Tuurijk, maar op een leuke chopper ga je mooi kalm toeren, met zo'n racer wil je hangend door de bochten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die domme opmerkingen, je geeft zelf gas op wat voor motor dan ook.
Op een cb500 kun je ook gas geven en een boom koppen.
Deze wil ik idd erg graag, maar niet te betalen. Rijdt echt heerlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:36 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dan voor een leuke toer etc!
Jup, heb er op mogen rijden. Gelukkig voor mij perfect, vriendin past er nauwelijks opquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Deze wil ik idd erg graag, maar niet te betalen. Rijdt echt heerlijk!
ja viel me ook al op zwaar vervelend, waarom zou ik de as van me huisdier in glas laten veranderenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah ook al reclame als je mobiel fokt?
Omdat je een emotionele dierenliefhebber bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja viel me ook al op zwaar vervelend, waarom zou ik de as van me huisdier in glas laten veranderen
sssh dat zou je niet doorvertellenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omdat je een emotionele dierenliefhebber bent.
Jij hebt heul geen rijbewijs!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup, heb er op mogen rijden. Gelukkig voor mij perfect, vriendin past er nauwelijks op
Dat maakt hier in Twente niet uit, daar kennen ze politie niet eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen rijbewijs!
levens gevaarlijk daar bij teun in de buurt, maar hij woont dan ook in een blanke mocro wijk, gejatte 180cc alles enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen rijbewijs!
Allez!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
levens gevaarlijk daar bij teun in de buurt, maar hij woont dan ook in een blanke mocro wijk, gejatte 180cc alles enzo
Leuk dingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
ohja mooiste motor van nederland dit.
en voor mei dit jaar is ie nog mooier, miss andere stickers erop. of.... complete airbrush erover
Als je hem wil spuiten, dan moet ie gewoon helemaal zwart ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
ohja mooiste motor van nederland dit.
en voor mei dit jaar is ie nog mooier, miss andere stickers erop. of.... complete airbrush erover
vervelingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:10 schreef dreamzk het volgende:
Wtf gebeurd hier, tittysbever, zureslootkabouter. ZIjn paar mensen gebanned ofzo?
ja en gaat ook veel langer mee en zijn ook zuiniger + lange accuduurquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ahaha ja echt sukkls zijn dat beter koop je gwn packard bell of acer is 10x goeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |