abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106346715

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

14.gif AVNZMG-verkiezingen!
Jawel, we hebben onze eigen verkiezingen. Wie is de leukste, liefste of de geilste? Wie zou jij keihard raken of wie zou je zelfs dronken nog je bed uit schoppen?

We zijn nu nog bezig met het maken van de definitieve vragenlijst, maar stemmen zal later mogelijk worden; klik.

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

De OP vind je hier

[ Bericht 10% gewijzigd door Myraela op 03-01-2012 11:43:19 ]
pi_106346726
kut tt.het ging over tieten :(
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106346728
Maar mij nomineren voor schijnheilig en er vervolgens niet voor uitkomen is behoorlijk schijnheilig :+
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:08:35 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_106346730
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:06 schreef Lokasenna het volgende:
Hai, ik kan er nu niet meer onderuit. Ik moet rijles nemen. Ik heb ze net gebeld.
Maar eigenlijk ben ik doodsbenauwd.
Tevens goedemorgen :W
Waarom ben je daar bang voor?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_106346737
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Eerste les?
Ja, eerste les.
Maar ik heb concentratieproblemen enzo :'(
pi_106346749
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:08 schreef Joysa het volgende:
Dit ja :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:07 schreef Joysa het volgende:

[..]

Heb jij mijn tieten gezien?
Niet genoeg helaas :P
pi_106346767
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:09 schreef palawan het volgende:

[..]

Dit ja :P

[..]

Niet genoeg helaas :P
_O-
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106346769
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, eerste les.
Aangeven bij je instructeur en gewoon proberen. :) De eerste les ga je toch niet gelijk de snelweg op.
pi_106346775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:04 schreef palawan het volgende:

[..]

Die laatste die er nu bijstaat vond ik ook wel goed, die is van jou zeker? :D. zagen er op de cam :9~ uit
Jep :D
:9~
pi_106346784
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:08 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, eerste les.
Ik ben mega snel afgeleid en heb t ook weten te halen en rijd inmiddels al weer 3 jaar schadevrij! het is echt haalbaar :')
pi_106346798
Ik heb angst in de auto en rijd ook nog probleemloos rond ;) Komt goed
pi_106346811
User die een dildo gebruikt -3
- Formerjellybean 0
- Sinji 0
- lanterfanteraar 0
- Heloef 0
- Lot88

Mijn naam is haas :+
pi_106346814
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:10 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik ben mega snel afgeleid en heb t ook weten te halen en rijd inmiddels al weer 3 jaar schadevrij! het is echt haalbaar :')
Hoe erg is het bij jou dan? Ik fiets wel eens tegen dingen aan omdat ik gewoon niet kan blijven opletten namelijk :')
pi_106346829
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe erg is het bij jou dan? Ik fiets wel eens tegen dingen aan omdat ik gewoon niet kan blijven opletten namelijk :')
Ik reed tijdens rijles bijna tegen een politie auto op omdat ik niet op lette :') erg genoeg dus :P
pi_106346837
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben heul geen slijmbal. :')
Ik sta er ook bij -_-
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:12:29 #16
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106346840
Kunnen we al stemmen?
Heaven is a place on earth with you
pi_106346844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:12 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik reed tijdens rijles bijna tegen een politie auto op omdat ik niet op lette :') erg genoeg dus :P
Misschien komt het nog wel goed dan :P
pi_106346857
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:12 schreef Sinosappel het volgende:
Kunnen we al stemmen?
Nog niet op mensen, maar je kunt (nog) wel mensen nomineren dus maak er het beste van ^O^
pi_106346858
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:08 schreef Joysa het volgende:
Ja, ik ben gewoon al die seksgerichte titels een beetje zat en ze zijn allemaal hetzelfde. Vandaar deze lame titel
pi_106346860
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien komt het nog wel goed dan :P
Tuurlijk wel joh.. en als je het ding eenmaal hebt heb je echt vrijheid! Het is wel de moeite waard ;)
pi_106346865
Wat een kut vragen zitten er tussen. :')
pi_106346869
Oh en doe mij gewoon eens een leuke nominatie xD
pi_106346874
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Wat een kut vragen zitten er tussen. :')
Welke?
pi_106346877
ik heb jou genomineerd dbb :D
  dinsdag 3 januari 2012 @ 11:14:07 #25
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106346882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel joh.. en als je het ding eenmaal hebt heb je echt vrijheid! Het is wel de moeite waard ;)
Ik zou inderdaad echt niet meer zonder mijn rijbewijs kunnen.
Zeker niet in dit gehucht waar amper OV is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')