SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterker dan een titaan. Groter dan een gigant. Machtiger dan de oergoden.
Dragonborn, Dragonborn! By his honor is sworn, to keep evil forever at bay!
And the fiercest foes rout, when they hear triumph's shout, Dragonborn, for your blessing
die kloon is dan ook niet grappigquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind Pringles wel verdacht stil...
quote:
Zijn dat de enigste 2 keuzes?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
Jongens, UPC internet of Ziggo internet nemen?
Ik weet niet wat je nog meer kan kiezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat zou je aanraden dan? Lijbrandt is hier in Arnhem geen optie.
Nouja, bij ons was tele 2 zelf gewoon moeilijk kut.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
En tele2 was opzich bij mij redelijk bevallen, maar probleem is weer die kut davolink.
Heb nu Online, alles beter dan dit...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nog meer kan kiezen.
Ik vond probleem bij ziggo dat ze me een half jaar zonder internet hebben laten zitten en wel betalen.
En dat hun verbinding destijds ruk was. (iets wat sjimster nog steeds ervaart)
UPC zijn ook veel klachten over geweest, naar heb ik geen ervaring mee.
Dat hebben wij ook gedaan, voor de 51 inch led tv die beneden staat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ziggo hier al 8 jaar nergens last van, al slaat het nergens op dat nieuwe klanten een HD decoder krijgen voor 50e en bestaande klanten moeten hem maar gewoon kopen voor de volle prijs
Ja dat vind ik ook zo vaag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ziggo hier al 8 jaar nergens last van, al slaat het nergens op dat nieuwe klanten een HD decoder krijgen voor 50e en bestaande klanten moeten hem maar gewoon kopen voor de volle prijs
Nja ik krijg van ziggo de reactie, ja wij doen ook vaak acties voor bestaande klanten hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef tittysbever het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan, voor de 51 inch led tv die beneden staat.
brag muchquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef tittysbever het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan, voor de 51 inch led tv die beneden staat.
quote:Om dit product te bestellen heeft u UPC Kabel TV en Radio (max. ¤ 17,50 p.m.) nodig.
Koop dan een monitor/tv.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil een leuke led tv erbij kopen voor op de slaapkamer, maar helaas is alles tegenwoordig zo belachelijk groot....
Hoe groot wil je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil een leuke led tv erbij kopen voor op de slaapkamer, maar helaas is alles tegenwoordig zo belachelijk groot....
onder de 32inch. en wil zo min mogelijk rand om de tv.quote:
Nja gewoon checken bij consumentenbondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Wat wel een probleem is van providers opzoeken op tweakers etc. is dat veel mensen alleen de moeite nemen om te klagen, niet vaak om te prijzen.
Samsungquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
onder de 32inch. en wil zo min mogelijk rand om de tv.
Klopt, maar daar moet je lid van zijn toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja gewoon checken bij consumentenbond
Ja ik heb ook een samsung in de woonkamer en bevalt goed, maar de kleine tv's van hun zijn vaak lelijk.quote:
Ja, probleem van die kleine tv's lijkt wel dat ze alle functies eruit slopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Rossdale het volgende:
Zoek ook nog een goedkoop 32 inchje ergens voor op zolder. De oude is gedoneerd aan de inrichting van het huis van mijn vriendin. Was niet echt netjes om de huurders met een oude beeldbuis waarvan 3 kanalen het nog deden te laten zitten
Maargoed nu heb ik een gamezolder zonder tv
Deze shitquote:
Ik vond alleen captain america en thor zo ontzettend tegenvallen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Deze shit
Nu nog een Justice League film
Maar kan ik daar ook zien wat ik per provider voor snelheid zou hebben?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
michhas je kan ook checken met Nuria
http://www.ipingtest.com/nl
check editquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar kan ik daar ook zien wat ik per provider voor snelheid zou hebben?
Captain america ga ik nu kijken, thor viel inderdaad tegen. Maar de hulk en iron man en thor en loki en captain america in een film samen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vond alleen captain america en thor zo ontzettend tegenvallen...
wel jammer dat de gegevens niet echt getest zijn, maar overgenomen van websites.quote:
http://www.nuria.nl/about.phpquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wel jammer dat de gegevens niet echt getest zijn, maar overgenomen van websites.
Ik kan daar niks mee. das .exequote:
Huh? Zeg ik dan dat je het moet downloaden?quote:
Lezen is moeilijk hequote:Wat is Nuria?
Nuria is een klein programmaatje dat inzicht geeft in de snelheid van breedband internet verbindingen.
Hoe werkt Nuria?
Met Nuria kun je zelf snelheidsmetingen uitvoeren. Daarnaast draait Nuria op de achtergrond op je pc en voert van tijd tot tijd metingen uit waarmee de snelheid van je breedband internet verbinding gemeten wordt.
Wat meet Nuria?
Nuria meet de download en upload snelheid van je internetverbinding. De metingen worden uitgevoerd naar diverse snelle servers op verschillende lokaties.
Hoe gebruik ik Nuria en wat kan ik ermee?
Na installatie zal Nuria automatisch met Windows opstarten. Via het menu van Nuria (klik met de rechtermuis op het icoontje in de traybar, naast de klok), kun je zelf metingen uitvoeren. Via dit menu kun je tevens verschillende rapportages opvragen waarmee je kunt zien hoe snel je bestanden kunt downloaden (ophalen) en uploaden (versturen).
Nee, ik zeg alleen dat het jammer is dat niet alle providers hetzelfde qua info hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh? Zeg ik dan dat je het moet downloaden?
[..]
Lezen is moeilijk he
Inderdaad, die waren echt fucking wackquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vond alleen captain america en thor zo ontzettend tegenvallen...
Ook niet voor mij, doe mij maar een roland sands.quote:
doe mij maar gewoon een 90's gixxerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ook niet voor mij, doe mij maar een roland sands.
[ afbeelding ]
Leuk, maar met zoiets rij ik mezelf dood XDquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doe mij maar gewoon een 90's gixxer
PC kijk mij eens fiets, rijdt kut.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ook niet voor mij, doe mij maar een roland sands.
[ afbeelding ]
tuurlijk! heerlijk showen met die hap!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
PC kijk mij eens fiets, rijdt kut.
UPC.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb nu Online, alles beter dan dit...
Ik wil gewoon snel internet, prijs zal me eigenlijk een worst wezen. Nu is het zo dat als mijn vriendin op haar laptop aan het YouTuben is, ik beneden niet normaal kan internetten omdat het zo langzaam is. Daar wil ik gewoon van af.
Dat zijn altijd van die domme opmerkingen, je geeft zelf gas op wat voor motor dan ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leuk, maar met zoiets rij ik mezelf dood XD
Maar dat heb ik ook al bijna met een KTM 450 gedaan
Tuurijk, maar op een leuke chopper ga je mooi kalm toeren, met zo'n racer wil je hangend door de bochten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die domme opmerkingen, je geeft zelf gas op wat voor motor dan ook.
Op een cb500 kun je ook gas geven en een boom koppen.
Deze wil ik idd erg graag, maar niet te betalen. Rijdt echt heerlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:36 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan voor een leuke toer etc!
Jup, heb er op mogen rijden. Gelukkig voor mij perfect, vriendin past er nauwelijks opquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Deze wil ik idd erg graag, maar niet te betalen. Rijdt echt heerlijk!
ja viel me ook al op zwaar vervelend, waarom zou ik de as van me huisdier in glas laten veranderenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah ook al reclame als je mobiel fokt?
Omdat je een emotionele dierenliefhebber bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja viel me ook al op zwaar vervelend, waarom zou ik de as van me huisdier in glas laten veranderen
sssh dat zou je niet doorvertellenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat je een emotionele dierenliefhebber bent.
Jij hebt heul geen rijbewijs!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, heb er op mogen rijden. Gelukkig voor mij perfect, vriendin past er nauwelijks op
Dat maakt hier in Twente niet uit, daar kennen ze politie niet eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen rijbewijs!
levens gevaarlijk daar bij teun in de buurt, maar hij woont dan ook in een blanke mocro wijk, gejatte 180cc alles enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen rijbewijs!
Allez!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
levens gevaarlijk daar bij teun in de buurt, maar hij woont dan ook in een blanke mocro wijk, gejatte 180cc alles enzo
Leuk dingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
ohja mooiste motor van nederland dit.
en voor mei dit jaar is ie nog mooier, miss andere stickers erop. of.... complete airbrush erover
Als je hem wil spuiten, dan moet ie gewoon helemaal zwart ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
ohja mooiste motor van nederland dit.
en voor mei dit jaar is ie nog mooier, miss andere stickers erop. of.... complete airbrush erover
vervelingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef dreamzk het volgende:
Wtf gebeurd hier, tittysbever, zureslootkabouter. ZIjn paar mensen gebanned ofzo?
ja en gaat ook veel langer mee en zijn ook zuiniger + lange accuduurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahaha ja echt sukkls zijn dat beter koop je gwn packard bell of acer is 10x goeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |