Voor jou altijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:25 schreef STING het volgende:
Goed, het is weer mooi geweest, kunnen we weer ontopic gaan?
Dus heb je een teringhekel aan hem.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Okidoki Stinger.
Edit2: jij hebt ook altijd wat te zeuren he Vic.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Je hebt alleen internet en de legale minecraft nodig om de server te joinen ^^quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:25 schreef Audreyoot het volgende:
Werkt de server ook via Spout? Had een mini verbinding met mn broertje maar kwam er niet in via Spout.
Geen idee of ik dat bedoelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:25 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wij hebben geen spout plugin als je dat bedoelt
Dat snap ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Je hebt alleen internet en de legale minecraft nodig om de server te joinen ^^
En een laptop of computer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Je hebt alleen internet en de legale minecraft nodig om de server te joinen ^^
Internet en een legale minecraft impliceert toch ook een werkende pc of laptop? Selbsverständlich, nicht?quote:
Is dat antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee heur. Dacht probeer het eens. Verveelde me in de auto.
Nee hoor, Je kan ook Minecraft en internet op een kapotte pc hebben, dan werkt het nog niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Internet en een legale minecraft impliceert toch ook een werkende pc of laptop? Selbsverständlich, nicht?
Ik denk dat jij gewoon optifine moet installerenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:27 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dat snap ikIk heb ook de legale minecraft maar altijd ruzie met videokaarten vandaar dat ik via het programma Spout inlog, dan draait het spel bij mij beter.
Waarom is het leuk een poging te doen anderen of mij te kwetsen? Snap dat nooit zo goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee heur. Dacht probeer het eens. Verveelde me in de auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Is dat net zoiets als dat Spout dan? Af en toe worden de blokjes in Minecraft namelijk zwart als ik zonder plugins speel :Squote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon optifine moet installeren
Het is vanzelfsprekend dat je een werkende pc nodig hebt om te gamen, maar ik ben natuurlijk achterlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nee hoor, Je kan ook Minecraft en internet op een kapotte pc hebben, dan werkt het nog niet.
Dat werkte bij mij nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon optifine moet installeren
Geen idee, Het verbeterd iig je FPS. En eerst een clean installatie als je het gaat doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als dat Spout dan? Af en toe worden de blokjes in Minecraft namelijk zwart als ik zonder plugins speel :S
Thnx, zal het eens proberen iig!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Geen idee, Het verbeterd iig je FPS. En eerst een clean installatie als je het gaat doen.
Dan faal je met het installeren van mods.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dat werkte bij mij nietKreeg alleen nog maar zwart scherm
Kennelijk jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan faal je met het installeren van mods.
No hard feelings.
Maar Tom, wij falen toch sowieso met alles?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan faal je met het installeren van mods.
No hard feelings.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Missie geslaagd.quote:
Het minecraft topic dicht? Dat zou een ramp zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:47 schreef vogelkooi het volgende:
Doorgaan jongens dan gaat het topic zo dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |