En die is er nu uit?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:03 schreef Sinosappel het volgende:
Oeps sorry
Ik had ff wat seksuele frustratie die eruit moest.
Ja ben aan het werk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ga je gamen?
Of ben je aan het werk?
Bijna goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent de nieuwste kloon van Soit/nouvelles/mrk.n/mjp/iwannabehigh?
ik game wel voor jouquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ben aan het werk.
Of nou ja, ik ben aanwezig
Ik moet straks ook gaan werken. Game ook maar wat voor mij.quote:
Kunnen we al stemmen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Haha die verkiezingen, vandaar dat spytool zo raar deed net met rare lijstjes.
Ik weet al welke sowiesoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga op een aantal op jou stemmen Drommeltje!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga op een aantal op jou stemmen Drommeltje!
Het gaat ook nog regenen als het goed isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Het waait vandaag zo hard dat ik twijfel of ik mn haar wel moet doen, waarschijnlijk waait het wel in zijn normale model
Sommige categorieën hebben zoveel nominees, daar zou je eigenlijk wel meerdere stemmen voor moeten hebben.quote:
Zoals welke user je zou doen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sommige categorieën hebben zoveel nominees, daar zou je eigenlijk wel meerdere stemmen voor moeten hebben.
Wees blijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mis mijzelf in een aantal categorieën. Zit je hier vanaf het begin, word je gewoon glashard vergeten
Lekker middelmatig zijn. Als je te positief wordt ingeschat ben je hier je tijd aan het verdoen, als je negatief wordt ingeschat ben je zelfs te slecht voor fok.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mis mijzelf in een aantal categorieën. Zit je hier vanaf het begin, word je gewoon glashard vergeten
User met het langste haar (vroegah)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
quote:
Onbekend maakt onbemindquote:
Dat is geen verkiezing, dat is een constatering van feitenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
User met het langste haar (vroegah)
Voeg jezelf gewoon bij wat categorieen toequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Onbekend maakt onbemind
Bovendien spring je er dan ook niet negatief uit. Ik had ook ook_gek kunnen heten. Dan was ik toch wel de sjaak geweest.
Niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die win ik, makkelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan met 0 stemmen afgaan, nee dankjewel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voeg jezelf gewoon bij wat categorieen toe
Dat spreekt toch voor zich?quote:
Je kunt altijd nog op jezelf stemmen, succes verzekerd!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dan met 0 stemmen afgaan, nee dankjewel.
Dat is waar. Ik vind mezelf wel heel knapquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog op jezelf stemmen, succes verzekerd!
Ik dacht dat ze je dan gewoon aardig vonden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich?
Dat ze jou wel een neukertje gunnen, een keertje basten of een keertje zoenen, of misschien zelfs wel een relatie, of een fuckbuddy.
Fokkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik nu eens doen om mijn huiswerk te ontlopen?
Ik heb je al ergens genomineerd. Verwacht alleen niet veel stemmenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind mezelf wel heel knap
Foto van je tieten posten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef Myraela het volgende:
Wat zal ik nu eens doen om mijn huiswerk te ontlopen?
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef debeterebob het volgende:
En waarom weten mensen niet eens wat eloquent is
Denk je?quote:
Staat dat er niet al 5 keer met andere bewoordingen bij?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat spreekt toch voor zich?
Dat ze jou wel een neukertje gunnen, een keertje basten of een keertje zoenen, of misschien zelfs wel een relatie, of een fuckbuddy.
Jij was het van de eloquentie? Daar moest ik wel om gniffelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb je al ergens genomineerd. Verwacht alleen niet veel stemmen
Nee, je kan het een lelijk iemand gunnen. Maar het die persoon zelf niet gevenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denk je?
[..]
Staat dat er niet al 5 keer met andere bewoordingen bij?
Jij wintquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had haar tot op m'n billen, ruim 80cm lang en daarna nog een half jaar door laten groeien
Nee hoor, ik heb er wel mensen genomineerd voor vragen (en niet mezelf)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij was het van de eloquentie? Daar moest ik wel om gniffelen.
Verder vermoed ik dat iedereen zichzelf heeft zitten nomineren.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke user heeft de kleinste piemel?
- Kaneelstokje
Ik ben geliefd hier.
Voor de duidelijkheid: ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij was het van de eloquentie? Daar moest ik wel om gniffelen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke user heeft de kleinste piemel?
- Kaneelstokje
Ik ben geliefd hier.
Iedereen die ik zou nomineren is al zo'n beetje genomineerd volgens mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:28 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er wel mensen genomineerd voor vragen (en niet mezelf)
En ben ook genomineerd bij sommige vragen. (en niet door mezelf)
Was jij het?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was jij het?
[..]Ik zal je nog eens een foto sturen.
Pics van je tieten om de campagne te ondersteunen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Alleen bij beste tieten zou ik op mezelf stemmen.
Mee eens. Bij sommige nominaties denk ik pas Oja!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:30 schreef Myraela het volgende:
Opzich zouden sommige zichzelf best mogen nomineren. Van die namen die ik altijd vergeet maar als ik ze in een lijst zou zien staan zou ik er misschien wel op stemmen.
Nah, die wint Sinos. Makkelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Pics? anders ga ik niet op je stemmenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:31 schreef moneyfornothing het volgende:
Omdat iedereen die van haar heeft gezien jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, die wint Sinos. Makkelijk
Weet niet, ik ben een grote mfn-supporterquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je iemand moet nomineren.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:27 schreef Mystikvm het volgende:
linkjequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet, ik ben een grote mfn-supporter
Zoek je een sponsor voor je campagne ?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:31 schreef moneyfornothing het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Pics? anders ga ik niet op je stemmen
domste user :")quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je iemand moet nomineren.
Ik sta er ook een paar keer bij. En ik vraag me echt af wie mij daar gedropt heeft
Alleen als ik win post ik bewijs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pics van je tieten om de campagne te ondersteunen.
Tieten van Sinos heeft niemand nog in het echt gezien, en die van mfn ook niet (behalve op de cam)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat dus nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen als ik win post ik bewijs.
D'awwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet, ik ben een grote mfn-supporter
Jawel, er waren foto's van!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Tieten van Sinos heeft niemand nog in het echt gezien, en die van mfn ook niet (behalve op de cam)
en RL tieten winnen het natuurlijk altijd
Awww. Wat schattig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, er waren foto's van!
Ja en ook slimste userquote:
Enige RL tieten die ik ken zijn die van mezelf, dus vandaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Tieten van Sinos heeft niemand nog in het echt gezien, en die van mfn ook niet (behalve op de cam)
en RL tieten winnen het natuurlijk altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |