SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterker dan een titaan. Groter dan een gigant. Machtiger dan de oergoden.
Dragonborn, Dragonborn! By his honor is sworn, to keep evil forever at bay!
And the fiercest foes rout, when they hear triumph's shout, Dragonborn, for your blessing
die kloon is dan ook niet grappigquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik vind Pringles wel verdacht stil...
quote:
Zijn dat de enigste 2 keuzes?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:26 schreef Michhas het volgende:
Jongens, UPC internet of Ziggo internet nemen?
Ik weet niet wat je nog meer kan kiezen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat zou je aanraden dan? Lijbrandt is hier in Arnhem geen optie.
Nouja, bij ons was tele 2 zelf gewoon moeilijk kut.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:31 schreef KneusTeun het volgende:
En tele2 was opzich bij mij redelijk bevallen, maar probleem is weer die kut davolink.
Heb nu Online, alles beter dan dit...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nog meer kan kiezen.
Ik vond probleem bij ziggo dat ze me een half jaar zonder internet hebben laten zitten en wel betalen.
En dat hun verbinding destijds ruk was. (iets wat sjimster nog steeds ervaart)
UPC zijn ook veel klachten over geweest, naar heb ik geen ervaring mee.
Dat hebben wij ook gedaan, voor de 51 inch led tv die beneden staat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ziggo hier al 8 jaar nergens last van, al slaat het nergens op dat nieuwe klanten een HD decoder krijgen voor 50e en bestaande klanten moeten hem maar gewoon kopen voor de volle prijs
Ja dat vind ik ook zo vaag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ziggo hier al 8 jaar nergens last van, al slaat het nergens op dat nieuwe klanten een HD decoder krijgen voor 50e en bestaande klanten moeten hem maar gewoon kopen voor de volle prijs
Nja ik krijg van ziggo de reactie, ja wij doen ook vaak acties voor bestaande klanten hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef tittysbever het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan, voor de 51 inch led tv die beneden staat.
brag muchquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef tittysbever het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan, voor de 51 inch led tv die beneden staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |