Waarom zou je daar op wachten?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef Cassandra87 het volgende:
maar pls zo stemmen want ik wil slapen
http://tinychat.com/avnzmgquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar de TC, ik wil mensen kijken
avnzmgquote:Op maandag 2 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
Heeft iemand nog een linkje naar de TC, ik wil mensen kijken
Dat stemmen natuurlijk.quote:
Ik wacht niet zo zeer op t stemmen, ik chat met bartje maar die reageert traag, dus dacht eea te combinerenquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je daar op wachten?Dat gebeurd toch niet allemaal in 1 nacht.
Wat had je in gedachten, misschien leg ik wel bijquote:Op maandag 2 januari 2012 23:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat stemmen natuurlijk.
Niet zo bijdehand hoor, anders koop ik Detroit om om ervoor te zorgen dat je volgende week pas kan slapen
Mijn pogingen om meisjes te intimideren werken ook nooitquote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten, misschien leg ik wel bij
Muchas gracias! Ik wens jou niets minder Straniquote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef Strani het volgende:
Twee nominaties waarvan 1 in een categorie die ik toch liever niet win..nou ja, het kan slechter.
Trouwens Sinji, gelukkig 2012 jongen!
Moet je me ook niet intimideren met een lekkere ventquote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pogingen om meisjes te intimideren werken ook nooit![]()
Ik geef dat alfa-male zijn maar op
Je mag toch geen foto's uitwisselen van derden.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heeft iemand een pic van Chipszak (?) voor mij? Veel over gehoord, nu ben ik ook wel benieuwd. In FoBo staat niks.
Doe zoals ik. Word omega-malequote:Op maandag 2 januari 2012 23:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn pogingen om meisjes te intimideren werken ook nooit![]()
Ik geef dat alfa-male zijn maar op
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Blijkbaar zijn ik en mijn dildo en stom stel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |