Als het droog is als je naar buiten gaatquote:
Nou nu niet, want moet naar het ziekenhuis. Maar hopelijk wel een keer savondsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
Als het droog is als je naar buiten gaat
Et tu, Q?quote:
Heel goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
Nou nu niet, want moet naar het ziekenhuis. Maar hopelijk wel een keer savonds
Nopequote:
Schop onder je hol heb je nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar eerst mezelf maar eens weer daar naartoe slepen.
Haast je nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed ik ben pleitte voor een 2 uur ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:24 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen
Hier is het 17 gradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook, maar dan wel natquote:
Wat voor prestatie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:26 schreef MNR het volgende:
OP vanwege de geweldige prestatie van Q. gister??
maar het zijn geen eisen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo heb ik ze het liefst. Warm en nat
Mozes kriebel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef MNR het volgende:
LOL!!!![]()
Ik krijg de single het album van Nick en Simon vandaag. Ow, wat zullen veel mensen nu vloeken
Van de week was het het album van David Guettaquote:
Nondeju.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Van de week was het het album van David Guetta
Oh, dat is ook niet goed? Ik vond dat dan wel weer leukquote:
Klinkt goed! Vanmorgen 1,5 uur cardio gedaan, morgenochtend weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef MNR het volgende:
Nouk! Ik heb net een work-out Body Scupting gedaan. Even lekker wakker worden
Jij nog plannen voor vandaag of morgen?
12 dagen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef MNR het volgende:
Van de week was het het album van David Guetta
Ohhh gaaf! Reken maar op goede spierpijn de dag erop. Is echt ontzettend goed voor je core, boksen! Goed bezig Nouk!!quote:
Jups.quote:
waar krijg je die?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef MNR het volgende:
LOL!!!![]()
Ik krijg de single het album van Nick en Simon vandaag. Ow, wat zullen veel mensen nu vloeken
Ook gewoon niks plannen. Je moet er een keer doorheen. Rust in jezelf vinden en tevreden zijn met jezelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
Sinds kort single, komende zaterdagavond wrs de eerste zaterdagavond die ik 'alleen' doorbreng. Ik had verwacht dat die gedachte enger zou zijn maar dat is niet het geval![]()
Moet erbij zeggen dat het natuurlijk makkelijk praten is op dinsdagochtendZijn er mensen die weten wat ik bedoel?
Thanks, dat ben ik idd ook van plan. Er is wel wat te doen maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel zin in. Wordt tijd om eens wat MohMi-tijd in te lassenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook gewoon niks plannen. Je moet er een keer doorheen. Rust in jezelf vinden en tevreden zijn met jezelf.
Tenzij er iets heel leuks langs komt.
Q komt hem maken!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef L-E het volgende:
Een deel van mijn schutting is stuk gewaaid!
Wat Godt zegt. Vooral niet heel wanhopig dingen te doen plannen, maar gewoon afwachten wat de zaterdag brengt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
Sinds kort single, komende zaterdagavond wrs de eerste zaterdagavond die ik 'alleen' doorbreng. Ik had verwacht dat die gedachte enger zou zijn maar dat is niet het geval![]()
Moet erbij zeggen dat het natuurlijk makkelijk praten is op dinsdagochtendZijn er mensen die weten wat ik bedoel?
De dag erna ga ik de hele dag in de sauna hangen en genieten van een volledige lichaamsmassage (nog nooit gehad!) en een gezichtsbehandelingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef MNR het volgende:
Ohhh gaaf! Reken maar op goede spierpijn de dag erop. Is echt ontzettend goed voor je core, boksen! Goed bezig Nouk!!
Ik heb het ook altijd heerlijk gevonden, het is zelfs noodzakelijk every once in a whilequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat Godt zegt. Vooral niet heel wanhopig dingen te doen plannen, maar gewoon afwachten wat de zaterdag brengt.
(Ik vind het overigens heerlijk een avond alleenook toen ik single was..)
Ik zag ze vanmorgen ook pasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef L-E het volgende:
Zijn de ads die ik mobiel zie nieuw, of vallen ze me nu pas op?
Heerlijk jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
Als je net uit een lange relatie komt kan dat best even apart zijn zo een avond alleen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat Godt zegt. Vooral niet heel wanhopig dingen te doen plannen, maar gewoon afwachten wat de zaterdag brengt.
waarom/hoe is het uit gegaan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:58 schreef MohMi het volgende:
het valt me alleen op dat het zo makkelijk lijkt te wennenFijn hoor, daar niet van ^^
Zeker in combinatie met gestopt zijn met blowenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je net uit een lange relatie komt kan dat best even apart zijn zo een avond alleen.
Na een paar keer is het inderdaad weer heerlijk
Dat klinkt goed. Een volledige lichaamsmassage is erg lekker, vooral als iemand een beetje goed kneedt en je lichaam aanvoelt. Krijg je ook hotstone tijdens je lichaammassage? Kan ik je zeker aanraden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De dag erna ga ik de hele dag in de sauna hangen en genieten van een volledige lichaamsmassage (nog nooit gehad!) en een gezichtsbehandeling
We hebben het 2.5 jaar geprobeert maar onze wisselwerking werkte niet meer, we haalde het slechtste in elkaar naar boven ondanks (doordat..?) dat we veel van elkaar houden. Zat er ook al even aan te komen, het verdriet erom is inmiddels godzijdank weg.quote:
'Ondanks' is het ja. In een goede relatie haal je het beste in elkaar naar boven.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
We hebben het 2.5 jaar geprobeert maar onze wisselwerking werkte niet meer, we haalde het slechtste in elkaar naar boven ondanks (doordat..?) dat we veel van elkaar houden. Zat er ook al even aan te komen, het verdriet erom is inmiddels godzijdank weg.
Totally mee eens, ben ook erg dankbaar dat ik het alleen maar spannend vind en niet eng. En zeker als mijn piano dadelijk boven staat vermaak ik me welquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:05 schreef MNR het volgende:
Me-time is ontzettend fijn. Als je eenmaal weet hoe je jezelf kunt vermaken, is het en een overwinning (hoe je niet meer te "vrezen" om alleen te zijn) en laad je op. Persoonlijk vind ik dat je er een fijner mens van wordt.
Goed punt, eensch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
'Ondanks' is het ja. In een goede relatie haal je het beste in elkaar naar boven.
De soort relatie waar jij het over hebt ken ik ook hoor, maar het kan (en hoort) echt zoveel mooier en makkelijker.quote:
Exactlyquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:07 schreef L-E het volgende:
[..]
De soort relatie waar jij het over hebt ken ik ook hoor, maar het kan (en hoort) echt zoveel mooier en makkelijker.
En ik wist niet eens dat ik dat in me hadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:05 schreef L-E het volgende:
[..]
'Ondanks' is het ja. In een goede relatie haal je het beste in elkaar naar boven.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik wist niet eens dat ik dat in me had![]()
Wat misselijkmakend klef en goed hebben wij het tochquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kende alleen de relatie waarbij je elkaar gillend gek maakt, waar je de grond in word getrapt, dacht dat het 'erbij hoorde'. Sneu.
Inmiddels weet en voel ik hoe je kan groeien door met iemand samen te zijn, hoe je een beter mens wíl zijn, voor jezelf en voor anderen, hoe je een ander gelukkig kan maken. Er zit zoveel rijkdom en geluk in een mooie relatie, het is een mooie eye-opening ervaring.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat misselijkmakend klef en goed hebben wij het toch
Als ik mij niet was, zou ik mezelf haten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat misselijkmakend klef en goed hebben wij het toch
quote:
Gelukkig ben jij jijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ik mij niet was, zou ik mezelf haten.
daar gaat de afgunst en jaloezie niet van wegquote:
In het begin waren mijn ex en ik ook zo, maar dat was blijkbaar op and that's okayquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kende alleen de relatie waarbij je elkaar gillend gek maakt, waar je de grond in word getrapt, dacht dat het 'erbij hoorde'. Sneu.
Inmiddels weet en voel ik hoe je kan groeien door met iemand samen te zijn, hoe je een beter mens wíl zijn, voor jezelf en voor anderen, hoe je een ander gelukkig kan maken. Er zit zoveel rijkdom en geluk in een mooie relatie, het is een mooie eye-opening ervaring.
Waarom afgunst en jaloezie? Ik zie een relatie als een verrijking, het is geen voorwaarde voor een gelukkig leven. Ik was ook een behoorlijk happy single kan ik je vertellen. #insert Barney Stinson "up top!"-commentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar gaat de afgunst en jaloezie niet van weg
Wat zul jij een honger hebben tegen 4 februariquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:19 schreef Godtje het volgende:
Zeg godtje! Zullen we gezellig hapje gaan eten!
JA LEUK! Agenda pakt!
4 feb?![]()
Klacht: Drukke Januari
Nou ja ik klaag niet! Gezellige dingen
Ik ben Godtquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zul jij een honger hebben tegen 4 februari
Te dom om mijn eigen naam goed te spellen bedoel je?quote:
Geen idee hoe dom je bent maar ik sluit het niet uit dat je zo dom bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te dom om mijn eigen naam goed te spellen bedoel je?.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is te mooi om waar te zijn he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ik merk aan mezelf dat ik dat zo niet gewend ben, schiet er van in de stress, word er achterdochtig van..
The love, the love, the lovequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ik merk aan mezelf dat ik dat zo niet gewend ben, schiet er van in de stress, word er achterdochtig van..
Matig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen idee hoe dom je bent maar ik sluit het niet uit dat je zo dom bent.
maar ik heb het niet, flapdrol!!1!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom afgunst en jaloezie? Ik zie een relatie als een verrijking, het is geen voorwaarde voor een gelukkig leven. Ik was ook een behoorlijk happy single kan ik je vertellen. #insert Barney Stinson "up top!"-comment![]()
Je leest niet wat Barb wil zeggen JB!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maar ik heb het niet, flapdrol!!1!![]()
en die 'behoorlijk' zegt genoeg.
Lastig gezicht, leuke termquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:46 schreef L-E het volgende:
Code oranje in Noord-Holland, aldus het KNMI.
dat kan ikquote:
Inderdaadquote:
Dat mijn schutting is stuk gewaaid.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lastig gezicht, leuke term
Maar wat wil het zeggen?
Hotstone is weer een aparte massage en ik wil graag een volledige lichaamsmassage, dus dat wordt 'm nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:00 schreef MNR het volgende:
Dat klinkt goed. Een volledige lichaamsmassage is erg lekker, vooral als iemand een beetje goed kneedt en je lichaam aanvoelt. Krijg je ook hotstone tijdens je lichaammassage? Kan ik je zeker aanraden.
Jankbalquote:
zo ben ikquote:
quote:
Als je het zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |