Bedoel je Jules Unlimited, ook met Jan Douwe Kroeske?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:51 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik zag het net ja.. nostalgie!Er was ook nog een soort van techniek programma, een soort van Klokhuis voor volwassenen en natuurlijk KijkTV en uiteraard Wondere Wereld met Chriet
Dat keek ik vroeger ook allemaal.
Klopt, maar het gaat hier om een vreselijk stukje die humor verbind aan politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:58 schreef De_Nuance het volgende:
Joop doet een Geenstijl en wie valt erover Geenstijl ?
Geenstijl is trouwens ook niet vies van belastinggeld opstrijken gezien Powned.
Laat maar is al gelukt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:54 schreef Zeeland het volgende:
Hoe zorg ik dat het ene scherm overloopt in het andere? Nu heb ik twee dezelfde beelden?
Echt ook weer dat zure GS-toontjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:56 schreef robin007bond het volgende:
Joop
http://www.geenstijl.nl/m(...)mensen_zijn_hum.html
Wat een faalactie weer hoor. Te bedenken dat dit uit belastinggeld wordt gefinancierd
Lees je dat soort rommel vrijwillig?quote:Stigmatiserende haatzaaierij bij het VARA/BNN-propagandavehikel Joop.nl. Freelance journaliste en klaarblijkelijk totaal verknipte haatlinkse moralmadam Mercita Coronel beweert in een betoog dat rechtse mensen geen goede cabaretier kunnen worden omdat ze onderontwikkelde hersens hebben.
Juist!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
Bedoel je Jules Unlimited, ook met Jan Douwe Kroeske?
Unit 13 vond ik ook zo'n koningsserie uit de jaren 90, de openingsmuziek blijft ook nu nog episch!
Het is gewoon een stuk dat bijna letterlijk van Geenstijl zou kunnen komen, het feit dat mensen daarover vallen vind ik hilarisch te noemen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:59 schreef waht het volgende:
Alsof humor iets met politieke voorkeur te maken zou hebben. Zelfs extremisten hebben humor, hun eigen humor.
En ik hou van cynische, zwarte humor.
Kan ik mij niet direct heugen, maar zou het "Combat" kunnen zijn?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:02 schreef Auti het volgende:
[..]
Juist!Kon er niet op komen.. Unit 13 keek ik ook.. mooie tijden! Thnxs, ik kan dit wel even gebruiken momenteel. Er was ook nog een soort soapserie over Defensie, weet je daar toevallig ook de naam van
Je neemt het natuurlijk met wat korreltjes zout, maar het blijft een dom stukje van JOOP. Dat Geenstijl af en toe ook zijn slechte momenten heeft niks te maken met het slechte stukje van JOOP.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Echt ook weer dat zure GS-toontje
[..]
Lees je dat soort rommel vrijwillig?
De leader is legendarisch, inderdaad. Eén van de beste Nederlandse televisieseries ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je Jules Unlimited, ook met Jan Douwe Kroeske?
Unit 13 vond ik ook zo'n koningsserie uit de jaren 90, de openingsmuziek blijft ook nu nog episch!
Het zijn elkaars evenbeelden. Alleen is Joop zuur en Geenstijl cynisch. Subtiel doch essentieel verschil.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is gewoon een stuk dat bijna letterlijk van Geenstijl zou kunnen komen, het feit dat mensen daarover vallen vind ik hilarisch te noemen.
Dit is een slecht moment van GS in reactie op een stukje van joop wat ik niet gelezen heb maar volgens mij bevestigen ze op deze manier precies waar Joop op doelt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je neemt het natuurlijk met wat korreltjes zout, maar het blijft een dom stukje van JOOP. Dat Geenstijl af en toe ook zijn slechte momenten heeft niks te maken met het slechte stukje van JOOP.
GS is vaak ook wel heel erg zuur hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef waht het volgende:
[..]
Het zijn elkaars evenbeelden. Alleen is Joop zuur en Geenstijl cynisch. Subtiel doch essentieel verschil.
Ik moest er wel een beetje om gniffelenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is een slecht moment van GS in reactie op een stukje van joop wat ik niet gelezen heb maar volgens mij bevestigen ze op deze manier precies waar Joop op doelt.
Cynisme voert toch echt de boventoonquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
GS is vaak ook wel heel erg zuur hoor
quote:Stigmatiserende haatzaaierij bij het VARA/BNN-propagandavehikel Joop.nl. Freelance journaliste en klaarblijkelijk totaal verknipte haatlinkse moralmadam Mercita Coronel beweert in een betoog dat rechtse mensen geen goede cabaretier kunnen worden omdat ze onderontwikkelde hersens hebben.
Bij GS zijn slechte stukjes regel, bij Joop uitzondering.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je neemt het natuurlijk met wat korreltjes zout, maar het blijft een dom stukje van JOOP. Dat Geenstijl af en toe ook zijn slechte momenten heeft niks te maken met het slechte stukje van JOOP.
Ach, soms stellen ze wel dingen aan de kaart die andere media niet doen of durven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bij GS zijn slechte stukjes regel, bij Joop uitzondering.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
Kan ik mij niet direct heugen, maar zou het "Combat" kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |