Ja dat vind ik ook zo vaag.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ziggo hier al 8 jaar nergens last van, al slaat het nergens op dat nieuwe klanten een HD decoder krijgen voor 50e en bestaande klanten moeten hem maar gewoon kopen voor de volle prijs
Nja ik krijg van ziggo de reactie, ja wij doen ook vaak acties voor bestaande klanten hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef tittysbever het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan, voor de 51 inch led tv die beneden staat.
brag muchquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:35 schreef tittysbever het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook gedaan, voor de 51 inch led tv die beneden staat.
quote:Om dit product te bestellen heeft u UPC Kabel TV en Radio (max. ¤ 17,50 p.m.) nodig.
Koop dan een monitor/tv.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil een leuke led tv erbij kopen voor op de slaapkamer, maar helaas is alles tegenwoordig zo belachelijk groot....
Hoe groot wil je?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil een leuke led tv erbij kopen voor op de slaapkamer, maar helaas is alles tegenwoordig zo belachelijk groot....
onder de 32inch. en wil zo min mogelijk rand om de tv.quote:
Nja gewoon checken bij consumentenbondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
Wat wel een probleem is van providers opzoeken op tweakers etc. is dat veel mensen alleen de moeite nemen om te klagen, niet vaak om te prijzen.
Samsungquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
onder de 32inch. en wil zo min mogelijk rand om de tv.
Klopt, maar daar moet je lid van zijn toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja gewoon checken bij consumentenbond
Ja ik heb ook een samsung in de woonkamer en bevalt goed, maar de kleine tv's van hun zijn vaak lelijk.quote:
Ja, probleem van die kleine tv's lijkt wel dat ze alle functies eruit slopen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:41 schreef Rossdale het volgende:
Zoek ook nog een goedkoop 32 inchje ergens voor op zolder. De oude is gedoneerd aan de inrichting van het huis van mijn vriendin. Was niet echt netjes om de huurders met een oude beeldbuis waarvan 3 kanalen het nog deden te laten zitten
Maargoed nu heb ik een gamezolder zonder tv
Deze shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |