Het zou kunnen maar hebben we ook aanwijzingen dat dit daadwerkelijk het geval is?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk best in de achterhoofden van journalisten spelen. Het zijn ook mensen.
Daar besteden andere media geen aandacht aan?quote:
Laat ik het zo zeggen. Ik lees ze allebei al sinds mijn 14e en ik vind dat ik daar voor mezelf wel een redelijke afweging in kan maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar hebben we ook aanwijzingen dat dit daadwerkelijk het geval is?
http://www.geenstijl.nl/m(...)olfsen_een_eind.htmlquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar besteden andere media geen aandacht aan?
ik kom nooit op GS maar heb hier toch veel van meegekregen hoor.
ik heb totaal niet het idee dat er vanwege die mogelijke imagoschade minder over het HBO wordt bericht. Ik lees al jaren diverse kranten en volg diverse media en echt naar boven komt het niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik lees ze allebei al sinds mijn 14e en ik vind dat ik daar voor mezelf wel een redelijke afweging in kan maken.
GS lijkt je wel buitenproportioneel te beïnvloedenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:49 schreef robin007bond het volgende:
Nogmaals, ik bezoek Geenstijl puur om af en toe mijn onderbuik te voeden. Het is natuurlijk bagger, maar tijdens het werk leest het even lekker weg. Daarnaast lees ik genoeg kwaliteitsmedia om geen verkeerde beeldvorming te krijgen.
ook dat Aleid Wolfsen geen gelukkige keuze was is uitgebreid in alle media besproken. Hij had toch ook bijna een motie van de gemeenteraad aan zijn broek?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)olfsen_een_eind.html
Niet over Aleid Wolfsen.
Dat is de leeftijd hèquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
GS lijkt je wel buitenproportioneel te beïnvloeden
Lijkt misschien zo omdat ik wel eens naar GS-'artikelen' link. Het NRC lees ik alleen de krant van, dus link ik daar nooit artikelen naartoequote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
GS lijkt je wel buitenproportioneel te beïnvloeden
Ze hebben wel een goede site bij NRC.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt misschien zo omdat ik wel eens naar GS-'artikelen' link. Het NRC lees ik alleen de krant van, dus link ik daar nooit artikelen naartoe
Ik moet nog boodschappen doen ben ik bangquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef Cerbie het volgende:
Wat een hondeweer buiten
* Cerbie zet de kachel aan graadje hoger
Neem een paraplu ipv de auto, kun je als du_Poppins gaan winkelenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen ben ik bang
of ik duik nog even de koelkast in op zoek naar alternatievenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Neem een paraplu ipv de auto, kun je als du_Poppins gaan winkelen
Genoeg gezeik op GS over hoe marktwerking in de telecomsector faalt. Ik zit echt wel dichter bij het NRC voor mijn gevoel. Kan zijn dat het komt omdat ik puber ben en dat Geenstijl ook erg puberaal isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goede site bij NRC.
maar ik heb het meer over je algehele manier van doen. Dat zit veel dichter bij GS dan bij NRC
Nogal wiedes dat journalisten mensen zijn. Die hebben remmingen en zullen niet zomaar alles publiceren (bijvoorbeeld om carrière kansen). GeenStijl heeft daar lak aan (als je voor GS gaat schrijven zijn je kansen toch al verkeken).quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zou kunnen maar hebben we ook aanwijzingen dat dit daadwerkelijk het geval is?
Uhh, ben zijn naam even kwijt Peter Verhaar doet het anders best goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat journalisten mensen zijn. Die hebben remmingen en zullen niet zomaar alles publiceren (bijvoorbeeld om carrière kansen). GeenStijl heeft daar lak aan (als je voor GS gaat schrijven zijn je kansen toch al verkeken).
Hier ligt een vlinderstruik omquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef remlof het volgende:
Mijn trein schommelt gewoon in de wind op het station
Dat lijkt alleen maar zo omdat je dronken bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:56 schreef remlof het volgende:
Mijn trein schommelt gewoon in de wind op het station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |