Nogal wiedes dat journalisten mensen zijn. Die hebben remmingen en zullen niet zomaar alles publiceren (bijvoorbeeld om carrière kansen). GeenStijl heeft daar lak aan (als je voor GS gaat schrijven zijn je kansen toch al verkeken).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar hebben we ook aanwijzingen dat dit daadwerkelijk het geval is?
Uhh, ben zijn naam even kwijt Peter Verhaar doet het anders best goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat journalisten mensen zijn. Die hebben remmingen en zullen niet zomaar alles publiceren (bijvoorbeeld om carrière kansen). GeenStijl heeft daar lak aan (als je voor GS gaat schrijven zijn je kansen toch al verkeken).
Hier ligt een vlinderstruik omquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef remlof het volgende:
Mijn trein schommelt gewoon in de wind op het station
Dat lijkt alleen maar zo omdat je dronken bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef remlof het volgende:
Mijn trein schommelt gewoon in de wind op het station
Hij en Koos komen niet meer terug toch?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:39 schreef robin007bond het volgende:
Erik, als je meeleest: dit topic leek me wel leuk voor je.
Mensen die geen horloge dragen
Ze hebben een weddenschap, wie het langst kan stoppen ofzo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij en Koos komen niet meer terug toch?
Jammerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze hebben een weddenschap, wie het langst kan stoppen ofzo.
Vakantie vieren en eten koken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:52 schreef 3-voud het volgende:
Zo, stelletje lanterfanters... nog wat nuttigs gedaan vandaag?
Oh, knietje doet enkel auw tijdens werkuren?quote:
Wat heeft dat met vakantie te maken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh, knietje doet enkel auw tijdens werkuren?
Dat je er selectief last van hebtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat heeft dat met vakantie te maken?![]()
De bouw heeft vakantie, maar als jij voor de (financiële) gevolgen opdraait ga ik maandag werken. Deal?quote:
Jij timmerde toch tuinmeubeltjes in elkaar?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:57 schreef betyar het volgende:
[..]
De bouw heeft vakantie, maar als jij voor de (financiële) gevolgen opdraait ga ik maandag werken. Deal?
Als je wilt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij timmerde toch tuinmeubeltjes in elkaar?
De wind trekt hier nu weer een beetje aan maar het ergste is voorbij. Toen ik het poste was er ook helemaal geen harde wind meer en de buien waren ook al over.quote:
Ze heeft wel humor.quote:Jetta Klijnsma
Voornemen:
Ook hoop ik dat ik wat meer kan bewegen en meer buiten kan zijn. Met mijn 'prachtlijf' vind ik dat wel fijn.
Die hebben ook een 'prachtlijf' inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je als partij van hamer en jongerius terugkomt, is kleinsma zelfs een verademing.
quote:Does media bias affect voting? We address this question by looking at the entry of Fox News in
cable markets and its impact on voting. Between October 1996 and November 2000, the conservative
Fox News Channel was introduced in the cable programming of 20 percent of US towns. Fox News
availability in 2000 appears to be largely idiosyncratic. Using a data set of voting data for 9,256
towns, we investigate if Republicans gained vote share in towns where Fox News entered the cable
market by the year 2000. We find a significant effect of the introduction of Fox News on the vote
share in Presidential elections between 1996 and 2000. Republicans gain 0.4 to 0.7 percentage points
in the towns which broadcast Fox News. The results are robust to town-level controls, district and
county fixed effects, and alternative specifications. We also find a significant effect of Fox News on
Senate vote share and on voter turnout. Our estimates imply that Fox News convinced 3 to 8 percent
of its viewers to vote Republican. We interpret the results in light of a simple model of voter learning
about media bias and about politician quality. The Fox News effect could be a temporary learning
effect for rational voters, or a permanent effect for voters subject to non-rational persuasion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |