SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 03-01-2012 20:57:37 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Heb je die manga's gekocht of gedownload? En ben al klaar met 10! Hoever ben je met BR?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:13 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ de convo tussen MohMi en bdh op fb.
Oh en mensen die van manga houden, kennen jullie Monster (aka Naoki Urasawa's Monster)? Ik heb er mijn halve avond mee volgemaakt en het is iets langzamer dan ik gewend ben, maar het heerscht als een viking!
Geen van beiden, ik kijk de anime.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je die manga's gekocht of gedownload? En ben al klaar met 10! Hoever ben je met BR?
En die conversatie tussen mij en haar is baas!
Zal de anime downloaden. Dacht dat het manga wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen van beiden, ik kijk de anime.Met BR begin ik vannacht aan 11.
Ja, vond m zo goed dat ie in de TT moestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:19 schreef Muisraket het volgende:
Oh en btw, TFM die grap over die vent van de Iglo vissticks!
Dat waarschijnlijk ook, maar goed, mijn fout.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal de anime downloaden. Dacht dat het manga was![]()
over een tijdje de film maar eens kijken dan
Ik aan Southpark, met hun gay fishquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk ook, maar goed, mijn fout.
Ik moest meteen denken aan die visstick grap bij Spongebob, dat ze die olympische spelen hebben. Man wat heb ik toen gelachen.
Bazin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Door jullie heb ik zojuist vissticks gemaakt
Neeee blijf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bazin.Ik hou echt van de mensen in dit topic. One love.
![]()
En misschien wordt het tijd dat ik ga slapen, want ik word weer eens enorm klef._!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bazin.Ik hou echt van de mensen in dit topic. One love.
![]()
En misschien wordt het tijd dat ik ga slapen, want ik word weer eens enorm klef._!
jazeker, lekker op de 4FA gestuiterdquote:
Het was fan-tas-tischquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
jazeker, lekker op de 4FA gestuiterd
Jij? Jullie?
Hier niet meer (Uden) maar tering het is hier bekant nacht manquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:59 schreef DeJori het volgende:
Moggel. De wind gaat weer lekker tekeer hier.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik blijf het filmpje grappig vinden.
En je was toch bij die oud en nieuwmeet?
Je staat in de OP, kutquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is nog eens fijn wakker worden!
Mogguh allemaal!
Ben gewoon trots op het feit dat mijn goede voornemen voor dit jaar al volbracht is. RUST.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kzag et jonguh, daarom juist! Niet zo bijde...never mind
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef bijdehand het volgende:
En wtf waarom denkt iedereen op het werk dat ik met oud en nieuw braaf op de bank heb gezeten met een glas cola'Zo'n brave jongen drinkt toch geen alcohol?'
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Aardig windje inderdaad hier, lijk wel alsof ik bij mn ouders in het noorden ben.
Wel altijd grappig dat ik mensen hier dan met dit weer al hoor zegge ndat het flink stormt, terwijl dit (nu dus, niet wat er misschien vanmiddag gebeurt) gewoon standaard school-fietsweer is aan de kust
Haal dat forever alone maar weg. Als het goed is heb ik vanavond namelijk een scharrel en wie weet binnen afzienbare tijd een vriendin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:22 schreef bijdehand het volgende:
OP beetje aangepast, moet er nog meer aan gebeuren?
Beter!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ohja, ze wil niet meer naar die kudfilm.
Moggelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Muisraket het volgende:
En inderdaad handje, dit vind ik ook een beetje flauw. Oh en goedemorgen iedereen!
Ik dacht dat je die date al had gehadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haal dat forever alone maar weg. Als het goed is heb ik vanavond namelijk een scharrel en wie weet binnen afzienbare tijd een vriendin.
Ohja, ze wil niet meer naar die kudfilm.
Bitch, pleasequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Muisraket het volgende:
En inderdaad handje, dit vind ik ook een beetje flauw.
Moggelquote:Oh en goedemorgen iedereen!
Haphaphapomnomnom: dat vind ik echt.quote:
Na 3 of 4 nachten niet zo heel goed geslapen te hebben schaam ik me niet eens dat ik hap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haphaphapomnomnom: dat vind ik echt.
Mijn schaamte kent geen grenzen, srsly. Maar aww, cyberhug. *Plet*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na 3 of 4 nachten niet zo heel goed geslapen te hebben schaam ik me niet eens dat ik hap.
Barriewarrie! Hoe was je avond, nog veel stuiterballen op?quote:
Hoe is dit anders van normaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En nu voel ik me een overblij meisje van 16, maar goed.
Waarschijnlijk maar 2.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriewarrie! Hoe was je avond, nog veel stuiterballen op?
Cyberhugquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn schaamte kent geen grenzen, srsly. Maar aww, cyberhug. *Plet*
En nu voel ik me een overblij meisje van 16, maar goed.
Ja en verder al het mogelijke door elkaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriewarrie! Hoe was je avond, nog veel stuiterballen op?
Omdat ik het dan niet expres doe en het me in plaats van 3 seconden ervoor 3 miliseconden erna pas realiseer en me stiekem heel erg schaam.quote:
Nee, niet schamen, vooral via internet is het gewoon grappig en je kan altijd zeggen dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat ik het dan niet expres doe en het me in plaats van 3 seconden ervoor 3 miliseconden erna pas realiseer en me stiekem heel erg schaam.
Maar in het echt niet. Het beschamende is dat ik stiekem echt zo ben en dat is gewoon klachtwaardig. Einde discussie, ander onderwerp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, niet schamen, vooral via internet is het gewoon grappig en je kan altijd zeggen dat het een grapje was
Ik ken ergere mensen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar in het echt niet. Het beschamende is dat ik stiekem echt zo ben en dat is gewoon klachtwaardig. Einde discussie, ander onderwerp.
Er bestaan altijd ergere mensen, dus dat is een non-argument. Het onderwerp mag iemand anders verzinnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken ergere mensen.
Noem een onderwerp
Stiekem is ze een emo van 61quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Stiekem is mr een overblij meisje van 16?![]()
Dat was tuxxx toch?quote:
Tux is 81.quote:
Heel de avond een verkapte tekenfilm (maar wél met een goed, diepgaand verhaal) zitten kijken zonder zeurende ouders!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en verder al het mogelijke door elkaar.En in slaap gevallen met alle lichten aan.
![]()
Hoe was jouw avond nog?
Monster is écht vet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
MR, als je toch anime gaat kijken, waarom dan geen echt vette?
Zin om binnenkort weer Japans broodbakken te kijken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
MR, als je toch anime gaat kijken, waarom dan geen echt vette?
Yakitate Japan! Is baas inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zin om binnenkort weer Japans broodbakken te kijken?Heb nu zoveel tijd
Mr, je moet dit gewoon kijkenquote:tienermeisjes die kunnen veranderen in heldinnen met krachten gebaseerd op de maan en verschillende planeten.
Gast, toen ik 6 was en ik me kapot verveelde heb ik het wel eens aangezien op Fox Kids (waar zijn de tijden? Al is nu kindernet terug, als een baas!quote:
Toen ik met mijn broer in de Japanse toko was, bleef ik de teriyaki saus yakitate saus noemen xDDquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Yakitate Japan! Is baas inderdaad
Maar misschien gaan we anders ook wel Toriko kijken!![]()
En voor MR, ik zal thuis eens kijken voor een kleine selectie "coole wijven anime"
Keken je ouders braaf mee of waren ze niet thuis?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel de avond een verkapte tekenfilm (maar wél met een goed, diepgaand verhaal) zitten kijken zonder zeurende ouders!Sowieso 's nachts wakker zijn als je er zelf voor gekozen hebt, heerlijk. Ik ben best wel een nachtmens, maar helaas is nachtbraken niet voor mij weggelegd buiten de vakanties om.
Maar heb je zoveel door elkaar gedronken joh? Voel je je nu dan niet afschuwelijk?Of kun je inmiddels echt héél veel hebben?
Omg kwam dat op tv?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, toen ik 6 was en ik me kapot verveelde heb ik het wel eens aangezien op Fox Kids (waar zijn de tijden? Al is nu kindernet terug, als een baas!) en toen vond ik het al saai, dat zegt genoeg.
Nee joh, die waren al lang aan het slapen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Keken je ouders braaf mee of waren ze niet thuis?Wel tof een tekenfilm met een goed en diepgaand verhaal! Daar zijn er niet al te veel van volgens mij. Nachtmens zijn is tof behalve buiten de vakanties om.
Was je serieus gaan slapen na dat kleffe berichtje?
En ik voel me prima. Vaak kan ik best veel hebben, helaas.
Ba dum, tssssssssquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:10 schreef bijdehand het volgende:
Barrie heeft een alcoholprobleem. Haar bier is op
Oh ik dacht al, zou wel tof geweest zijn als die gewoon hadden meegekeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, die waren al lang aan het slapen.En die zijn er wel een aantal, alleen kom je dan vaak uit bij dingen die een beetje Japanse invloed hebben of zelfs volledig in die stijl zijn. Echter is er ook heel, heel, heel veel troep te vinden tussen de anime en manga en normaal gesproken hou ik er ook niet van, maar ik heb een vriendin die me echte pareltjes aanbeveelt, dat scheelt.
En nee, toen was ik nog eeuwen die serie aan het kijken. En nu vraag ik me serieus af hoeveel jij wel niet drinkt.
Van wie heb je dan je humor?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:14 schreef bijdehand het volgende:
Als ouders meekijken is het nooit tof. Iig niet de mijne. Kijk ik Family Guy ofzo, vinden ze me kinderachtig, puur omdat ze die humor niet snappenZe vinden het ook stom als ik Avatar enzo kijk
Ik weet niet van wie ik 'm humor heb. Is niet erfelijk blijkbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van wie heb je dan je humor?
Mijn pa stiekem Jimmy Neutron.
Bdh heeft ook geen humor als hij family guy grappig vindt. American dad is the way to go.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van wie heb je dan je humor?
Mijn pa kijkt stiekem Jimmy Neutron.
Nouja beter voor jou dat je niet jouw ouders humor hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie ik 'm humor heb. Is niet erfelijk blijkbaarJimmy Neutron is grappig ja, maar moet je ooit een Fairly Odd Parents kijken, dan lach ik echt nonstop
Dat zeg je verkeerd. Family Guy is the bomb, American Dad is ook leuk, maar The Cleveland Show is voor mensen zonder humor.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:21 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bdh heeft ook geen humor als hij family guy grappig vindt. American dad is the way to go.
Mijn moeder snapt niet al m'n grappen en m'n vader vindt ze vaak te viesquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nouja beter voor jou dat je niet jouw ouders humor hebt.
Is hier vooral een huisaangelegenheid tijdens het eten, als er geen leuke films op zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Vind het wel typisch dat de meeste van jullie anime en tekenfilms enzo kijken.![]()
Zijn gewoon animatieshows vind ik. Tekenfilms is echt voor kindjes.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Vind het wel typisch dat de meeste van jullie anime en tekenfilms enzo kijken.![]()
Kon niet anders. Ben nog nooit iemand tegengekomen die dat leuk vondquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef Kutstudent het volgende:
Cleveland show.Daar zijn we het iig over eens.
Ben je geen kind van de melkboer ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn moeder snapt niet al m'n grappen en m'n vader vindt ze vaak te viesBehalve van die hele brave moppen waardoor hij keihard moet lachen, wtf
Ik kijk soms family guy, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Zegt degene die net als zijn bro heel Dragonball Z heeft gekekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kijk soms family guy, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij.
Ja, echt!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je geen kind van de melkboer ofzo?Jou pa en alleen maar nette moppen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zijn gewoon animatieshows vind ik. Tekenfilms is echt voor kindjes.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel de avond een verkapte tekenfilm (maar wél met een goed, diepgaand verhaal) zitten kijken zonder zeurende ouders!
Ze zegt verkapt. Anime is geen tekenfilmquote:
Dragonball Zquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zegt degene die net als zijn bro heel Dragonball Z heeft gekeken
Die heb ik ook een enkele keer gezien. Best grappig opzich. Al vind ik het toch apart, programma's zonder echte mensen erin te zien spelen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:26 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik kijk soms family guy, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij.
FOP!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet van wie ik 'm humor heb. Is niet erfelijk blijkbaarJimmy Neutron is grappig ja, maar moet je ooit een Fairly Odd Parents kijken, dan lach ik echt nonstop
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:34 schreef DeJori het volgende:
Ik snap echt niet wat jullie leuk vinden aan Fairly Odd Parents.
Is ie ookquote:
Duhquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:43 schreef bijdehand het volgende:
Shifto en MohMi: jullie hebben smaak!
Niet voor mijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:21 schreef DeJori het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)ot-vijf-uur-open.ece
Dat wordt nog ergere katers
Ja vind ik wel, niemand ziet het eigenlijk aan je. Je hebt lichte euforie (hele tijd smile op mn bakkes) en lekker energie.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het was fan-tas-tisch
Is 4FA beetje fijn?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, niemand ziet het eigenlijk aan je. Je hebt lichte euforie (hele tijd smile op mn bakkes) en lekker energie.
Met x ga je 200 per uur, met dit 140 en je bent lekker scherp. Je mind is kraak helder.
Klinkt leuker eigenlijk, wil het wel een keer proberen maar ik denk dat ik er even mee wacht, misschien is het schadelijker voor je dan X en het is en blijft nog een RC dus jaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, niemand ziet het eigenlijk aan je. Je hebt lichte euforie (hele tijd smile op mn bakkes) en lekker energie.
Met x ga je 200 per uur, met dit 140 en je bent lekker scherp. Je mind is kraak helder.
een keertje kan geen kwaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Klinkt leuker eigenlijk, wil het wel een keer proberen maar ik denk dat ik er even mee wacht, misschien is het schadelijker voor je dan X en het is en blijft nog een RC dus ja
Maar het klinkt aantrekkelijk
Zeker dat dit dan ook jouw smaak is!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zeker dat dit dan ook jouw smaak is!
Zoek het meer als gezondere vervanging voor X hehequote:
Geen enkel genotsmiddel is denk ik echt gezond (of niet/minder-ongezond)... Hooguit de natuurlijke drugs.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zoek het meer als gezondere vervanging voor X hehe
Good morning, sonquote:
quote:
*troost*quote:
Neujquote:
Nee idd. Wil je samen chillen?quote:
Dan ga ik straks een film opzettenquote:
Pyjamaparty?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan ga ik straks een film opzetten
Dat werkt alleen met een groep opgewonden vrouwen en heel veel kussens om mee te vechten.quote:
Ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat werkt alleen met een groep opgewonden vrouwen en heel veel kussens om mee te vechten.
Ik heb daar een aantal "documentaires" over gezien.quote:
Zeker wel erg informatief?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb daar een aantal "documentaires" over gezien.
Jup. Ik heb alleen altijd de neiging om ze af te zetten voordat ik het einde heb gezien.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup. Ik heb alleen altijd de neiging om ze af te zetten voordat ik het einde heb gezien.
Ik slaap in mn onderbroek.quote:
Heb je nog tips? Hou wel van een paar goede documentaires. Had pas gezien hoe studenten hun cijfer konden verhogen enzo, kei boeiende docu was dat!.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb daar een aantal "documentaires" over gezien.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je nog tips? Hou wel van een paar goede documentaires. Had pas gezien hoe studenten hun cijfer konden verhogen enzo, kei boeiende docu was dat!.
Waar jíj je fijn bij voeltquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja waar jij je fijn in voelt joh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat ik net tegenkom.Wie verzint zoiets überhaupt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Nou een blote mannenborst kan ik nog net handelen.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:49 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat ik net tegenkom.Waar heb jij op gezocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Je ziet toch niks door het haarquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou een blote mannenborst kan ik nog net handelen.
Nergens op, het stond er ineens.quote:
Lijkt net een trui dan?quote:
jup.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nergens op, het stond er ineens.
[..]
Lijkt net een trui dan?
Heb het nooit koud neequote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel handig. Heeft tie het nooit koud.
1. zoek een meisjequote:
Echt hoe kom je erop.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. zoek een meisje
2. ga naar haar huis
3. ga fristi drinken
4. ???????????
5. ga met blauwe ballen naar huis
Once upon a time is leuk vind ik, al is het thema wat kinderachtigquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:39 schreef DeJori het volgende:
Niemand van jullie nog tips voor een serie? Graag een beetje serieuze
Ik weet serieus niet wat ik er neer moet zettenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:38 schreef Muisraket het volgende:
Gast, kom op. En die beschrijving van Barrie mag ook wel wat positiever!
Haten is verlaten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh en bdh zoek de spelfout in de OP.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haten is verlaten.
En triest hoor, wraak
Echt hè!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:51 schreef BarrieButsers het volgende:
MR je hebt hem goed onder de duim!
Ik ookquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè!Ik blijf me erover verbazen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè!Ik blijf me erover verbazen.
Je hoeft niet naar me te luisteren als je dat niet wilt hoor, ik geef slechts suggesties en/of mijn mening.quote:
Ben maar niet bangquote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Je hoeft niet naar me te luisteren als je dat niet wilt hoor, ik geef slechts suggesties en/of mijn mening.
Weet niet of je Breaking Bad kent..? Komt blijkbaar sinds kort ook op NL3. Vind het zelf echt een toffe serie, duurt wat lang soms maar als je tegen Dragonball Z kunt, zal dit wel meevallen ^^quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:39 schreef DeJori het volgende:
Niemand van jullie nog tips voor een serie? Graag een beetje serieuze
Omg jij wordt steeds meer een baasquote:
Alleen voor McLovin zeker? Sopsopquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben superbad aan het kijken, voor de tweede keer in twee dagen
Ik vind het ook een toffe serie, die kerel speelt het zo goed!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:09 schreef bijdehand het volgende:
Breaking Badlekkere slome serie waar toch genoeg in gebeurd. Topserie
Let me guess; je moet nog steeds lachen?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben superbad aan het kijken, voor de tweede keer in twee dagen
Iedereen speelt goed, goed verhaal, geen over de top actie...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik vind het ook een toffe serie, die kerel speelt het zo goed!Tof concept ook.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen speelt goed, goed verhaal, geen over de top actie...![]()
Ga zo Black Dynamite weer kijken
Evanquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen voor McLovin zeker? Sopsop
Ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Let me guess; je moet nog steeds lachen?
Bitch die film is echt superquote:
Terecht!quote:Ja.
Fok. Het land waar je je nergens voor hoeft te schamen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Terecht!Ik lach ook nog steeds om Family Guy, American Dad, South Park etc na 100000x een aflevering te hebben gezien!
Zal er eens naar kijken. Ik heb net de eerste twee afleveringen van Misfits zitten kijken. Is best een leuke seriequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Weet niet of je Breaking Bad kent..? Komt blijkbaar sinds kort ook op NL3. Vind het zelf echt een toffe serie, duurt wat lang soms maar als je tegen Dragonball Z kunt, zal dit wel meevallen ^^
Echt hè! Get your nerd on!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fok. Het land waar je je nergens voor hoeft te schamen.
Bitch don't go bitchin' on my ass, Pootie Tang is zeker beter, zoek die maar eens op.quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fok. Het land waar je je nergens voor hoeft te schamen.
Ga ik kijkenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zal er eens naar kijken. Ik heb net de eerste twee afleveringen van Misfits zitten kijken. Is best een leuke serie
En die ga ik zo ff een trailer van zoekenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bitch don't go bithcin' on my ass, Pootie Tang is zeker beter, zoek die maar eens op.
Deze lijkt me ook leuk maar dat zeg ik er natuurlijk niet bij.
Waarom quote je me nou, nu staat er alsnog bithcinquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ga ik kijken
[..]
En die ga ik zo ff een trailer van zoeken
Wat ben je vrolijk vandaag?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarom quote je me nou, nu staat er alsnog bithcin![]()
![]()
Dat boeken op kleur sorteren was al best typisch (en awesomequote:
Echt zooo flauw (en dus goed!)quote:
Dan kijken we ook naar Black Dynamite. En nog wat filmsquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt zooo flauw (en dus goed!)Keertje kijken als we Fok!-meet op Zuid houden, twee flats van shifto vandaan
Oké dus er komen sowieso nog 4 meets:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Echt zooo flauw (en dus goed!)Keertje kijken als we Fok!-meet op Zuid houden, twee flats van shifto vandaan
Ik zag je piano ja. En het valt niet op dat je hyper bentquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn piano staat boven nadat ik die een paar weken heb moeten missen, ben hyperrr!![]()
Noooo van de lucht van energiedrank alleen al moet ik kotsen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kijken we ook naar Black Dynamite. En nog wat filmsNeem ik een tray energiedrank mee
Sounds goed!!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké dus er komen sowieso nog 4 meets:
1 op Zuid, 1 bij Barrie, 1 met carnaval en een in De Rode Pimpernel.
3x raden bij welke ik niet op kom dagenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat boeken op kleur sorteren was al best typisch (en awesome), je kijkt series die Oppernerds zoals MohMi waarderen...
Koffie danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Noooo van de lucht van energiedrank alleen al moet ik kotsen.
Mag van het balkon! ^^ Eén van de twee, mag je kiezen!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Noooo van de lucht van energiedrank alleen al moet ik kotsen.
Ik heb wel een bril...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
En welke series? Ik kijk alleen two and a half man, my wife and kids etc.
En is MohMi echt een oppernerd?
No way dat mn ouders me nog een keer alleen thuis laten.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké dat was niet echt een goed uitgedacht argument van mij. En MohMi is zeker een Oppernerd (quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
En welke series? Ik kijk alleen two and a half man, my wife and kids etc.
En is MohMi echt een oppernerd?
Kom je mee naar Zuid dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
No way dat mn ouders me nog een keer alleen thuis laten.
Die andere worden sowieso baas.
Ik heb een lichte braakangst.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mag van het balkon! ^^ Eén van de twee, mag je kiezen!
Zou je kunnen kotsen en lachen tegelijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb een lichte braakangst.(Maar ik moest wel lachen.
)
Dat wordt een rommeltje!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zou je kunnen kotsen en lachen tegelijk?
Ja, dat heb ik ooit gedaan. Of iig gekotst midden in een lachbuiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee ik loop me te verdedigen dat ik geen nerd ben.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké dat was niet echt een goed uitgedacht argument van mij. En MohMi is zeker een Oppernerd (), nog niet gemerkt?
En dat maakt je een nerd?quote:
Wat is Zuid?quote:
Uit ervaring; ja dat kan zeker.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het helptquote:
De woonplaats van enkele bazen waar sinds kort soms Fok!meets worden gehoudenquote:Wat is Zuid?
Wanneer zijn we welkom dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het helpt
[..]
De woonplaats van enkele bazen waar sinds kort soms Fok!meets worden gehouden
Oh maar tegenwoordig lopen alle wannabe nerds ook met een bril. Dus qua dat betreft.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het helpt
[..]
De woonplaats van enkele bazen waar sinds kort soms Fok!meets worden gehouden
Even overleggen met mijn mede-baas.quote:
OMG jouw woordkeuze. Ik ben het eens met bdh: je bent een heldin. En sorry als dit eng overkomt, bdh is besm... nevermind.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Even overleggen met mijn mede-baas.
En nu ga ik nog wat zappen en plat, vannacht amper geslapen en morgen weer werkenWil niet!
Niet met -4,75 en 2 cilinderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh maar tegenwoordig lopen alle wannabe nerds ook met een bril. Dus qua dat betreft.![]()
Heftig! Wel lef dat jullie dat aandurven.
Awesomequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
Even overleggen met mijn mede-baas.
En nu ga ik nog wat zappen en plat, vannacht amper geslapen en morgen weer werkenWil niet!
En jij zeggen dat je niet grappig bent. Mijn moeder keek me raar aan omdat ik hardop zat te lachenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
OMG jouw woordkeuze. Ik ben het eens met bdh: je bent een heldin. En sorry als dit eng overkomt, bdh is besm... nevermind.
Fijne avond en sterkte morgen!
Thanks bro'quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Awesome![]()
Slaap lekker en succes morgen met werkenI feel ya, bro
Nee met nepglazenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet met -4,75 en 2 cilinder![]()
En tja, dat neemt het bazen-zijn met zich mee. Het loont meestal wel
Vrouwen zijn één keer in de 40000 keer grappig, mannen 90% van de tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En jij zeggen dat je niet grappig bent. Mijn moeder keek me raar aan omdat ik hardop zat te lachen
Ik kan me nog wel een paar memorabele grappen voor de geest halen die jij me verteld hebt, dus jij bent een uitzonderingquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen zijn één keer in de 40000 keer grappig, mannen 90% van de tijd.
Nee, je leest niet goed. Ik geloof best dat ik een aantal memorabele grappen gemaakt heb, maar ik praat dan ook continu.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een paar memorabele grappen voor de geest halen die jij me verteld hebt, dus jij bent een uitzondering
Jammer alleen dat er geen goede vrouwelijke cabaretiers zijn. MR als je nog werk zoekt?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen zijn één keer in de 40000 keer grappig, mannen 90% van de tijd.
Ik ben alleen grappig als ik onbedoeld iets bots of compleet bizars zeg, dus dat kan ik niet op commando. Jij daarentegen...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er geen goede vrouwelijke cabaretiers zijn. MR als je nog werk zoekt?
Truequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, je leest niet goed. Ik geloof best dat ik een aantal memorabele grappen gemaakt heb, maar ik praat dan ook continu.![]()
Dankjewel, jij snapt me.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:45 schreef DeJori het volgende:
Hier, de recent overleden Christopher Hitchens legt het nog even uit:
Alleen al hoe je dingen verteld is baas.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben alleen grappig als ik onbedoeld iets bots of compleet bizars zeg, dus dat kan ik niet op commando. Jij daarentegen...
Ik ben er weer, ik ben echt klef geworden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
LOLquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben er weer, ik ben echt klef geworden.KK is niet klef, jij was meestal niet klef, MohMi is niet klef, DJ is niet klef en Shifto... maar soms. Oh en BB is niet klef maar lief.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef DeJori het volgende:
Ik haat jullie allemaal.Ik schrok me een hoedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wil dat bb het topic sluit
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Waarom zo klef dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben er weer, ik ben echt klef geworden.KK is niet klef, jij was meestal niet klef, MohMi is niet klef, DJ is niet klef en Shifto... maar soms. Oh en BB is niet klef maar lief.
Want?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik schrok me een hoedje![]()
En ik wil dat bb het topic sluit
Slechte karaktertrek + omstandigheden, zullen we het daarop houden?quote:
Op msn bedreigde je me dat je de OP zou veranderenquote:
Dat is toch niet per se slecht?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Slechte karaktertrek + omstandigheden, zullen we het daarop houden?
Ja door een opmerking die jij daarvoor zei.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Op msn bedreigde je me dat je de OP zou veranderenDat ik een fristislet ben
Klef is wel degelijk slecht. Lief is goed en als je een relatie hebt is romantiek tot op zekere hoogte ook nog leuk, maar klef is echt ruk. Net zo kut als dat je met iemand praat, midden in je zin Vriendje langsgelopen komt, haar op haar bek pakt en je moet wachten totdat je je zin af kunt maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is toch niet per se slecht?
Ja, en ik denk dat jij bluftequote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja door een opmerking die jij daarvoor zei.
Ik zou dan gewoon weglopenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klef is wel degelijk slecht. Lief is goed en als je een relatie hebt is romantiek tot op zekere hoogte ook nog leuk, maar klef is echt ruk. Net zo kut als dat je met iemand praat en midden in je zin Vriendje langsgelopen komt en haar op haar bek pakt en je moet wachten totdat je je zin af kunt maken.
Oke je hebt weer eens gelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klef is wel degelijk slecht. Lief is goed en als je een relatie hebt is romantiek tot op zekere hoogte ook nog leuk, maar klef is echt ruk. Net zo kut als dat je met iemand praat, midden in je zin Vriendje langsgelopen komt, haar op haar bek pakt en je moet wachten totdat je je zin af kunt maken.
Ik loop dan weg. Da's nog triester dan de telefoon opnemen midden in een gesprek zonder iets te zeggen tegen de anderquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Klef is wel degelijk slecht. Lief is goed en als je een relatie hebt is romantiek tot op zekere hoogte ook nog leuk, maar klef is echt ruk. Net zo kut als dat je met iemand praat, midden in je zin Vriendje langsgelopen komt, haar op haar bek pakt en je moet wachten totdat je je zin af kunt maken.
Maar jouw klefheid nietquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef Muisraket het volgende:
Dat was ook een uitzondering hoor, normaal gesproken gebeurde dat godzijdank niet.
Touché.quote:
Je dreigement de OP te veranderenquote:
Kan me het niet herinneren. Jij zou het met toestemming veranderen. Of gaat het daar niet over?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je dreigement de OP te veranderen
Nee, laat maar danquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Kan me het niet herinneren. Jij zou het met toestemming veranderen. Of gaat het daar niet over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |