Het gaat ook nog regenen als het goed isquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Het waait vandaag zo hard dat ik twijfel of ik mn haar wel moet doen, waarschijnlijk waait het wel in zijn normale model
Sommige categorieën hebben zoveel nominees, daar zou je eigenlijk wel meerdere stemmen voor moeten hebben.quote:
Zoals welke user je zou doen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Sommige categorieën hebben zoveel nominees, daar zou je eigenlijk wel meerdere stemmen voor moeten hebben.
Wees blijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mis mijzelf in een aantal categorieën. Zit je hier vanaf het begin, word je gewoon glashard vergeten
Lekker middelmatig zijn. Als je te positief wordt ingeschat ben je hier je tijd aan het verdoen, als je negatief wordt ingeschat ben je zelfs te slecht voor fok.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik mis mijzelf in een aantal categorieën. Zit je hier vanaf het begin, word je gewoon glashard vergeten
User met het langste haar (vroegah)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
quote:
Onbekend maakt onbemindquote:
Dat is geen verkiezing, dat is een constatering van feitenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
User met het langste haar (vroegah)
Voeg jezelf gewoon bij wat categorieen toequote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Onbekend maakt onbemind
Bovendien spring je er dan ook niet negatief uit. Ik had ook ook_gek kunnen heten. Dan was ik toch wel de sjaak geweest.
Niet meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die win ik, makkelijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En dan met 0 stemmen afgaan, nee dankjewel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voeg jezelf gewoon bij wat categorieen toe
Dat spreekt toch voor zich?quote:
Je kunt altijd nog op jezelf stemmen, succes verzekerd!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dan met 0 stemmen afgaan, nee dankjewel.
Dat is waar. Ik vind mezelf wel heel knapquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog op jezelf stemmen, succes verzekerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |