Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Ja hij zat 5 minuten later gewoon fifa te spelen dus ik vond het wel een geslaagde grapquote:Op maandag 2 januari 2012 19:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En dan wel tijd hebben om dat terug te sturen
Vooralsnog gedogen ze het ofzo. No way dat ze daarvoor gaan bannen ofzo thoughquote:Op maandag 2 januari 2012 19:40 schreef Dudeweiser het volgende:
Is die 150BIN methode nou legaal of niet?
O leuk jailbait uit zwedenquote:
Ging niet over de OP chicks...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:48 schreef n0ir het volgende:
[..]
O leuk jailbait uit zweden
Die linker zit nog te twijfelen of ze een eendenbekkie moet trekken of niet
Ik heb Douglas IF wel, hoeveel bied je? PS3 trouwensquote:Op maandag 2 januari 2012 19:52 schreef StijnDa het volgende:
Moet er nog toevallig iemand van zijn IF Douglas of IF Vertonghen 4-3-3 af?
Xbox, helaasquote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ik heb Douglas IF wel, hoeveel bied je? PS3 trouwens
Nope, ik verkoop goede healing kaarten (arm, upperbody etc.) voor 300 BIN en de mindere (Head, Knee) voor 200-250 BIN. Daarnaast verkoop ik de fitnesskaartjes voor 200BIN en de rest discard ik vaak. Soms zit er een leuke speler bij die nog de moeite waard is om te verkopen. Ook af en toe een mooie bal (bijv. die Nike's met vlammen) verkoop ik voor 200-300 BIN.quote:
En haal je winst uit elk pakje?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nope, ik verkoop goede healing kaarten (arm, upperbody etc.) voor 300 BIN en de mindere (Head, Knee) voor 200-250 BIN. Daarnaast verkoop ik de fitnesskaartjes voor 200BIN en de rest discard ik vaak. Soms zit er een leuke speler bij die nog de moeite waard is om te verkopen. Ook af en toe een mooie bal (bijv. die Nike's met vlammen) verkoop ik voor 200-300 BIN.
Vaak wel, als er een healing + fitness kaart in zit en je discard waarde ligt vaak tussen de 50 & 100. Dan zit je al boven de 400c. Als je echt meer winst per pakje wil hebben kan je meer items verkopen maar ik vind dat te lang duren. Soms zit er een leuke speler tussen waar je dan winst op pakt maar verwacht niet op elke pakje heel veel winst te maken.quote:
neequote:Op maandag 2 januari 2012 20:29 schreef Reemi het volgende:
Is Cech de veel hogere prijs dan Hart waard?
Hart is echt doodziek. Samen met Neuer echt mijn angstgegners. Met Casillas heb ik minder problemen, maar Neuer en Hart stoppen echt zoveel schoten.quote:
Ik heb dat juist met Buffonquote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hart is echt doodziek. Samen met Neuer echt mijn angstgegners. Met Casillas heb ik minder problemen, maar Neuer en Hart stoppen echt zoveel schoten.
Vooral met Neuer heb ik dat iddquote:Op maandag 2 januari 2012 20:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hart is echt doodziek. Samen met Neuer echt mijn angstgegners. Met Casillas heb ik minder problemen, maar Neuer en Hart stoppen echt zoveel schoten.
Genoeg opties op RW toch? Walcott, Gervinho, Lennon kom ik heel vaak tegen in ieder geval..Wat je ook kan doen is Van Persie in de spits, (IF) Lens op RW en Van der Vaart op het middenveld, maar weet niet of je daar de coins voor hebt.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef FUT123 het volgende:
Ik volg dit forum al een paar weken en het lijkt mij wel leuk om mee te gaan praten over fut.
DIt is mijn team: http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#gq3IquQhbcp8m
Ik zit te twijfelen om een echt premier league team te maken maar ik speel het liefste met buitenspelers en de premier league heeft niet echt een goede rechtsbuiten.
Heeft iemand tips ?
Budget is nu nog ongeveer 50k maar kan natuurlijk altijd groter worden.
Leuke hybrid squadquote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef FUT123 het volgende:
Ik volg dit forum al een paar weken en het lijkt mij wel leuk om mee te gaan praten over fut.
Ik zit te twijfelen om een echt premier league team te maken maar ik speel het liefste met buitenspelers en de premier league heeft niet echt een goede rechtsbuiten.
Heeft iemand tips ?
Richards RBquote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef FUT123 het volgende:
Heeft iemand tips ?
Richards heeft maar een rating van 80, maar de belangrijke stats (pace, defending) zijn eigenlijk beter dan die van Evraquote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Richards RB9 chemistry ipv 3 voor Evra.
Welkom!quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef FUT123 het volgende:
Heeft iemand tips ?
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:46 schreef Tim86 het volgende:
Ik ontdek serieus nu na al die jaren FUT pas dat de centrale CM in 4-3-3 alleen maar linkt naar de striker mbt de aanvallers..in 4-3-2-1 linkt hij naar beide wingers. Voor hybrid bouwen is dat een stuk makkelijker
Ben Arfaquote:Op maandag 2 januari 2012 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Leuke hybrid squadDe chemistry van Evra kan alleen echt niet
Op RW zijn Valencia, Gervinho, Walcott best goed hoor. Eventueel ook IF Ruiz, maar die is niet zo snel.
Michel Bastos kan ook gewoon linksbuiten, maakt qua chemistry niets uit (7 net als Young als je Essien niet vervangt) maar speelt erg fijnquote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef FUT123 het volgende:
Heeft iemand tips ?
Heb jij toevallig die Hulk ongeveer een uur geleden gekocht op de PS3?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:42 schreef FUT123 het volgende:
Heeft iemand tips ?
Je mag wel coins lenen, als ik het maar zsm terug krijgquote:Op maandag 2 januari 2012 20:56 schreef detennismaster het volgende:
Wie zou voor mij nu een speler willen opkopen die veel geld in de kas heeft. Bijvoorbeeld Toefjes (PS3)? Ik heb 20K nodig voor een speler die normaal meer is en die ik nodig heb voor mijn team. Die speler staat maar 2 keer op de tradepile!
Lol?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb jij toevallig die Hulk ongeveer een uur geleden gekocht op de PS3?
Had ik niet naar gekekenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol?
Tuurlijk man hij speelt met hulk 41 wedstrijden in een uur.
Denk logisch na ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |