quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die keek ik net ja. Vind je het gek dat Janine Maxime verdenkt?quote:
Ik niet, ik had als Janine zijnde oom Maxime verdacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Die keek ik net ja. Vind je het gek dat Janine Maxime verdenkt?
Marjolein Keuning speelt het geweldig, maar het personage vind ik gewoon niet echt uit de verf komen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:32 schreef BeyondTheGreen het volgende:
In die filmpjes vind ik Maxime echt geweldig, net als Ludo. Maar toch, er moet een keer rechtvaardigheid komen en die komt nu véél te laat. Maar goed, beter dan niets.
Helemaal mee eens, het is jammer dat het personage van Jack zo slecht uit de verf is gekomen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:36 schreef Frey het volgende:
Eigenlijk zou er een nieuwe slechterik bij moeten komen en met die moet Maxime eens de strijd aangaan. Zoals Frits en Martine of Ludo en Dian/Bowien. Kijken wat ze echt kan.
De serie heeft sowieso een slechterik buiten de familie Sanders nodig.
Dat personage is verloren. De zoon van Frits bij de politie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is jammer dat het personage van Jack zo slecht uit de verf is gekomen.
Vanuit zijn familiegeschiedenis had het personage veel potentie, helaas niets tot weinig meegedaan.
Heerlijk Nick moment! , The winner takes it allquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:34 schreef roos85 het volgende:
Een van mijn favoriete Nick fragmenten:
![]()
en deze blijft ook briljant:
Inderdaad, hoe krijgen ze dat verzonnenquote:Op woensdag 4 januari 2012 17:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat personage is verloren. De zoon van Frits bij de politie.
THE WINNER TAKES IT AAAALL!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:34 schreef roos85 het volgende:
Een van mijn favoriete Nick fragmenten:
![]()
Toen Nick uit de serie ging veranderde het personage van Maxime ook behoorlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:33 schreef Frey het volgende:
[..]
Marjolein Keuning speelt het geweldig, maar het personage vind ik gewoon niet echt uit de verf komen.
Die foto heb ik nu ook al duizend keer gezien.quote:
Waar ik me ook nog altijd rot aan erger is dat hij René Meijer doodschoot, terwijl we allemaal zaten te wachten op de ultieme wraak van Ludo voor het verkrachten van zijn dochter.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe krijgen ze dat verzonnen
Whehehe, is ook een manier om het te bekijken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Oke, toen Maxime Nick in het gesticht gooide keek ik geen GTST. Vandaar dat ik nu team Nick ben na het zien van dit filmpje.
Die eerstequote:Op woensdag 4 januari 2012 18:25 schreef Frey het volgende:
Nog meer uit het archief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?
Lul niet zo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wordt Maxime nu weer onrecht aangedaan doordat hier nogal veel posts zijn met de naam of een plaatje van Nick erin?
Maar wel een geweldig personage!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Lul niet zo.![]()
Het hele topic volposten met Nickfoto's en -filmpjes en voor alles wat hij doet een-smiley neerzetten, is wel wat overdreven.
Het is maar een personage.
Ligt aan het aantal pagina's.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Maar wel een geweldig personage!
[ afbeelding ]
De foto stond nog niet op deze pagina.
Dat klopt ja, en dat is Maxime ook. Maar jij maakt er zo ongeveer een evangelie van: Maxime is de goede Godin en zal nóóít iets slechts doen. En al doet ze dat, dan wordt dat door jou gecoverd met "ja, maar daar was ook een reden toe, en als die er niet is zwijgen we de slechte acties van Maxime dood". Maar doet een personage als Nick dat, dan is dat volgens jou onacceptabelquote:
Ja, meer graagquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
klopt, ik zie m twee keer op deze pagina.
niet dat ik dat vervelend vind hoor
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat klopt ja, en dat is Maxime ook. Maar jij maakt er zo ongeveer een evangelie van: Maxime is de goede Godin en zal nóóít iets slechts doen. En al doet ze dat, dan wordt dat door jou gecoverd met "ja, maar daar was ook een reden toe, en als die er niet is zwijgen we de slechte acties van Maxime dood". Maar doet een personage als Nick dat, dan is dat volgens jou onacceptabel![]()
Duidelijk gevalletje van tunnelvisie
En dan gaat hij zelf dood aan het virusquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:07 schreef Klipnap het volgende:
Arme Anton. Danny meteen: "Lana! Lana!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |