Je snapt toch wel dat niet alles in regeltjes valt te vatten op een forum als dit?quote:
quote:Wel mooi dat jullie VS zover hebben gekregen om ledenwerftopics van de PvdA te verdedigen. Haha. Een ware meesterzet
Dit was natuurlijk wel erg mooi. Alles dicht, behalve als het om ledenwerving gaat.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat niet alles in regeltjes valt te vatten op een forum als dit?
quote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou héhé. Was dat nou zo moeilijk.
Wel mooi dat jullie VS zover hebben gekregen om ledenwerftopics van de PvdA te verdedigen. Haha. Een ware meesterzet
De insteek (edoch wel gevolg) was niet ledenwerving.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk wel erg mooi. Alles dicht, behalve als het om ledenwerving gaat.
Haha.
Nee? Wat was het dan? De appeltaart behorende bij de ledenwerving.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De insteek (edoch wel gevolg) was niet ledenwerving.
Gelul.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk wel erg mooi. Alles dicht, behalve als het om ledenwerving gaat.
Haha.
Dat is dan wel weer geweldig inderdaad.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou héhé. Was dat nou zo moeilijk.
Wel mooi dat jullie VS zover hebben gekregen om ledenwerftopics van de PvdA te verdedigen. Haha. Een ware meesterzet
Hebben we de media ook al in onze machtquote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens wil ik de POL mods wel helpen om de PvdA de grootste te maken.
Het gaat om lidmaatschap, dat kan losstaan van stemmenquote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef mlg het volgende:
Appeltaart eten met spekman.![]()
Ik hoop toch dat het simpele volk zich niet door de appeltaart getrokken voelen om op zo'n uitzuigpartij te stemmen.
Als lidmaatschap goedkoper zou zijn dan een appeltaart zou ik het overwegen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:22 schreef mlg het volgende:
Appeltaart eten met spekman.![]()
Ik hoop toch dat het simpele volk zich niet door de appeltaart getrokken voelen om op zo'n uitzuigpartij te stemmen.
Dat kon je nog flink in de problemen brengen, tijdens de jaren 50 in Amerika.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het gaat om lidmaatschap, dat kan losstaan van stemmen
Je gaat een lidmaatschap aan per maand en het minimum per maand is 1 euro, dus hoppa!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als lidmaatschap goedkoper zou zijn dan een appeltaart zou ik het overwegen.
eriksd zit me te stalken met dezelfde zogenaamde grapquote:
Waar jij post, zal de sirene loeien. Om zo de andere posters in het topic te waarschuwen. Het spijt mij.quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
eriksd zit me te stalken met dezelfde zogenaamde grap
3x in sc is leuk, maar dit was in een serieus topic
geef die stalkerd eens een douw ofzo
Probeer mij eens te bestrijden op INHOUD ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar jij post, zal de sirene loeien. Om zo de andere posters in het topic te waarschuwen. Het spijt mij.
Dat doe ik alleen als ik de indruk heb niet tegen een muur te praten. Alhoewel dat misschien ijdele hoop is in POL.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Probeer mij eens te bestrijden op INHOUD ?
Ken je dat concept?
Inhoudelijke argumenten pareren met inhoudelijke argumenten ?
Wat je nu doet is stalken en een vete uitlokken.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
eriksd zit me te stalken met dezelfde zogenaamde grap
3x in sc is leuk, maar dit was in een serieus topic
geef die stalkerd eens een douw ofzo
dankjewel Tem.quote:
Waarom zou je dan een muur stalken? das toch superdom ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik de indruk heb niet tegen een muur te praten. Alhoewel dat misschien ijdele hoop is in POL.
Laat je eens niet zo kennen man.quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dankjewel Tem.
maar ik heb al een fotootje van iemand in mijn portemonnee.
zoek jij vooral verder... je vindt vast wel iemand !!
Dit dus, en geldt voor iedereen hier.quote:
Stalkerd zit serieuse topics te verklotenquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alle partijen ter linkerzijde excl. de SGP begonnen te roeptoeteren om nieuwe verkiezingen.
Verder:
Ik geef toch antwoord op je vraag? Jij sluit af met elk leesteken behalve een punt, ik hanteer een alarm.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Stalkerd zit serieuse topics te verkloten
Je zit toch te trollen omdat ik onwrikbaar zou zijn ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik geef toch antwoord op je vraag? Jij sluit af met elk leesteken behalve een punt, ik hanteer een alarm.
Hoho, meneer Bluesdude, inhoud is ook niet uw sterkste punt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zit toch te trollen omdat ik onwrikbaar zou zijn ?
Nu zit je te kloten omdat jij een ander idee heb van leestekens wegzetten, zeg je .
Wat is het nu ?
Probeer mij te tackelen op INHOUD.
Zoek de feiten over een item, ga wat lezen op het internet, probeer je bezwaren goed te formuleren en sla me daarmee om de oren.
Nu ben je ruzie aan het zoeken.
Trollen? Ik zie louter inhoudelijke reacties.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zit toch te trollen omdat ik onwrikbaar zou zijn ?
Nu zit je te kloten omdat jij een ander idee heb van leestekens wegzetten, zeg je .
Wat is het nu ?
Probeer mij te tackelen op INHOUD.
Zoek de feiten over een item, ga wat lezen op het internet, probeer je bezwaren goed te formuleren en sla me daarmee om de oren.
Nu ben je ruzie aan het zoeken.
VS als mod, jaagt alle mensen weg.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef mlg het volgende:
Ligt het aan mij of is het aantal frequente bezoekers aan het afnemen?
De laatste paar maanden stijgt POL in de statistieken met dubbele cijfers qua aantal posts. Heb ook wel het idee dat het bezoek wat diversers wordt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:17 schreef mlg het volgende:
Ligt het aan mij of is het aantal frequente bezoekers aan het afnemen?
Verzoek om dergelijke posts in de SC te houden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook gisteravond.
Goed idee maar dan neem ik aan dat jij je luchtalarm ook tot de SC beperkt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verzoek om dergelijke posts in de SC te houden.
Uiteraard niet. Geheel conform de hedendaagse politiek ben ik enorm hypocriet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Goed idee maar dan neem ik aan dat jij je luchtalarm ook tot de SC beperkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |