SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
[ Bericht 0% gewijzigd door bijdehand op 03-01-2012 20:57:37 ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Heb je die manga's gekocht of gedownload? En ben al klaar met 10! Hoever ben je met BR?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:13 schreef Muisraket het volgende:
LOL @ de convo tussen MohMi en bdh op fb.
Oh en mensen die van manga houden, kennen jullie Monster (aka Naoki Urasawa's Monster)? Ik heb er mijn halve avond mee volgemaakt en het is iets langzamer dan ik gewend ben, maar het heerscht als een viking!
Geen van beiden, ik kijk de anime.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb je die manga's gekocht of gedownload? En ben al klaar met 10! Hoever ben je met BR?
En die conversatie tussen mij en haar is baas!
Zal de anime downloaden. Dacht dat het manga wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen van beiden, ik kijk de anime.Met BR begin ik vannacht aan 11.
Ja, vond m zo goed dat ie in de TT moestquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:19 schreef Muisraket het volgende:
Oh en btw, TFM die grap over die vent van de Iglo vissticks!
Dat waarschijnlijk ook, maar goed, mijn fout.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal de anime downloaden. Dacht dat het manga was![]()
over een tijdje de film maar eens kijken dan
Ik aan Southpark, met hun gay fishquote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk ook, maar goed, mijn fout.
Ik moest meteen denken aan die visstick grap bij Spongebob, dat ze die olympische spelen hebben. Man wat heb ik toen gelachen.
Bazin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Door jullie heb ik zojuist vissticks gemaakt
Neeee blijf.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bazin.Ik hou echt van de mensen in dit topic. One love.
![]()
En misschien wordt het tijd dat ik ga slapen, want ik word weer eens enorm klef._!
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bazin.Ik hou echt van de mensen in dit topic. One love.
![]()
En misschien wordt het tijd dat ik ga slapen, want ik word weer eens enorm klef._!
jazeker, lekker op de 4FA gestuiterdquote:
Het was fan-tas-tischquote:Op dinsdag 3 januari 2012 01:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
jazeker, lekker op de 4FA gestuiterd
Jij? Jullie?
Hier niet meer (Uden) maar tering het is hier bekant nacht manquote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:59 schreef DeJori het volgende:
Moggel. De wind gaat weer lekker tekeer hier.
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik blijf het filmpje grappig vinden.
En je was toch bij die oud en nieuwmeet?
Je staat in de OP, kutquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:06 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is nog eens fijn wakker worden!
Mogguh allemaal!
Ben gewoon trots op het feit dat mijn goede voornemen voor dit jaar al volbracht is. RUST.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kzag et jonguh, daarom juist! Niet zo bijde...never mind
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:22 schreef bijdehand het volgende:
En wtf waarom denkt iedereen op het werk dat ik met oud en nieuw braaf op de bank heb gezeten met een glas cola'Zo'n brave jongen drinkt toch geen alcohol?'
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Aardig windje inderdaad hier, lijk wel alsof ik bij mn ouders in het noorden ben.
Wel altijd grappig dat ik mensen hier dan met dit weer al hoor zegge ndat het flink stormt, terwijl dit (nu dus, niet wat er misschien vanmiddag gebeurt) gewoon standaard school-fietsweer is aan de kust
Haal dat forever alone maar weg. Als het goed is heb ik vanavond namelijk een scharrel en wie weet binnen afzienbare tijd een vriendin.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 07:22 schreef bijdehand het volgende:
OP beetje aangepast, moet er nog meer aan gebeuren?
Beter!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ohja, ze wil niet meer naar die kudfilm.
Moggelquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Muisraket het volgende:
En inderdaad handje, dit vind ik ook een beetje flauw. Oh en goedemorgen iedereen!
Ik dacht dat je die date al had gehadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Haal dat forever alone maar weg. Als het goed is heb ik vanavond namelijk een scharrel en wie weet binnen afzienbare tijd een vriendin.
Ohja, ze wil niet meer naar die kudfilm.
Bitch, pleasequote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:15 schreef Muisraket het volgende:
En inderdaad handje, dit vind ik ook een beetje flauw.
Moggelquote:Oh en goedemorgen iedereen!
Haphaphapomnomnom: dat vind ik echt.quote:
Na 3 of 4 nachten niet zo heel goed geslapen te hebben schaam ik me niet eens dat ik hap.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haphaphapomnomnom: dat vind ik echt.
Mijn schaamte kent geen grenzen, srsly. Maar aww, cyberhug. *Plet*quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Na 3 of 4 nachten niet zo heel goed geslapen te hebben schaam ik me niet eens dat ik hap.
Barriewarrie! Hoe was je avond, nog veel stuiterballen op?quote:
Hoe is dit anders van normaal?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En nu voel ik me een overblij meisje van 16, maar goed.
Waarschijnlijk maar 2.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriewarrie! Hoe was je avond, nog veel stuiterballen op?
Cyberhugquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mijn schaamte kent geen grenzen, srsly. Maar aww, cyberhug. *Plet*
En nu voel ik me een overblij meisje van 16, maar goed.
Ja en verder al het mogelijke door elkaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Barriewarrie! Hoe was je avond, nog veel stuiterballen op?
Omdat ik het dan niet expres doe en het me in plaats van 3 seconden ervoor 3 miliseconden erna pas realiseer en me stiekem heel erg schaam.quote:
Nee, niet schamen, vooral via internet is het gewoon grappig en je kan altijd zeggen dat het een grapje wasquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:33 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat ik het dan niet expres doe en het me in plaats van 3 seconden ervoor 3 miliseconden erna pas realiseer en me stiekem heel erg schaam.
Maar in het echt niet. Het beschamende is dat ik stiekem echt zo ben en dat is gewoon klachtwaardig. Einde discussie, ander onderwerp.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, niet schamen, vooral via internet is het gewoon grappig en je kan altijd zeggen dat het een grapje was
Ik ken ergere mensen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar in het echt niet. Het beschamende is dat ik stiekem echt zo ben en dat is gewoon klachtwaardig. Einde discussie, ander onderwerp.
Er bestaan altijd ergere mensen, dus dat is een non-argument. Het onderwerp mag iemand anders verzinnen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ken ergere mensen.
Noem een onderwerp
Stiekem is ze een emo van 61quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Stiekem is mr een overblij meisje van 16?![]()
Dat was tuxxx toch?quote:
Tux is 81.quote:
Heel de avond een verkapte tekenfilm (maar wél met een goed, diepgaand verhaal) zitten kijken zonder zeurende ouders!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en verder al het mogelijke door elkaar.En in slaap gevallen met alle lichten aan.
![]()
Hoe was jouw avond nog?
Monster is écht vet!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
MR, als je toch anime gaat kijken, waarom dan geen echt vette?
Zin om binnenkort weer Japans broodbakken te kijken?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:46 schreef shifto het volgende:
MR, als je toch anime gaat kijken, waarom dan geen echt vette?
Yakitate Japan! Is baas inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zin om binnenkort weer Japans broodbakken te kijken?Heb nu zoveel tijd
Mr, je moet dit gewoon kijkenquote:tienermeisjes die kunnen veranderen in heldinnen met krachten gebaseerd op de maan en verschillende planeten.
Gast, toen ik 6 was en ik me kapot verveelde heb ik het wel eens aangezien op Fox Kids (waar zijn de tijden? Al is nu kindernet terug, als een baas!quote:
Toen ik met mijn broer in de Japanse toko was, bleef ik de teriyaki saus yakitate saus noemen xDDquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Yakitate Japan! Is baas inderdaad
Maar misschien gaan we anders ook wel Toriko kijken!![]()
En voor MR, ik zal thuis eens kijken voor een kleine selectie "coole wijven anime"
Keken je ouders braaf mee of waren ze niet thuis?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heel de avond een verkapte tekenfilm (maar wél met een goed, diepgaand verhaal) zitten kijken zonder zeurende ouders!Sowieso 's nachts wakker zijn als je er zelf voor gekozen hebt, heerlijk. Ik ben best wel een nachtmens, maar helaas is nachtbraken niet voor mij weggelegd buiten de vakanties om.
Maar heb je zoveel door elkaar gedronken joh? Voel je je nu dan niet afschuwelijk?Of kun je inmiddels echt héél veel hebben?
Omg kwam dat op tv?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gast, toen ik 6 was en ik me kapot verveelde heb ik het wel eens aangezien op Fox Kids (waar zijn de tijden? Al is nu kindernet terug, als een baas!) en toen vond ik het al saai, dat zegt genoeg.
Nee joh, die waren al lang aan het slapen.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Keken je ouders braaf mee of waren ze niet thuis?Wel tof een tekenfilm met een goed en diepgaand verhaal! Daar zijn er niet al te veel van volgens mij. Nachtmens zijn is tof behalve buiten de vakanties om.
Was je serieus gaan slapen na dat kleffe berichtje?
En ik voel me prima. Vaak kan ik best veel hebben, helaas.
Ba dum, tssssssssquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:10 schreef bijdehand het volgende:
Barrie heeft een alcoholprobleem. Haar bier is op
Oh ik dacht al, zou wel tof geweest zijn als die gewoon hadden meegekeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee joh, die waren al lang aan het slapen.En die zijn er wel een aantal, alleen kom je dan vaak uit bij dingen die een beetje Japanse invloed hebben of zelfs volledig in die stijl zijn. Echter is er ook heel, heel, heel veel troep te vinden tussen de anime en manga en normaal gesproken hou ik er ook niet van, maar ik heb een vriendin die me echte pareltjes aanbeveelt, dat scheelt.
En nee, toen was ik nog eeuwen die serie aan het kijken. En nu vraag ik me serieus af hoeveel jij wel niet drinkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |