Als het droog is als je naar buiten gaatquote:
Nou nu niet, want moet naar het ziekenhuis. Maar hopelijk wel een keer savondsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:36 schreef Nouk84 het volgende:
Als het droog is als je naar buiten gaat
Et tu, Q?quote:
Heel goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:39 schreef Cue_ het volgende:
Nou nu niet, want moet naar het ziekenhuis. Maar hopelijk wel een keer savonds
Nopequote:
Schop onder je hol heb je nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar eerst mezelf maar eens weer daar naartoe slepen.
Haast je nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed ik ben pleitte voor een 2 uur ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:24 schreef Barbusse het volgende:
Goedezonnigemorgen
Hier is het 17 gradenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook, maar dan wel natquote:
Wat voor prestatie?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:26 schreef MNR het volgende:
OP vanwege de geweldige prestatie van Q. gister??
maar het zijn geen eisen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo heb ik ze het liefst. Warm en nat
Mozes kriebel.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef MNR het volgende:
LOL!!!![]()
Ik krijg de single het album van Nick en Simon vandaag. Ow, wat zullen veel mensen nu vloeken
Van de week was het het album van David Guettaquote:
Nondeju.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Van de week was het het album van David Guetta
Oh, dat is ook niet goed? Ik vond dat dan wel weer leukquote:
Klinkt goed! Vanmorgen 1,5 uur cardio gedaan, morgenochtend weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:27 schreef MNR het volgende:
Nouk! Ik heb net een work-out Body Scupting gedaan. Even lekker wakker worden
Jij nog plannen voor vandaag of morgen?
12 dagen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:42 schreef MNR het volgende:
Van de week was het het album van David Guetta
Ohhh gaaf! Reken maar op goede spierpijn de dag erop. Is echt ontzettend goed voor je core, boksen! Goed bezig Nouk!!quote:
Jups.quote:
waar krijg je die?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:38 schreef MNR het volgende:
LOL!!!![]()
Ik krijg de single het album van Nick en Simon vandaag. Ow, wat zullen veel mensen nu vloeken
Ook gewoon niks plannen. Je moet er een keer doorheen. Rust in jezelf vinden en tevreden zijn met jezelf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
Sinds kort single, komende zaterdagavond wrs de eerste zaterdagavond die ik 'alleen' doorbreng. Ik had verwacht dat die gedachte enger zou zijn maar dat is niet het geval![]()
Moet erbij zeggen dat het natuurlijk makkelijk praten is op dinsdagochtendZijn er mensen die weten wat ik bedoel?
Thanks, dat ben ik idd ook van plan. Er is wel wat te doen maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel zin in. Wordt tijd om eens wat MohMi-tijd in te lassenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook gewoon niks plannen. Je moet er een keer doorheen. Rust in jezelf vinden en tevreden zijn met jezelf.
Tenzij er iets heel leuks langs komt.
Q komt hem maken!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:53 schreef L-E het volgende:
Een deel van mijn schutting is stuk gewaaid!
Wat Godt zegt. Vooral niet heel wanhopig dingen te doen plannen, maar gewoon afwachten wat de zaterdag brengt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef MohMi het volgende:
Sinds kort single, komende zaterdagavond wrs de eerste zaterdagavond die ik 'alleen' doorbreng. Ik had verwacht dat die gedachte enger zou zijn maar dat is niet het geval![]()
Moet erbij zeggen dat het natuurlijk makkelijk praten is op dinsdagochtendZijn er mensen die weten wat ik bedoel?
De dag erna ga ik de hele dag in de sauna hangen en genieten van een volledige lichaamsmassage (nog nooit gehad!) en een gezichtsbehandelingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:49 schreef MNR het volgende:
Ohhh gaaf! Reken maar op goede spierpijn de dag erop. Is echt ontzettend goed voor je core, boksen! Goed bezig Nouk!!
Ik heb het ook altijd heerlijk gevonden, het is zelfs noodzakelijk every once in a whilequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat Godt zegt. Vooral niet heel wanhopig dingen te doen plannen, maar gewoon afwachten wat de zaterdag brengt.
(Ik vind het overigens heerlijk een avond alleenook toen ik single was..)
Ik zag ze vanmorgen ook pasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef L-E het volgende:
Zijn de ads die ik mobiel zie nieuw, of vallen ze me nu pas op?
Heerlijk jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
Als je net uit een lange relatie komt kan dat best even apart zijn zo een avond alleen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat Godt zegt. Vooral niet heel wanhopig dingen te doen plannen, maar gewoon afwachten wat de zaterdag brengt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |