Haha ziet er lekker uit hoorquote:
Boterhammen en drinken naast je leggen helpt misschien want dan kijk je er naar. Mijn maag knort nu niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef Isabeau het volgende:
nou, ik mag in mijn nachtdiensten ook wel eens wat meer eten en vooral drinken!
Ik vergeet het meestal en ga dan weer naar huis incl ingepakte boterhammen.
Zouden B&g al de ontknoping hebben gezien?
Ohh geeft niksquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:00 schreef Creeg het volgende:
[..]
Haha ziet er lekker uit hoorMaar m'n reactie was niet goed.
Ik dacht dat het een ONZ topic wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ohh geeft niks. Nou ja, ligt eraan wat je schreef
Yeah!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef Isabeau het volgende:
Het gaat niet om wat je overslaat of om of het 'vast' is wat je eetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Door mijn nwe ritme begin ik met ontbijt rond 14u en 's avonds nog een keer. Sla dus eigenlijk een officiele maaltijd over en ben dan heel erg van t snacken. Beter eet ik nog wat vasts 's avonds laat
Drinken is idd wat er bij mij in 8 uur werken ook ernstig bij inschiet en Voila, dé hoofdpijnquote:Op dinsdag 3 januari 2012 02:56 schreef Isabeau het volgende:
nou, ik mag in mijn nachtdiensten ook wel eens wat meer eten en vooral drinken!
Ik vergeet het meestal en ga dan weer naar huis incl ingepakte boterhammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers zijn niet nodig, want nog niet op Tv te zien en nergens in Film/TV-forum een topic over.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:55 schreef Isabeau het volgende:
Er staan wel erg veel spoilers voor mensen die het nog willen kijken
Maar leuk dat het leuk was
Bij mij echt wel. Ik ben altijd iemand geweest die stevig at, zeker voor 'Slank' of 'Dieetclub' begrippen. Ik moet niet die voedingsgewoontes gaan overnemen ook al is dat volgens jou en hen normaal, anders val ik dus af. Misschien vreemd maar blijkbaar heeft mijn lijfje veel nodigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je overslaat of om of het 'vast' is wat je eet
Waar was t dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Yeah!
Wat een goede serie en wat veel herkenningsmomenten voor mij.(qua omgeving van filmen)
Ik heb hem succesvol gereanimeerd en opgevoerd met meer geheugenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Aggos.. RIP![]()
![]()
Ik ga zo eens kijken of mijn pc op het werk uit de dood herrezen is. Die hield er voor de vakantie mee op..
Voor mensen met een goed geheugen is het evengoed niet handigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 03:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Spoilers zijn niet nodig, want nog niet op Tv te zien en nergens in Film/TV-forum een topic over.
Dit was uitsluitend voor Volkskrantlezers en ander gekken die de moeite namen om de DVD's te kopen te zien.
Sam wil wandelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:07 schreef TAV74 het volgende:
Wow, voor het eerst dat ik er echt weer thuis voor moet gaan zitten en ik vertoon al direct SOG.....
En de vaatwasser moet uitgepakt, en eigenlijk ben ik nog lang niet uitgeslapenquote:
Hilarisch Borisz, met een beetje geluk krijgen we een orkaan, dan wordt het helemaal schuddebuikenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef borisz het volgende:
Code Rood voor IJmuiden qua wind
Windstoot van 118 km/h gemeten.
quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef borisz het volgende:
Het is eigenlijk niet grappig maar toch.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hilarisch Borisz, met een beetje geluk krijgen we een orkaan, dan wordt het helemaal schuddebuiken
Ik moet zo naar werk, heul geen zin in het gezwabber, ga iets eerder weg dan kan ik rustig rijden, wel zo relaxed dacht ikquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]damn! Hier gaat het al jantje hard. Straks de weg op en hopelijk is mn auto'tje stevig genoeg.
Hehe, binnen de Nederlandse proporties valt het meestal ook wel meequote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet grappig maar toch.. Bij wind heb ik nooit een
gevoel.
Toen een jaar of zeven de bomen letterlijk omvielen door de wind was ik buiten en had nog zo iets van is dit het nu?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hehe, binnen de Nederlandse proporties valt het meestal ook wel mee
beetje woei en we hebben weer een alarmquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef borisz het volgende:
Mijn reparaties-waren-twee-keer-zo-duur-als-aankoopbedrag-fiets ligt nu weer bij de fietsenmaker, spatbord eraf geroestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:35 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenIk moet nog steeds mijn fiets ophalen en nu is het een beetje winderig
Het is zo moeilijk schatten of het het nog wel waard is om te laten repareren bij een oude, krakkemikkige fiets hè. Dat je steeds maar weer kleine reparaties laat doen en uiteindelijk was een betere, andere tweede hands fiets goedkoper geweestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn reparaties-waren-twee-keer-zo-duur-als-aankoopbedrag-fiets ligt nu weer bij de fietsenmaker, spatbord eraf geroest
Laatste reparatie. Als hij het weer begeeft, nieuwe fiets en deze keer wel op kwaliteit geselecteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |