt, heel blij. Geen post voor mij, dus ik ga naar huis.
Tja als je zo'n sufferd er bij hebt zitten word het hem natuurlijk ook niet.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_106571600
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef V__L_N het volgende:
Andere wijk in het depo hier waren zaterdag geen tassen voor gebracht (ook gene folders). De zaterdagbezorger die hem loopt, heel blij. Geen post voor mij, dus ik ga naar huis.
Dat is "leuk" voor degene die het maandag mag gaan wegbrengen! Zulke mensen verpesten het dus, je kunt ook even rond bellen...
pi_106572033
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:27 schreef V__L_N het volgende:
Tijdschriften heb ik hier bijna altijd op donderdag inderdaad.

Ja da's natuurlijk dom. Als er geen post voor mij zou staan zou ik mn baas direct bellen, dat kan gewoon niet.
  zondag 8 januari 2012 @ 19:45:43 #224
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_106572238
Maandag word hier niet gelopen, dus dat word dinsdag. De gene die doordeweeks loopt krijgt die wijk al amper weg (350 huizen en veel post). Dus die is dinsdag dubbel geflest.

Andere kant, ik heb wel is gebeld voor een tas van de verkeerde wijk, die kwamen ze vervolgens niet halen... Ja dan word er ook ergens iemand de volgende dag genaaid.
Loesje
pi_106572863
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 19:45 schreef V__L_N het volgende:
Maandag word hier niet gelopen, dus dat word dinsdag. De gene die doordeweeks loopt krijgt die wijk al amper weg (350 huizen en veel post). Dus die is dinsdag dubbel geflest.
Vergeet ook niet de dubbele reclame (zaterdag/dinsdag)

Ik zou me flink geflest voelen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')