Haha ziet er lekker uit hoorquote:
Boterhammen en drinken naast je leggen helpt misschien want dan kijk je er naar. Mijn maag knort nu niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef Isabeau het volgende:
nou, ik mag in mijn nachtdiensten ook wel eens wat meer eten en vooral drinken!
Ik vergeet het meestal en ga dan weer naar huis incl ingepakte boterhammen.
Zouden B&g al de ontknoping hebben gezien?
Ohh geeft niksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:00 schreef Creeg het volgende:
[..]
Haha ziet er lekker uit hoorMaar m'n reactie was niet goed.
Ik dacht dat het een ONZ topic wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ohh geeft niks. Nou ja, ligt eraan wat je schreef
Yeah!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat niet om wat je overslaat of om of het 'vast' is wat je eetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Door mijn nwe ritme begin ik met ontbijt rond 14u en 's avonds nog een keer. Sla dus eigenlijk een officiele maaltijd over en ben dan heel erg van t snacken. Beter eet ik nog wat vasts 's avonds laat
Drinken is idd wat er bij mij in 8 uur werken ook ernstig bij inschiet en Voila, dé hoofdpijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef Isabeau het volgende:
nou, ik mag in mijn nachtdiensten ook wel eens wat meer eten en vooral drinken!
Ik vergeet het meestal en ga dan weer naar huis incl ingepakte boterhammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers zijn niet nodig, want nog niet op Tv te zien en nergens in Film/TV-forum een topic over.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Isabeau het volgende:
Er staan wel erg veel spoilers voor mensen die het nog willen kijken
Maar leuk dat het leuk was
Bij mij echt wel. Ik ben altijd iemand geweest die stevig at, zeker voor 'Slank' of 'Dieetclub' begrippen. Ik moet niet die voedingsgewoontes gaan overnemen ook al is dat volgens jou en hen normaal, anders val ik dus af. Misschien vreemd maar blijkbaar heeft mijn lijfje veel nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je overslaat of om of het 'vast' is wat je eet
Waar was t dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Yeah!
Wat een goede serie en wat veel herkenningsmomenten voor mij.(qua omgeving van filmen)
Ik heb hem succesvol gereanimeerd en opgevoerd met meer geheugenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Aggos.. RIP![]()
![]()
Ik ga zo eens kijken of mijn pc op het werk uit de dood herrezen is. Die hield er voor de vakantie mee op..
Voor mensen met een goed geheugen is het evengoed niet handigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Spoilers zijn niet nodig, want nog niet op Tv te zien en nergens in Film/TV-forum een topic over.
Dit was uitsluitend voor Volkskrantlezers en ander gekken die de moeite namen om de DVD's te kopen te zien.
Sam wil wandelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:07 schreef TAV74 het volgende:
Wow, voor het eerst dat ik er echt weer thuis voor moet gaan zitten en ik vertoon al direct SOG.....
En de vaatwasser moet uitgepakt, en eigenlijk ben ik nog lang niet uitgeslapenquote:
Hilarisch Borisz, met een beetje geluk krijgen we een orkaan, dan wordt het helemaal schuddebuikenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef borisz het volgende:
Code Rood voor IJmuiden qua wind
Windstoot van 118 km/h gemeten.
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef borisz het volgende:
Het is eigenlijk niet grappig maar toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hilarisch Borisz, met een beetje geluk krijgen we een orkaan, dan wordt het helemaal schuddebuiken
Ik moet zo naar werk, heul geen zin in het gezwabber, ga iets eerder weg dan kan ik rustig rijden, wel zo relaxed dacht ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]damn! Hier gaat het al jantje hard. Straks de weg op en hopelijk is mn auto'tje stevig genoeg.
Hehe, binnen de Nederlandse proporties valt het meestal ook wel meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet grappig maar toch.. Bij wind heb ik nooit een
gevoel.
Toen een jaar of zeven de bomen letterlijk omvielen door de wind was ik buiten en had nog zo iets van is dit het nu?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hehe, binnen de Nederlandse proporties valt het meestal ook wel mee
beetje woei en we hebben weer een alarmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef borisz het volgende:
Mijn reparaties-waren-twee-keer-zo-duur-als-aankoopbedrag-fiets ligt nu weer bij de fietsenmaker, spatbord eraf geroestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenIk moet nog steeds mijn fiets ophalen en nu is het een beetje winderig
Het is zo moeilijk schatten of het het nog wel waard is om te laten repareren bij een oude, krakkemikkige fiets hè. Dat je steeds maar weer kleine reparaties laat doen en uiteindelijk was een betere, andere tweede hands fiets goedkoper geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn reparaties-waren-twee-keer-zo-duur-als-aankoopbedrag-fiets ligt nu weer bij de fietsenmaker, spatbord eraf geroest
Laatste reparatie. Als hij het weer begeeft, nieuwe fiets en deze keer wel op kwaliteit geselecteerd.
Ik zou kleine reparaties wel doen hoor, 2e handsen zijn best duur! (of je moet er eentje krijgen natuurlijk) Is er op Marktplaats niks te vinden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Het is zo moeilijk schatten of het het nog wel waard is om te laten repareren bij een oude, krakkemikkige fiets hè. Dat je steeds maar weer kleine reparaties laat doen en uiteindelijk was een betere, andere tweede hands fiets goedkoper geweestMaar dat weet je niet van te voren.
En kwaliteitsfietsen zijn ook overrated. Die worden gestolen
Als het incidentele reparaties zijn dan wel, maar ik ben bang dat ik in mijn haast een fiets te kopen een structureel slechte fiets heb gekocht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou kleine reparaties wel doen hoor, 2e handsen zijn best duur! (of je moet er eentje krijgen natuurlijk) Is er op Marktplaats niks te vinden?
Dat Limburgse klimaat is besmettelijk!quote:
Doe niet zo gek johquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Het is maar goed dat ik geen goede voornemens had, maar volgens mij ga ik die M&M's toch maar gewoon weggooien.
Ja en dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe niet zo gek johLeg ze in de kast en kijk er niet naar.
Geef ze aan iemand anders, als je niet wil dat je ze opeetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:21 schreef Sarabi het volgende:
Het is maar goed dat ik geen goede voornemens had, maar volgens mij ga ik die M&M's toch maar gewoon weggooien.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja en dan?
Ramon moet ze ook niet gaan opeten hahaha
Nah ik ken mezelf op dit moment, dan ga ik ze toch ergens een keertje eten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]dan laat je ze toch gewoon liggen.. voor als er een keer gasten zijn, bij de koffie of verplet over ijs of zo?
Dat heb ik kennelijk gemist? maar ik heb er nooit zo'n probleem meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat zeiden we nou over eten weggooien Saar
En Steer wat zie je er gek bleek uit
Ja...welke kinderen?quote:
Ja ik vind het ook een beetje witquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef Bluezz het volgende:
Wat zeiden we nou over eten weggooien Saar
En Steer wat zie je er gek bleek uit
Geen buurkinderen oid? Geef het aan je ouders? Of eet het gewoon op en zeur niet zoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja...welke kinderen?
Het is een beetje weinig om op mijn werk uit te delenen daar mogen ze ook niet snoepen trouwens...
Iets in truth volgens mij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja ik las hetKan er alleen verder nergens iets over terug vinden..
Tuurlijk moet ik niet zeuren maar mag ik dan even uitleg wie en wat wordt er precies beter van als ik ze op eet ipv weggooi?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen buurkinderen oid? Geef het aan je ouders? Of eet het gewoon op en zeur niet zo![]()
Ren je daarna gewoon een paar extra rondjes om het huis
Owjaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Dan zijn ze niet voor niks op de wereld geweest
Die snoepies dan he
Mwoah, groot deel is zo standaard dat je het in de praktijk nauwelijks zult gebruiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Wisten jullie dit?
KLIK
Dat worden enorme bankrek. nrs dan
Sinds wanneer ben jij een stijve hark?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ben weer herkenbaar he mensen.
Galafoto's zijn online, sta er weer eens op als een stijve hark
/zeur
quote:
Niet downloaden / photoshoppen svp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja leuk he? Heb 4 cm minder omtrek op m'n buik als toen ik het pak kocht in mei. ff dit jaar afwachten hoe m'n lichaam het doet en dan kan het pak denk ik definitief versteld worden. Ik wil de mouwen nog een halve cm korter en wellicht dat er bij de taille nog wat ingenomen kan worden.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Looks goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet downloaden / photoshoppen svp.![]()
Dat zat ik me ook al af te vragenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Trouwens, gala zei je toch? Waar is de rest van haar jurk dan![]()
[/etiquette politie]
[..]Flink slanker inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet downloaden / photoshoppen svp.Hoe oud is die dame eigenlijk?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ah joh, hoort een beetje bij A., die ziet er normaal prima netjes uit. Waar ik m'n ogen bij uit keek was deze. 't is dat ze prima kon dansenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Trouwens, gala zei je toch? Waar is de rest van haar jurk dan![]()
[/etiquette politie]
En dankjewel voor jullie veren iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
25, half grieks, half nederlands.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Flink slanker inderdaadHoe oud is die dame eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
25, half grieks, half nederlands.
Op de foto lijkt ze echt ouder vind ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
25, half grieks, half nederlands.
[..]
Ah joh, hoort een beetje bij A., die ziet er normaal prima netjes uit. Waar ik m'n ogen bij uit keek was deze.ja met zo'n jurkje en zonder bh vraag je eromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dankjewel voor jullie veren iedereen![]()
[..]
Ah joh, hoort een beetje bij A., die ziet er normaal prima netjes uit. Waar ik m'n ogen bij uit keek was deze.Oef wat ordiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dankjewel voor jullie veren iedereen![]()
Ze heeft wel een BH om, maar zo'n eentje zonder verbindingstuk tussen linker en rechter boob.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja met zo'n jurkje en zonder bh vraag je erom
[..]
Ah joh, hoort een beetje bij A., die ziet er normaal prima netjes uit. Waar ik m'n ogen bij uit keek was deze. 't is dat ze prima kon dansenBij die blijf je inderdaad kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dankjewel voor jullie veren iedereen![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op de foto lijkt ze echt ouder vind ik
ik zie zowat dr hele blote tiet, dan moet ze hoognodig een goede maat kopenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft wel een BH om, maar zo'n eentje zonder verbindingstuk tussen linker en rechter boob.
( scrutinizing pics)
quote:
Maar 't is toch juist de bedoeling dat je blote tiet ziet en niet haar BH?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zie zowat dr hele blote tiet, dan moet ze hoognodig een goede maat kopen
Ik dacht dat ze minstens 10 jaar ouder wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JaZe wordt meestal jonger geschat.
Wat Sun zegt, ik dacht meer aan een mooi geconserveerde dame van midden 30 obv die fotoquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
JaZe wordt meestal jonger geschat.
Is misschien een overkill aan rouge....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat Sun zegt, ik dacht meer aan een mooi geconserveerde dame van midden 30 obv die foto
Je ziet er prima uit, niet eens een stijve hark!quote:
Wat kijkt die mevrouw naast je gek zeg! Jij staat er prima opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet downloaden / photoshoppen svp.![]()
[..]Ziet er goed uit Steertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet downloaden / photoshoppen svp."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dank je.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat kijkt die mevrouw naast je gek zeg! Jij staat er prima op
Ziet er een beetje geaffecteerd uit zo.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank je.
En mevrouw heeft twee hazentanden als voortanden (véél minder erg dan ze zelf denkt overigens) en die probeert ze op foto's te camoufleren.
Hoe goed is ze op de dansvloer?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
En mevrouw heeft twee hazentanden als voortanden (véél minder erg dan ze zelf denkt overigens) en die probeert ze op foto's te camoufleren.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben een USA Roadtrip uitgestippeld
Waar gaat de reis langs?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
Wij hebben een USA Roadtrip uitgestippeld
Dit hebben we nu in gedachten: http://www.routexl.com/f=UPv7crg0quote:
[..]
Waar ik m'n ogen bij uit keek was deze. 't is dat ze prima kon dansenNiks mis met die dameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Het lijkt ons echt erg gaafquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Oh, mooie route! Washington![]()
NY
Philadelphia
![]()
De rest ben ik niet geweest, maar mijn ouders zijn in Chicago geweest en vonden het geweldig (mijn vader is nog wezen vissen op Lake Michigan, ziet er erg gaaf uit).
Misschien kan je Obama's handje nog ergens schuddenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:58 schreef LieLie het volgende:
Het lijkt ons echt erg gaafEn we bedachten net dat het ook verkiezingsjaar is komend jaar, ook wel tof!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:23 schreef Isabeau het volgende:
Steer showt foto om te laten zien wat een stijve hark hij is.
Forum analyseert vrouw aanwezig op de foto.
[ afbeelding ]
Haar BH schijnt niet te kloppenquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
SunTavP, dan moeten jullie nog wel met me meekijken naar een goede fotocamera, als we zo'n reis gaan maken wil ik wel wat beters dan ik nu heb..
Misschien ook wel een spiegelreflex hoor, ik weet het nog niet zo goed. Het moet wel echt beter zijn dan ik nu heb, anders heeft het geen zinquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]mot je ff een budget aangeven, kunnen we zoeken. Neem aan dat je geen zin hebt in ingewikkelde spiegelreflextoestanden en zware lenzen?
Nja spiegelreflex is natuurlijk prachtig, maar het vergt wel wat (kennis, oefening maar ook goede lenzen en die zijn niet goedkoop). Je hebt tegenwoordig hele mooie systeemcamera's met bijna de zelfde kwaliteit (incl die lens), iets minder uitgebreid maar daardoor ook gemakkelijker te gebruiken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien ook wel een spiegelreflex hoor, ik weet het nog niet zo goed. Het moet wel echt beter zijn dan ik nu heb, anders heeft het geen zin
Nou, kijk, dat is alweer een tussenvorm die mij niet zoveel zei, ook wel interessantquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja spiegelreflex is natuurlijk prachtig, maar het vergt wel wat (kennis, oefening maar ook goede lenzen en die zijn niet goedkoop). Je hebt tegenwoordig hele mooie systeemcamera's met bijna de zelfde kwaliteit (incl die lens), iets minder uitgebreid maar daardoor ook gemakkelijker te gebruiken.Dus dat zijn overwegingen die je moet gaan maken dan.
we hebben het er vrijdag wel ff overquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, kijk, dat is alweer een tussenvorm die mij niet zoveel zei, ook wel interessant
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:31 schreef golfer het volgende:
Zoonlief F. van B. heeft zichzelf getrakteerd op een Nikon coolpix p500.
Voor een niet-spiegelreflex had die erg veel mogelijkheden.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:35 schreef borisz het volgende:
In het kader van Kim Jung Il is looking at things nu ook Rutte lacht om iets
http://ruttelachtomiets.tumblr.com/
Mijn Konica Minolta is ook 8 jaar oud, gaat nog als een speerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:53 schreef borisz het volgende:
Ik zoek ook nog een nieuwe digtale camera. Mijn sony cybershot is inmiddels acht jaar oud.
En ben er niet echt meer tevreden over.
dat rondje heb ik in 2000 met een vriend gemaakt. zeker de moeite waard als je van natuur houd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kan je Obama's handje nog ergens schudden![]()
Ik vond het deel van het land wat ik heb gezien echt geweldig mooi, zou graag eens terug gaan. Denk dan alleen dat ik dan de westkust graag wil zien: Californie (Yosemite, San Fransisco), Oregon en de Grand Canyon in Arizona
Mijn sony van toen ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn Konica Minolta is ook 8 jaar oud, gaat nog als een speer
Maar imho dan ook de compactcamera (G-series) die ver zijn tijd vooruit was.
[..]photoshoppen is niet nodig met deze grijns. wat heeft ze je belooft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet downloaden / photoshoppen svp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik mis je op de verzamel foto 17149
[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 03-01-2012 23:12:44 ]Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Welke BHquote:
Die is tofquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Net gekocht: http://www.bol.com/nl/p/d(...)010700809/index.html alleen dan iets goedkoper
Ik hoef neem ik aan geen antwoord meer te geven he?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef LieLie het volgende:
SunTavP, dan moeten jullie nog wel met me meekijken naar een goede fotocamera, als we zo'n reis gaan maken wil ik wel wat beters dan ik nu heb..
Is d'r sexy lookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:02 schreef z80 het volgende:
[..]
photoshoppen is niet nodig met deze grijns. wat heeft ze je belooft?
Ik zie toch echt sporen van een BH op foto 17047. Wel goed kijken.quote:
En dat vind je verrassend??quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:09 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens. Eigenlijk hoorde je achter de rug om van haar op de avond alleen negatieve (v) of(m) opmerkingen, zie je hier ook een beetje terug geloof ik.
Als je geen nuttige toevoeging hebt niet neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik hoef neem ik aan geen antwoord meer te geven he?![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:14 schreef LieLie het volgende:
[..]
Als je geen nuttige toevoeging hebt niet nee
en van makkelijke bediening en quick shots naar ingewikkelde bediening en ff wat werk verzettenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Sun gaat je alles vertellen
Maar het belangrijkste: probeer ze ff uit en kijk welke het meest logische op je overkomt. Als je ergens direct mee overweg kunt qua menu's en hij ligt een beetje lekker in de hand, gewoon gaan. Tegenwoordig zijn er bijna geen slechte cam's meer te krijgen. En afhankelijk van budget ga je van veel beperkingen naar weinig beperkingen
Dat dus! Maar er zijn plenty tussenmodellen of hybride apparaten te krijgen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en van makkelijke bediening en quick shots naar ingewikkelde bediening en ff wat werk verzetten
Exactemento!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dus! Maar er zijn plenty tussenmodellen of hybride apparaten te krijgen tegenwoordig.
Die heeft Dude volgens mij. LEuk speelgoedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef LieLie het volgende:
Zoiets lijkt ook interessant dan: http://www.fotokonijnenbe(...)-42mm-ii-zilver.html
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:20 schreef LieLie het volgende:
Zoiets lijkt ook interessant dan: http://www.fotokonijnenbe(...)-42mm-ii-zilver.html
dan schijnt het een echte vrouw te zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
Ze blijft maar ratelen... misschien is dat het.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Het is maar een momentopname, FFT, hoe iemand beweegt en doet kan een heel ander beeld geven
Ja dat kan heel goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Het is maar een momentopname, FFT, hoe iemand beweegt en doet kan een heel ander beeld geven
Check zijn posthistorie, maar de opmerkingen waar het om ging zijn uiteraard al lang weg.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat kan heel goed
Heeft iemand een link van waarom Piet is geband? Ik ben aan het zoeken in TRU maar geen idee waar ik moet kijken.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
brrrrr...(niet dat ik het geloof hoor)
iehhhhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Memo's favoriete gerecht![]()
Leuk he? Andersom hadden wij het vooral.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
we komen nu steeds bekenden tegen in Those Who Kill uit The Bridge
Martin als maffiabaas is wel maf hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk he? Andersom hadden wij het vooral.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:29 schreef borisz het volgende:
Vandaag drie afleveringen the killing gezien.
Morgen weer verder met 7.
En lang leve een paar uurtjes iets zinnigs doen dan zeggen het is goed zo voor vandaagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Zo leuk die gezamenlijke verslavingen
Daar wil ik eigenlijk als eerste aan beginnen (nouja eerst eindelijk Lost eens helemaal kijken).quote:
Ha! Daar zijn wij ook mee begonnen rond kerst! Nu bijna seizoen 2 er doorheenquote:
Lost... daar was ik na een seizoen wel klaar mee eigenlijk..quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk als eerste aan beginnen (nouja eerst eindelijk Lost eens helemaal kijken).
Maar heb het geduld niet voor series op dit moment, we kijken nu vaak afleveringen van Louis Theroux maar daar zijn we ook bijna helemaal doorheen.
Die hebben wij ook pas gekekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha! Daar zijn wij ook mee begonnen rond kerst! Nu bijna seizoen 2 er doorheenspannend!
Was wel even wennen, want serie die we er vlak voor hadden gekeken was Six Feet Under
Ik zie dat er een tweede serie is/wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef TAV74 het volgende:
Net de 4e aflevering Those Who Kill gezien, die worden echt steeds beter. Als die zich zo blijft ontwikkelen wil ik wel een 2e seizoen
Begreep wel dat dat gepland is ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie dat er een tweede serie is/wordt gemaakt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'niet mijn type'
*netjes houdt*
maar wel een goed acteur
Yups, Even gezocht:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt het in februari uitgezonden. Paar maanden later in de VK-shop dus
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, Even gezocht:
http://thetvdb.com/?tab=s(...)easonid=470452&lid=7
Uhuhquote:
Soort overdrive toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhuh![]()
![]()
Een verademing tov de blauwe scootmobiel. En hij is ook nog mooi schoon en zo
![]()
Volgende week vrijdag mag-ie voor het eerst langdurig de snelweg opDan moet ik ff op en neer naar Bunnik met mijn collega
Muziekje aan, cruise control aan en gaan
Ben er alleen nog niet achter wanneer die 6e versnelling nou zin heeft
Hebben jullie nou nog een nieuw/ander totootje uitgezocht vorige week?quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik schakel bij 100 over in 6. Rijdt heerlijk rustigen bij 120 een dotje gas, schiet ie toch nog rap vooruit
Nog steeds geen offerte terug gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben jullie nou nog een nieuw/ander totootje uitgezocht vorige week?
Ze willen blijkbaar geen auto's verkopen in deze crisistijd.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog steeds geen offerte terug gehadMorgen maar eens achteraan bellen..
Onze 6e versnelling is geen overdrive, gewoon volwaardige versnelling, inclusief trekkracht, Bij langdurig boven de 100 rijden schakel ik ook gewoon naar de 6e versnelling.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Soort overdrive toch?
Boven de 120 bruikbaar, dus in Nederland niet echt nuttig?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik schakel bij 100 over in 6. Rijdt heerlijk rustigen bij 120 een dotje gas, schiet ie toch nog rap vooruit
Ja, maar jullie hebben een echte auto.quote:Op woensdag 4 januari 2012 00:19 schreef TAV74 het volgende:
Onze 6e versnelling is geen overdrive, gewoon volwaardige versnelling, inclusief trekkracht, Bij langdurig boven de 100 rijden schakel ik ook gewoon naar de 6e versnelling.
Das waarquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jullie hebben een echte auto.
Je zou het haast denkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar geen auto's verkopen in deze crisistijd.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben ik de enige van deze SC die Dexter niet heeft gezien en het ook niet van plan is?
Gaan er wel meer aan je voorbij als het om verslavende series gaatquote:Op woensdag 4 januari 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik geloof het wel ja.
Is er toch nog een virus aan me voorbij gegaan
Heerlijk hequote:Op woensdag 4 januari 2012 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
Op kantoor. Net de cruise control aangehad op de A13 jawel, het kon. Rijdt best lekker relaxed
En het navigatiesysteem accepteerde de gebrande CD met de nieuwste kaart
quote:
Volgens mij ben je verliefdquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:11 schreef PdeHoog het volgende:
Op kantoor. Net de cruise control aangehad op de A13 jawel, het kon. Rijdt best lekker relaxed
En het navigatiesysteem accepteerde de gebrande CD met de nieuwste kaart
Je wervels zakken altijd wat in gedurende de dag. Je bent idd in de ochtend langerquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben echt helemaal blij met die auto
Ik lijk alleen 's ochtends wel langer te zijn dan 's avonds
's Avonds heb ik meer hoofdruimte
Weer een opel jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je verliefd
Heb je eigenlijk weer een Opel? Volgens mij heb ik dat gemist
Ik had dus eigenlijk 's morgens moeten gaan testrittenquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Je wervels zakken altijd wat in gedurende de dag. Je bent idd in de ochtend langer
Tweedehands. Uit 2008. Ik ben de tweede eigenaar. Met een compleet pretpakket: airco, luxe stoelen, navigatie, cruise control, parkeersensoren etc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mooilijkt een stuk groter dan die van Ramon
Nieuw?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tweedehands. Uit 2008. Ik ben de tweede eigenaar. Met een compleet pretpakket: airco, luxe stoelen, navigatie, cruise control, parkeersensoren etc.
Nooit gedacht dat ik zo'n bak zou kopenMaar goed...nu ik hem heb merk ik wel dat het heel prettig is allemaal
Ik mis Lost serieus nog steedsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef TAV74 het volgende:
Lost... daar was ik na een seizoen wel klaar mee eigenlijk..
Vrouwen en auto'squote:Op woensdag 4 januari 2012 09:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]leuk joh!
Hier kan je wel weer even mee doen
Parkeersensoren zijn trouwens wel erg handigalleen nu durf ik mijn eigen auto niet meer te parkeren omdat die het weer niet heeft
Dat is standaard bij vrouwenquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heyik kan goed rijden, alleen parkeren is altijd iets moeilijker
Ouchquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:41 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb gisteravond ontdekt dat ik bij mijn statement blijf: Ik heb liever rugweeen dan nierkolieken. Au!
Mjuh,gelukkig had ik nog een noodvoorraad tramadolquote:
Goedemorgen, hier een natuurtalent met parkeren hoor, maakt niet uit op welke manier ookquote:
Waar is dat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:14 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi schaatsdecor dit weekend.
Zoals?quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Gelukkig zijn wij weer goed in andere dingen
Je hebt dan ook twee goeie scootmobielen voor de deurquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Goedemorgen, hier een natuurtalent met parkeren hoor, maakt niet uit op welke manier ook
maar ja volgens sommigen ben ik een vent met autorijden![]()
Tskquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen die zonder enig benul en verstand access-databases bouwen en die bedrijfsbreed inzetten moeten worden verbodenMijn god, wat een baggerwerk dit
Een autonummerveld wat opgehoogd moet worden voor het nieuwe jaar
Access moet sowieso verboden wordenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen die zonder enig benul en verstand access-databases bouwen en die bedrijfsbreed inzetten moeten worden verbodenMijn god, wat een baggerwerk dit
Een autonummerveld wat opgehoogd moet worden voor het nieuwe jaar
Wil ik dat kunnen?quote:
Mee eens! Maar goed...dit was wel heel erg prutswerk. En totaal niet gedocumenteerd. Ben er uiteindelijk wel achtergekomen na wat hackwerk. Een append query met een nieuwe waarde voor het autonummerveld. En Access accepteerde dat ook nogquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Access moet sowieso verboden worden.
Dat kan in MySQL ook gewoon hoor. Die Increment velden worden gewoon bijgehouden in de tabel informatie en die kun je in elke willekeurige query weer wijzigen. Vast wel in meer DBs als mogelijkheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eens! Maar goed...dit was wel heel erg prutswerk. En totaal niet gedocumenteerd. Ben er uiteindelijk wel achtergekomen na wat hackwerk. Een append query met een nieuwe waarde voor het autonummerveld. En Access accepteerde dat ook nog![]()
![]()
![]()
Wat een droeftoeterpakket toch ook
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tsk
Wij komen soms ook dingen tegen in het nieuwe systeem, waarvan ik denk : zelfs IK had dat kunnen voorzien in een ziekenhuis
Pffffff....maar maak het dan ook gewoon wijzigbaar in de UI ipv op deze manier. Sowieso...autonummer velden gebruiken voor eigen gegenereerde briefnummersquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat kan in MySQL ook gewoon hoor. Die Increment velden worden gewoon bijgehouden in de tabel informatie en die kun je in elke willekeurige query weer wijzigen. Vast wel in meer DBs als mogelijkheid.
Jupquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pffffff....maar maak het dan ook gewoon wijzigbaar in de UI ipv op deze manier.
Och. Ons boekhoud pakket doet dat met ordernummers: Huidig jaartal + instelbaar ID (of 0) + Auto increment veldquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pffffff....maar maak het dan ook gewoon wijzigbaar in de UI ipv op deze manier. Sowieso...autonummer velden gebruiken voor eigen gegenereerde briefnummers
Dat vind ik nog een logisch verhaal. Maar hier wordt dus het autonummerveld elk jaar met 10K opgehoogd om zo het voorloopgetal te bepalen voor het jaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Och. Ons boekhoud pakket doet dat met ordernummers: Huidig jaartal + instelbaar ID (of 0) + Auto increment veld. + is append hier geen optelling
quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een logisch verhaal. Maar hier wordt dus het autonummerveld elk jaar met 10K opgehoogd om zo het voorloopgetal te bepalen voor het jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |