Ik heb geen van beiden RL gezien, dus ga ik af op het beste dat ik hebquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Awww. Wat schattig.Foto's en RL hetzelfde vinden.
Ja weet ik... maar dat zijn geen RL tieten. En er zat geen hoofd boven, en er was ook geeneens inkijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, er waren foto's van!
Op mijne tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja weet ik... maar dat zijn geen RL tieten. En er zat geen hoofd boven, en er was ook geeneens inkijk
Ik ga niet op tieten van sinos stemmen iig
Maar hoe moet ik dat opvatten als reactie op mijn post?quote:
En anders vanavond op een rijtje op TCquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil eerst even alle tieten in real life zien voordat ik mijn keuze kan maken.
Ik wist niets om terug te zeggen, dus liet ik maar en smiley schaapachtig lachenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat opvatten als reactie op mijn post?
Het zit je volgens mij nogal dwarsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je dan? Of ben jij toch weer Nouvelles/mrk.n/Soit/mjp/iwannabehigh?
Zo lijkt het trouwens weer net alsof ik geflasht heb op de cam. Niet dus mensen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Tieten van Sinos heeft niemand nog in het echt gezien, en die van mfn ook niet (behalve op de cam)
en RL tieten winnen het natuurlijk altijd
Het zit me vresulijk dwars. Oh, mijn leven is betekenisloos als ik geen antwoord krijg op deze wrangende vraag!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:37 schreef demonstructie het volgende:
[..]
Het zit je volgens mij nogal dwars
OK.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist niets om terug te zeggen, dus liet ik maar en smiley schaapachtig lachen
Je zit zeker in mijn top 3 ja. Maar ik ga natuurlijk niks toezeggen... ik ben immers omkoopbaarquote:
Ja, dat wel. Vanwege je username. Had jezelf kaneelstaaf genoemd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OK.
Heb jij me genomineerd daar?
Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen als ik win post ik bewijs.
Gelukkig komt niemand uit dit topic er ooit achter hoe klein ik geschapen ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Vanwege je username. Had jezelf kaneelstaaf genoemd.
Jawel maar mag ik niet gebruiken naar mobiele nummers.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hebben je ouders geen telefoon dan?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Je zit zeker in mijn top 3 ja. Maar ik ga natuurlijk niks toezeggen... ik ben immers omkoopbaar
Dan bel je toch zijn vaste nummer? Of je belt gewoon stiekem. Zat oplossingen te bedenken. Desnoods betaal je je ouders later terug of zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel maar mag ik niet gebruiken naar mobiele nummers.
dus bij jou zijn je tietjes niks?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay, dan dm ik het en krijg jij niks.
Misschien had hij het hier wel gezegd, was het zo erg dat ik er even naar vroeg?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan bel je toch zijn vaste nummer? Of je belt gewoon stiekem. Zat oplossingen te bedenken. Desnoods betaal je je ouders later terug of zo
Wat jij wilquote:
Ow, het was gewoon dramatisch!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien had hij het hier wel gezegd, was het zo erg dat ik er even naar vroeg?
Mlig houdt van haarseks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat jij wil
User met wie je haarsex zou hebben?
Wat is dat voor vraag?Die win ik natuurlijk makkelijk
MLIG kwam daar eens mee, en ik vind het een mooi begrip. Haarsex.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat jij wil
User met wie je haarsex zou hebben?
Wat is dat voor vraag?Die win ik natuurlijk makkelijk
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
dus bij jou zijn je tietjes niks?
Ik vind dat begrip nogal een beetje vaag of zo. Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MLIG kwam daar eens mee, en ik vind het een mooi begrip. Haarsex.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat begrip nogal een beetje vaag of zo. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ik denk dat het het beste uit te leggen is als we het doen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste uit te leggen is als we het doen.
Ik ga echt geen (haar)seks met je hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste uit te leggen is als we het doen.
Als je met iemand bezig bent en je haar raakt elkaar, dat is volgens mlig het meest intieme wat je haar kan overkomen ofzo. Hij noemt het haarseks.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat begrip nogal een beetje vaag of zo. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Verleg je grenzenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga echt geen (haar)seks met je hebben
sara en haar wortelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beste potentiele stelletje
Supersoep en SaraaraatsIk kom niet meer bij.
ik weet niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |