Heeft daar helemaal niets mee te maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:09 schreef Mordecai het volgende:
In ieder geval duidelijk waarom Plexcon geen mod meer is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Een gevolg in een gemeenschap heeft nooit slechts één oorzaakquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heeft daar helemaal niets mee te maken.
Het verneuken van deze topicreeks wel. Jullie kwamen erbij. Daarvoor was het best leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:16 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Een gevolg in een gemeenschap heeft nooit slechts één oorzaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:15 schreef TJV het volgende:
Deze TT getuigt natuurlijk gewoon van pure mentale zwakheid, niet van trollen met voorbedachten rade.Die TT is absoluut niet boeiend en geeft gewoon aan dat Lor en ik een nieuwe wereld in Minecraft willen zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suikoden heerst
Hey Sting goeie vriend, alles goed jongen? Volgensmij krijg je ook al zin om minecraft te spelen of niet dat je ons zo vaak komt opzoeken ?quote:
Je eigen naam in een TT plaatsen gaat buiten de FOK!principes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:17 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Die TT is absoluut niet boeiend en geeft gewoon aan dat Lor en ik een nieuwe wereld in Minecraft willen zien.
leuke posts die geen ruzie veroorzaken worden verwijdert, maar deze bitchfight niet...quote:
Ik kan gewoon niet zonder julliequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hey Sting goeie vriend, alles goed jongen? Volgensmij krijg je ook al zin om minecraft te spelen of niet dat je ons zo vaak komt opzoeken ?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef TJV het volgende:
[..]
Je eigen naam in een TT plaatsen gaat buiten de FOK!principes.Sinds wanneer heet ik ''ik''?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suikoden heerst
Silence Braheen!quote:
Terraria.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zonder jullie
En wat betreft Indie games heb ik op het moment aan Terraria al even genoeg
Je bent je humor verloren.quote:
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zonder jullie
En wat betreft Indie games heb ik op het moment aan Terraria al even genoeg
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent je humor verloren.klik niet op de spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:20 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
klik niet op de spoiler!Als ik je quote zie ik wat er in de spoiler staat. Dus ik klikte niet! Lekker bakkie pleur he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:19 schreef TJV het volgende:
[..]
Je bent je humor verloren.Trollen heeft nog nooit in mijn rijtje met humor gestaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Als ik je quote zie ik wat er in de spoiler staat. Dus ik klikte niet! Lekker bakkie pleur he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik klikte btw weeeeer op de spoiler![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Hmm, dan blijft er wel erg weinig van dat rijtje over.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:21 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Trollen heeft nog nooit in mijn rijtje met humor gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |