behalve wachten bedoel jequote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:21 schreef Aventura het volgende:
Heb jij niet wat beters te doen trouwens?
Me tooquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik zag je naam staan dus ik dacht ook even checken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Daar ga je wrs alleen maar harder van rammelen! Dat had ik al met een 4 en 6 weken oude baby!! ;-)quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:56 schreef Oognip het volgende:
Vandaag heel lang met een 2-dagen-oude baby geknuffeld
Haha echt erg he!? En laat ik nou dagelijks babietjes zienquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef smurfinnetje78 het volgende:
[..]
Daar ga je wrs alleen maar harder van rammelen! Dat had ik al met een 4 en 6 weken oude baby!! ;-)
Ik ben er weer! Nog eventjes in het rammelaarstopic, maar waarschijnlijk snel door naar het volgende topic..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik denk t!
Dames, ik ga jullie vaarwel zeggen voor nu. Mijn vriend en ik hebben nog eens goed gepraat, en hoe graag we er ook voor willen gaan nu, is het financieel niet verstandig, we hebben eerst het 1 en ander op te lossen. Dus, 'regenjassen' zijn ingeslagen. Helaas, maar over een jaartje ongeveer ben ik er weer.
Dus, als ik er weer ben, wil ik dat jullie allemaal hier niet meer zijn, maar fijn in Z&G! Of misschien zelfs het kleine baby topic.
Mod, wil je mij uit het lijstje halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |