Tieten van Sinos heeft niemand nog in het echt gezien, en die van mfn ook niet (behalve op de cam)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, die wint Sinos. Makkelijk
Ja zo werkt dat dus nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen als ik win post ik bewijs.
D'awwquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet, ik ben een grote mfn-supporter
Jawel, er waren foto's van!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Tieten van Sinos heeft niemand nog in het echt gezien, en die van mfn ook niet (behalve op de cam)
en RL tieten winnen het natuurlijk altijd
Awww. Wat schattig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, er waren foto's van!
Ja en ook slimste userquote:
Enige RL tieten die ik ken zijn die van mezelf, dus vandaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Tieten van Sinos heeft niemand nog in het echt gezien, en die van mfn ook niet (behalve op de cam)
Ik heb geen van beiden RL gezien, dus ga ik af op het beste dat ik hebquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Awww. Wat schattig.Foto's en RL hetzelfde vinden.
Ja weet ik... maar dat zijn geen RL tieten. En er zat geen hoofd boven, en er was ook geeneens inkijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, er waren foto's van!
Op mijne tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja weet ik... maar dat zijn geen RL tieten. En er zat geen hoofd boven, en er was ook geeneens inkijk
Ik ga niet op tieten van sinos stemmen iig
Maar hoe moet ik dat opvatten als reactie op mijn post?quote:
En anders vanavond op een rijtje op TCquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil eerst even alle tieten in real life zien voordat ik mijn keuze kan maken.
Ik wist niets om terug te zeggen, dus liet ik maar en smiley schaapachtig lachenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat opvatten als reactie op mijn post?
Het zit je volgens mij nogal dwarsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je dan? Of ben jij toch weer Nouvelles/mrk.n/Soit/mjp/iwannabehigh?
Zo lijkt het trouwens weer net alsof ik geflasht heb op de cam. Niet dus mensen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Het zit me vresulijk dwars. Oh, mijn leven is betekenisloos als ik geen antwoord krijg op deze wrangende vraag!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:37 schreef demonstructie het volgende:
[..]
Het zit je volgens mij nogal dwars
OK.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist niets om terug te zeggen, dus liet ik maar en smiley schaapachtig lachen
Je zit zeker in mijn top 3 ja. Maar ik ga natuurlijk niks toezeggen... ik ben immers omkoopbaarquote:
Ja, dat wel. Vanwege je username. Had jezelf kaneelstaaf genoemd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
OK.
Heb jij me genomineerd daar?
Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alleen als ik win post ik bewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |