Ik denk dat jij gewoon optifine moet installerenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat snap ikIk heb ook de legale minecraft maar altijd ruzie met videokaarten vandaar dat ik via het programma Spout inlog, dan draait het spel bij mij beter.
Waarom is het leuk een poging te doen anderen of mij te kwetsen? Snap dat nooit zo goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee heur. Dacht probeer het eens. Verveelde me in de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Is dat net zoiets als dat Spout dan? Af en toe worden de blokjes in Minecraft namelijk zwart als ik zonder plugins speel :Squote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon optifine moet installeren
Het is vanzelfsprekend dat je een werkende pc nodig hebt om te gamen, maar ik ben natuurlijk achterlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee hoor, Je kan ook Minecraft en internet op een kapotte pc hebben, dan werkt het nog niet.
Dat werkte bij mij nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon optifine moet installeren
Geen idee, Het verbeterd iig je FPS. En eerst een clean installatie als je het gaat doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als dat Spout dan? Af en toe worden de blokjes in Minecraft namelijk zwart als ik zonder plugins speel :S
Thnx, zal het eens proberen iig!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee, Het verbeterd iig je FPS. En eerst een clean installatie als je het gaat doen.
Dan faal je met het installeren van mods.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat werkte bij mij nietKreeg alleen nog maar zwart scherm
Kennelijk jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan faal je met het installeren van mods.
No hard feelings.
Maar Tom, wij falen toch sowieso met alles?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan faal je met het installeren van mods.
No hard feelings.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Missie geslaagd.quote:
Het minecraft topic dicht? Dat zou een ramp zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:47 schreef vogelkooi het volgende:
Doorgaan jongens dan gaat het topic zo dicht.
Ja die is erquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Voor nadere info over mijn laatste post verwijs ik u naar mijn pm box.
Aangezien sting met de botte bijl de hele reactie heeft gewist nogmaals.
Is er al een goeie gsls en water shader?
We hebben wel Spout maar niet niet SpoutCraft waar je een cliënt voor nodig hebt wat jij bedoelt.quote:
dan krijgt ze lag etcquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
We hebben wel Spout maar niet niet SpoutCraft waar je een cliënt voor nodig hebt wat jij bedoelt.
Ga naar minecraft.net en download daar de normale versie.
die heb je toch niet zelfgemaakt..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:29 schreef Lorrelies het volgende:
Vanavond dus Schatzoekersevent
[ afbeelding ]
Zie PM.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sting ga je dat menen man? Ik doe zo fucking veel fucking moeite cvoor die post en ook nog is via mobiel.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:07 schreef tuut-chips het volgende:
Hoi
Ik hoorde dat er een event is
Ik wil graag meedoen
Waar is dit event
En op welke server
En hoe kom ik daar
En kan ik nog meedoen
Gr gr powerkiwi en een poot van joep
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:10 schreef Lorrelies het volgende:
Hoi
Ja er is een event
Je mag meedoen (graag zelfs!)
Dit event is ergens op de Fok!craft server
Je komt hier door in te loggen op fokcraft.net
Je kunt nog tot ergens na 9en meedoen
Gr gr Lorrelies en een blub van de visjes
Chaootquote:
en Chaoot dan? fail much?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:16 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Jouw voorstel was?
En nu word de OP tenminste eens een keer meteen aangepast als iemand een naam meldt.
ik krijg nog een prijs van doolhof eventquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wees bij het event vanavond want wat je vindt kun je winnen en dat is behoorlijk wat.
Die prijs zat in de chestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:59 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik krijg nog een prijs van doolhof event
Dat "toontje".quote:
Laat em harder fietsen dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:41 schreef Lorrelies het volgende:
Insgelijks![]()
Event update: Mor is nog niet klaar met zijn tentamen en aangezien het 20 minuten fietsen is naar hier, zal het ergens na 9 uur worden
iddquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:45 schreef Lorrelies het volgende:
We graafden zoveel zand dat de server dacht: ja daaaahaaaag
wtf :Squote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb hier nergens last van stelletje noobs.
?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb hier nergens last van stelletje noobs.
Bustedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |