quote:Op maandag 2 januari 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
Die dartsnol heeft toch nog in de playboy gestaan?
Idd zeer triestquote:Op maandag 2 januari 2012 22:02 schreef franklop het volgende:
en nu het publiek wel zn naam scanderen
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:02 schreef franklop het volgende:
en nu het publiek wel zn naam scanderen
Leuk ja, die gedateerde praatjes en het halsstarrig tegenhouden van het samengaan van de PDC en BDO.quote:
nee man.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:01 schreef Szura het volgende:
Ik zit nog altijd te wachten op degene die een ultieme 9-darter probeert te gooien via
T20 T19 bull's eye
T20 T19 bull's eye
T20 T19 bull's eye
Mooie stijl heeft Lewis ook. Beter dan dat elke keer opnieuw aimen van Hamiltonquote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
Als 'ie los gaat, zijn hij en Anderson de beste spelers van de wereld.
Als Taylor los gaat gaan Lewis en Anderson er met 0 legs af...quote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
Als 'ie los gaat, zijn hij en Anderson de beste spelers van de wereld.
Maar een 9-darter is niet verplicht om een WK te winnenquote:Op maandag 2 januari 2012 22:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Taylor heeft nog nooit een 9-darter gegooid op het WK, Lewis wel..
Een hond hapte Cootje.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
Wat had Co nou voor een wondje in zijn hand? Iemand had een dartpijl door zijn hand gegooid ofzo
Mag hopen dat het 7-6 wordt na tiebreak en windonderbreking.quote:
Die domheid is wel vreselijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is jammer idd, de rest is prima.
RIP hond.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik heb het idd over tot het moment dat ze geluid produceert.
idioot gedrag?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:30 schreef starla het volgende:
Ze moeten die hamilton maar testen op drugs, wat een idioot gedrag.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:30 schreef starla het volgende:
Ze moeten die hamilton maar testen op drugs, wat een idioot gedrag.
Oh dat was gejuich, ik dacht dat hij tetanus had.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:32 schreef PureDemon het volgende:
[..]
het gejuich? dat zou ik ook doen, lekker van genieten hoor
Paar dagen terug zagen we nog die oorwurm van een Keith Deller op die stoel zitten. Kan raar lopenquote:
Zeker nietquote:Op maandag 2 januari 2012 22:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zou d'r m'n bed niet uit schoppen hoor
van Barneveld kan er elke wedstrijd vernederd worden dus doe maar niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo is Barneveld al zeker? Staat echt niet goed te spelen hoor.
Vincent van der Voort ftw
Of Kim Huybrechts met zn mokkel.
Barney trekt veel nederlandse kijkers he.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent van der Voort ook hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Barney trekt veel nederlandse kijkers he.
Stomme barney fans. Ik zou hem negeren want met die vorm is het net niks.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Vincent van der Voort ftw
Of Kim Huybrechts met zn mokkel.
Hoop dat het weer zo geniaal wordt als vannacht danquote:
Ging zijn droom ook zeilen?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Szura het volgende:
Wanneer gaan ze over Hamilton's droom beginnen?
Dat begint wel een beetje een Voeckler-vader-verhaal te worden.
Hebben ze het al over gehad.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Szura het volgende:
Die dingen kun je zo op het internet vinden.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:44 schreef luckass het volgende:
Een finishposter. Niet die combinaties gewoon weten.
Waar is de vader van Voeckler?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:42 schreef Szura het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:45 schreef De_kromme het volgende:
Saaie kutwedstrijd. De toppers zijn al geweest.
Ik haak af. 7-2 Lewis.
Que?quote:Op maandag 2 januari 2012 22:47 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Boeiend, hij had hem net zo goed naast het bord kunnen gooien. Lewis gooit tops altijd.
Hij probeer wat spanning terug te brengen in de wedstrijd. Denk dat hij is omgekocht om het een lange partij te laten, 7-0 ziet er ook zo raar uit.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Hamilton doe niet zo overdreven bij iedere leg winst.
Kijkt iedere keer maar naar zijn vrouw.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:57 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij probeer wat spanning terug te brengen in de wedstrijd. Denk dat hij is omgekocht om het een lange partij te laten, 7-0 ziet er ook zo raar uit.
Nu echt split. Veel succes nog bij het volhouden van deze slaapverwekkende wedstrijd allemaal.
Wie nietquote:Op maandag 2 januari 2012 23:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik vind die vriendin van Lewis aantrekkelijker.![]()
Co Stompje?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is de eerste wedstrijd die ik kijk dit toernooi, maar wie is in vredesnaam die vage vent in de studio? (ik bedoel in dit geval niet Maijer)
twitter:rickvanv twitterde op maandag 02-01-2012 om 23:01:08Kijkend naar RTL7 vraag ik me af of de Dart-hooligan al bestaat? Als Wesley W een nwe sport zoekt dan kan hij er zo tussen! reageer retweet
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef hole1988 het volgende:
twitter:rickvanv twitterde op maandag 02-01-2012 om 23:01:08Kijkend naar RTL7 vraag ik me af of de Dart-hooligan al bestaat? Als Wesley W een nwe sport zoekt dan kan hij er zo tussen! reageer retweet
Het is eigenlijk gewoon een baggerfinale tot nu toe.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:04 schreef starla het volgende:
Lewis heeft ook weer zo'n baggerleg. Niveau is erg wisselend.
behalve 9darter missequote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een baggerfinale tot nu toe.
Heb de 1e 3 sets gezien maar toen uitgezet, laag niveau, veel te wisselend, het kon me niet echt boeien, it's a shamequote:Op maandag 2 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon een baggerfinale tot nu toe.
Inderdaad..quote:Op maandag 2 januari 2012 23:08 schreef Szura het volgende:
Wat verzinnen mensen toch gare kindernamen tegenwoordig
Heb de opgenomen videoband nog liggen. Alles past percies op 1 videoband, als je de reclame er netjes af snijd.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Grappig, ik heb die zooi destijds (nog analoog gecapped) op usenet gezet.
Lijkt me sterk, of Taylor moet enorm inkakken en Lewis ineens constant gaan gooien gedurende het jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:06 schreef Szura het volgende:
Lewis wordt gewoon de nieuwe nr 1 dit jaar ergens.
Videoband? Wat is dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb de opgenomen videoband nog liggen. Alles past percies op 1 videoband, als je de reclame er netjes af snijd.
4 dagen na winst.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wie zei nou gisteren hier dat Lewis zijn vriendin na de vorige WK finale gedumpt had? Klopt toch niet?
Videobandquote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb de opgenomen videoband nog liggen. Alles past percies op 1 videoband, als je de reclame er netjes af snijd.
Klopt wel, die dochter heeft hij ook bij zijn ex-vriendin (tenzij hij een dubbelleven leiddequote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wie zei nou gisteren hier dat Lewis zijn vriendin na de vorige WK finale gedumpt had? Klopt toch niet?
Staat wel op Wikipedia, maargoed, daar kan net zogoed foute info staan.quote:Op maandag 2 januari 2012 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |