Je moet het op vrijdag de 13e doenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik heb praktisch iedere avond wat te doen deze maand. Of ik het ga doen is een tweede.
[..]
15de is een zondag toch? Dan moet ik naar mijn nichtje.
Nichtjesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik heb praktisch iedere avond wat te doen deze maand. Of ik het ga doen is een tweede.
[..]
Leuk idee!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:55 schreef palawan het volgende:
[..]
[..]
Het hele topic is wij?
Verjaardagsmeet bij kaneel?
We hebben dit gesprek vaker gevoerd. Natuurlijk voelt het hard en dat is het ook. Ik begrijp je gevoel, maar er is je al vaak gezegd dat met de wijze waarop jij de wereld benadert het heel moeilijk is om een date te regelen. Daar kan jij ook niets aan doen (of wel, maar dat ligt nu echt buiten je mogelijkheden, ben ik bang)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
confrontatie! : dit is confrontatie, was net ook allemaal dingen van.
bevestiging: de bevestiging dat ik bijna 25 ben en nog nooit een date heb "geregeld" (?).! (behalve hoeren die het soms sexdates noemen)
voelt hard hoor, echt moeilijk
Pics van je nichtjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 06:10 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat ook!
ik ben zo jaloers op kree! en dan ook nog een zielig meisje die eigenlijk heel schattig is.
(ik heb het opgegeven om alles te lezen&te volgen, ik gebruik alleen nog maar spytool)
[..]
[..]
ja hallo.
wekt mijn huidige relatieplanet-profiel crushes bij types als jou( ayumi ) op? daar moet ik echt voor gaan dan ,die types als jij.
dus dit is even belangrijk.Ook goedemorgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meisjes die zielige dingen neerzetten wekt instant attractie op bij mij.
Zou kunnen. Al weet ik niet of mijn gezicht er dan normaal uitziet (verstandskiezen worden verwijdert) .quote:
Ze wordt 5.quote:
Pics van je (schoon)zus.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Al weet ik niet of mijn gezicht er dan normaal uitziet (verstandskiezen worden verwijdert) .
[..]
Ze wordt 5.
Goed planquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vier mijn verjaardag eigenlijk nooit.![]()
Ik ben geen familie-mens, dat scheelt. En stappen kan altijd.
Afgelopen jaar ben ik uiteten genomen en daarna in de stad iets gedronken.
Maar ik ben in de zomer jarig, dus misschien hossel ik dit jaar gewoon een BBQ ofzo.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt het de 14e voor je IRL en Fok vrienden doen en de 21e voor je FOK!vriendinnen
Ow ik zou alleen maar bepaalde dingen niet doen omdat het een vrijdag is. Ik ben totaal niet bijgelovigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:06 schreef Myraela het volgende:
Vrijdag de 13de. Ik ben niet bijgelovig, maar toch zou ik bepaalde dingen niet doen op een vrijdag de 13de.
Dan ben je dus wel bijgelovigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:06 schreef Myraela het volgende:
Vrijdag de 13de. Ik ben niet bijgelovig, maar toch zou ik bepaalde dingen niet doen op een vrijdag de 13de.
Het zit wel erg diep bij je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Nouvelles! Hoe bevalt je nieuwste kloon je?
Ik blijft altijd op vrijdag de 13de gewoon binnenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb mijn verjaardag de laatste keer ontvlucht. Ben gaan zeilen met mijn vader.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:05 schreef Myraela het volgende:
Ik vier mijn verjaardag eigenlijk nooit.![]()
Ik ben geen familie-mens, dat scheelt. En stappen kan altijd.
Afgelopen jaar ben ik uiteten genomen en daarna in de stad iets gedronken.
Maar ik ben in de zomer jarig, dus misschien hossel ik dit jaar gewoon een BBQ ofzo.
Het is de dochter van mijn nicht. Mijn nicht is 40 ofzo.quote:
Bijgeloof.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:06 schreef Myraela het volgende:
Pics van je zus in het water?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb mijn verjaardag de laatste keer ontvlucht. Ben gaan zeilen met mijn vader.
Wilden mijn zussen ook opeens mee, en was best harde wind. Sloeg de boot om toen mijn zus aan het roer zat
Vrouwen en sturen
Heu, dat maak jij d'r vanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zeg je nou dat je hem heel heel diep in je wil?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Fototoestel was ook in het water beland hequote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pics van je zus in het water?
Dus ze is een MILF?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is de dochter van mijn nicht. Mijn nicht is 40 ofzo.
Misschien een heel klein beetje dan.quote:
Niet waterdicht?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Fototoestel was ook in het water beland he
Pics van het fototoestel in het waterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Fototoestel was ook in het water beland he
Zoals ik al zei :quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien een heel klein beetje dan.Niet met ladders of negerkatten of iets. Mijn negerkatje.
Maar ik zou gewoon een beetje voorzichtig doen. Gewoon omdat ik de bijgelovige mensen geen gelijk wil geven.
Vrijdag de 13e is een self fulfilling prophecyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien een heel klein beetje dan.Niet met ladders of zwarte katten of iets. Mijn zwarte katje.
Maar ik zou gewoon een beetje voorzichtig doen. Gewoon omdat ik de bijgelovige mensen geen gelijk wil geven.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pics van het fototoestel in het water
Wie laat een vrouw dan ook aan het roer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik heb mijn verjaardag de laatste keer ontvlucht. Ben gaan zeilen met mijn vader.
Wilden mijn zussen ook opeens mee, en was best harde wind. Sloeg de boot om toen mijn zus aan het roer zat
Vrouwen en sturen
verdwaalen doe ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie laat een vrouw dan ook aan het roer.![]()
Word nog leuk als ik ooit auto ga rijden.sowieso haal ik eerst een navigatiesysteem, want ik verdwaal overal.
Dat geld toch voor alle vrouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie laat een vrouw dan ook aan het roer.![]()
Word nog leuk als ik ooit auto ga rijden.sowieso haal ik eerst een navigatiesysteem, want ik verdwaal overal.
Ik ben bij jou toen ook bijna verdwaaldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verdwaal al bijna in mijn eigen straat.
Echt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben bij jou toen ook bijna verdwaald
Is Appie toch in zijn opzet geslaagd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Boh, dat word flink eten met al die AH bonusaanbiedingen, ik heb iets te enthousiast gewinkeld
Is dat hier soms een running gag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |