Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 02-01-2012 15:41:38 ]
Verzin gewoon zelf iets. Dat is toch ook veel leuker?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik heb 600K, suggesties voor teams dus.
Zilver of goud, maakt mij niet uit
Nee, ik ben op het moment niet in staat om mijn hersenen proper te laten functioneren helaas.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verzin gewoon zelf iets. Dat is toch ook veel leuker?
Uniek of iets dat veel mensen al hebben?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik heb 600K, suggesties voor teams dus.
Zilver of goud, maakt mij niet uit
Dan kan je waarschijnlijk nu ook niet fifa'en.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik ben op het moment niet in staat om mijn hersenen proper te laten functioneren helaas.
Moet jij nodig zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een slechte OP chick zeg. Bah.
Raar hoofd en 1 veel grotere tietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een slechte OP chick zeg. Bah.
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel even een grote zak om het rechterdeel van de foto
het lijkt de Europese economie wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Meer silvertraders die geen fuck meer snappen van de markt atm?
ikquote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Meer silvertraders die geen fuck meer snappen van de markt atm?
Nee?quote:
Maakt niet uit, als het maar een leuk team is. Btw, geen serie A.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uniek of iets dat veel mensen al hebben?
Jawel want Fifa is automatische pilootquote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan kan je waarschijnlijk nu ook niet fifa'en.
Dus heb je dat team 'nu' niet nodig.
Alleen voor LB+Y'ersquote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Jawel want Fifa is automatische piloot
Heb je je nog vermaakt tijdens oud en nieuw?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef Pino0 het volgende:
mijn hele hand trilt omdat ik zo hard op mijn bed geslagen hebtja, wat moet je anders met nog maar 1 controller?
Zijn hand trilt nu nog na van de lonely nightquote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je je nog vermaakt tijdens oud en nieuw?
Speel nu tegen iemand genaamd "Beautiful Play" met "Beauty United" en hij kan alleen maar lb+Y op Welliton.quote:
nee, voelde me diep en diep triest, heb voor t eerst binnen een jointje gerookt, hopen dat mijn mama t niet zal merken. raam open voor een paar uurtjes en de lucht was gelukkig weer weg!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je je nog vermaakt tijdens oud en nieuw?
Hij vond die spelers van hem gewoon lekker johquote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Speel nu tegen iemand genaamd "Beautiful Play" met "Beauty United" en hij kan alleen maar lb+Y op Welliton.Noem jezelf dan niet zo.
En sweaty goal.
hoeveel MS points zou die zijn?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
Wauw, er zijn nu 100k pakjes. 24 gold rare spelers.
Haha ja ach ik pakte de bal weer af van je verdediger en kon vanuit die hoek nooit schietenquote:
Nee, ik lag als de netenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haha ja ach ik pakte de bal weer af van je verdediger en kon vanuit die hoek nooit schieten
Leuk he mijn pro ziggo internet?:')
1600quote:
als je weer Messi eruit trekt word ik echt gek.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef DutchSL het volgende:
Messi verkocht voor 643k.
Ik ga eens 1 zo'n megapakje kopen
Dat is wel naar ja. Je kan er ook perfect gebruik van maken door precies de verdediger een duwtje te geven op het moment dat hij na een lofted through ball de bal aan gaat nemen. Dan gaat hij ook meer dan de helft vd tijd naar de grond zonder foul.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kut man, tegen iemand die de impact engine perfect misbruikt door elke doorgebroken speler neer te hakken zonder overtreding.
En je had al zo weinig coinsquote:Op zondag 1 januari 2012 22:21 schreef DutchSL het volgende:
Messi verkocht voor 643k.
Ik ga eens 1 zo'n megapakje kopen
Ik ook helaas altijdquote:Op zondag 1 januari 2012 22:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik niet, ik krijg alleen maar kutpakjes
Ah, dacht dat t weer aan mij lag. Had vorige potjes ook al lag namelijkquote:Op zondag 1 januari 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik lag als de netenecht 1 frame per seconde ofzo
nou ok, wel wat meer maar echt drama lag. Potje ervoor ook tegen iemand gespeeld, 4-3 winst toen maar dat was ook echt een drama, ik druk op een knop, 1 seconde later gebeurt er wat
Dan haal je het er ongeveer uit uiteindelijk. Ik zal zo ook een doen. kan altijd nog voor 19K alles discardenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:24 schreef DutchSL het volgende:
Ik kreeg Fernando Torres en Alexandre Pato als beste kaarten in het 100k pakje, verder nog o.a. Bent en Lennon.
ach, laat ik ook eens gek doen, het kersttoernooi levert ook 100K opquote:Op zondag 1 januari 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan haal je het er ongeveer uit uiteindelijk. Ik zal zo ook een doen. kan altijd nog voor 19K alles discarden
Omdat er duizenden pagina's met spelers zijn, iedereen zit nu te kutten met die zooi.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:31 schreef DutchSL het volgende:
Wat is ultimatedb toch weer idioot traag vandaag.
Is nog geen Chinees nieuwjaar.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef Longcat. het volgende:
Hey harre, Hoeveel rode enveloppen heb jij al gekregen?
hahaha voor mij welquote:Op zondag 1 januari 2012 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is nog geen Chinees nieuwjaar.
Clichy was mijn topper. Ik bespaar me de 2e 100Kquote:Op zondag 1 januari 2012 22:49 schreef vandermar het volgende:
Nesta de beste en daarna Givengg EA
Zo maar een 2e halen
Wij hebben FC Leverworst, maar spelen niet zo vreselijk vaak eigenlijk, meld je ff aan, dan accept ik m morgen evenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:52 schreef Morenoo het volgende:
Iemand trouwens nog een pro club die mensen aanneemt? Ik ben een GK / CM / LW die opzoek is naar een clubjePSN: MGFlexican
Je kan me trouwens ook adden voor wat potjes
Zal me ook eens aanmelden met me andere account.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij hebben FC Leverworst, maar spelen niet zo vreselijk vaak eigenlijk, meld je ff aan, dan accept ik m morgen even
Bouw je een team om Vela heen, geef je hem crappy chemquote:Op zondag 1 januari 2012 23:11 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Formatiekaartjes komen nog voor Vela en die CB. Ik denk dat ik ook nog Coutinho en Castaignos haal.
Ik heb op de bank een mexicaanse CAM uit liga BBVA. Dan heeft Vela gewoon 9!quote:Op zondag 1 januari 2012 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bouw je een team om Vela heen, geef je hem crappy chem
(ook met formatiekaart)
Your thoughts over deze teams? Welke zouden jullie doen?quote:Op zondag 1 januari 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
Ik kan nu wel met de gekregen spelers een pace team maken
Martins
Agbonlahor
Bent
O en ik heb nog een Gomezvoor wat het waard is.
Misschien een bundesliga team maken
Gomez - IF (SIF) poldi
Ribery - Kagawa IF
Schweinsteiger - Bender IF
Molinaro - Hummels IF - Santana IF - Lahm
Neuer
Of een argentijns elftal
Higuain IF (Tevez)
Aguero - Aimar IF - Pastore IF
Cambiasso - masscherano
Ansaldi - Samuel - Coloccini IF - Alvarez
Romero
Of Ansaldi op LB en Guttierez IF LB
Wat zei je? Doh cheh?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:44 schreef Longcat. het volgende:
Bij chinees restaurant zovan
Ha Longcat! Hier heb je een lay si fong.
FC Pino als ik me niet vergis, keepers kunnen we altijd goed gebruikenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:59 schreef Longcat. het volgende:
Iemand een pro clubje op de xbox waar ik kan joinen?
Ben een fucking Edwin van der sar
Speelt hij volgende week top, dan is hij 60k waardquote:Op zondag 1 januari 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
IF Pastore 200K kopen? Laagste op de markt en past prima bij mijn argentina team dan.
Winterstop en het gaat nou niet echt bepaald goed met PSGquote:Op zondag 1 januari 2012 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Speelt hij volgende week top, dan is hij 60k waard
Ze staan gewoon 1e in Frankrijkquote:Op maandag 2 januari 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Winterstop en het gaat nou niet echt bepaald goed met PSG
Klopt, je betaald alleen voor zeldzaamheid bij Pastore..hij is het totaal niet waard. Bij een volgende IF is hij direct geen klap meer waard..veel extremer dan bij een normale IF.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze staan gewoon 1e in Frankrijk![]()
Dat ze de trainer er uit gooien is puur omdat ze zo'n oliesjeik hebben die een grotere naam wilde, bovendien maakt het niets uit voor FUT waar je maar 1 goede wedstrijd (lees: doelpunten) nodig hebt om IF te worden.
Maar ik zou IF Pastore gewoon verkopen, value for money gaat echt nergens over bij hem, dan kun je nog beter de goedkope Rodrigo Palacio of Walter Montillo er neer zetten (zijn nog sneller ook, niet onbelangrijk bij een CAM in 4-2-3-1) en de uitgespaarde coins aan Tevez en Aguero besteden .
tuurlijk, maar kan nu niet slapen omdat ik veelte lang in me nest heb gelegen en net weer bier ben gaan drinken.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:19 schreef StijnDa het volgende:
Hallo hallo, gelukkig nieuw jaar![]()
Uitgebreide party gehad, jullie hebben je ook vast vermaakt
Same here... heb het gevoel dat het vier uur 's middags isquote:Op maandag 2 januari 2012 01:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
tuurlijk, maar kan nu niet slapen omdat ik veelte lang in me nest heb gelegen en net weer bier ben gaan drinken.
Ja precies, echt verneukt. Maar ja, morgen gewoon 'vroeg' opstaan en dan is dat ook weer normaal.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:22 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Same here... heb het gevoel dat het vier uur 's middags is
Vervelend is dat inderdaad. Heb dat soms ook hoor, van die avonden dat gewoon niets lukt. Vaak komt dat dan omdat ik een kater heb maar niet altijd. Dan verlies je van tegenstanders waarvan je weet dat je gewoon hoort te winnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Bah, vandaag weer echt een kutavond..gisteren niet gespeeld en de dag ervoor ook al kut. Sinds ik een week weg ben geweest loopt het gewoon niet meer..zo frustrerend. Vandaag 3 keer winst, 3 keer verlies en 2 keer gewoon tegen veel mindere tegenstanders(en 1 keer na pingels tegen een gelijkwaardige tegenstander)
Gisteren de eerste 3 wedstrijden verloren. Toen inderdaad 2 uur lang andere dingen gedaan, en vervolgens won ik 3 op rij, waarvan 1tje met 9-1. Pauze werkt heilzaamquote:Op maandag 2 januari 2012 01:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vervelend is dat inderdaad. Heb dat soms ook hoor, van die avonden dat gewoon niets lukt. Vaak komt dat dan omdat ik een kater heb maar niet altijd. Dan verlies je van tegenstanders waarvan je weet dat je gewoon hoort te winnen.
Een pauze pakt vaak goed uit, even een uurtje iets anders gaan doen en dan het nog eens proberen. Dan doe ik weer een potje en als het dan nog niet gaat dan geef ik het op.
Kan niet :pquote:Op maandag 2 januari 2012 09:15 schreef DutchSL het volgende:
11-nationaliteiten wedstrijd een wedstrijd […] van Persie, […] vd Vaart etc
Ja, dat denk ik ook wel eens, als ik met meer dan 6 goals verschil win, hoe moeten die gasten dan wedstrijden beleven tegen gasten die mij helemaal wegtikken..quote:Op maandag 2 januari 2012 10:36 schreef DutchSL het volgende:
Hij liet van Persie gelijk invallen met Richards (zat nog een andere Engelsman in de basis, zo'n zwarte verdediger).
Hij speelde met 5 at the back ook nog, en een FUT founder maar toch zo slecht dat hij zelfs door mij vernederd werd, die moet echt alles verliezenwel respect dat hij niet rage quitte..
Dat is toch ziek chillquote:
Dit is op het account waar ik alleen maar silver packs koopquote:Op maandag 2 januari 2012 11:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is toch ziek chill, Ik hoop altijd dat ik bij de daily gifts bidtokens krijg!
Ja, ik heb ook op een ander account 700+ bidtokens maar dat account gebruik ik eigenlijk alleen voor Gifts.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:13 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dit is op het account waar ik alleen maar silver packs koop
Dat heb ik ook op m'n tweede accountquote:
Oh het is al weer afgelopenquote:
Drachtenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef MaartenFM het volgende:
Even geprobeerd om een Silver Mexicaans team te maken, benieuwd hoe het speelt:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dr19sMsbbcpHJ
Vrij standaard, maar buiten dat prima team natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef mollenbol0 het volgende:
hey gasten speel al een tijdje fut en heb nu een bronzen mls team en dit team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#guDGWQAHbcpH0
ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Di Natale ga ik ook nog halen als de markt is gecrashtquote:Op maandag 2 januari 2012 12:27 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Vrij standaard, maar buiten dat prima team natuurlijk
Haal Di Natale als een CM
dankje, ik was ook al van plan om hem te halen om hem in plaats van giovinco te zetten.quote:Vrij standaard, maar buiten dat prima team natuurlijk
Haal Di Natale als een CM
Krasic is DE RW van de Serie A imo.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:33 schreef mollenbol0 het volgende:
[..]
dankje, ik was ook al van plan om hem te halen om hem in plaats van giovinco te zetten.![]()
Weet iemand nog een goede vervanger voor Krasic??
Goed idee, denk dat ik dat maar doe nadat de toty is uitgekomen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Krasic is DE RW van de Serie A imo.
Maar wat je kan doen is Robinho naar je rechter cm en dan Hulk op RW zetten
Voorlopig gaat Ibra nog steeds voor 100kquote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Confetti het volgende:
De crash is nu echt begonnen. Mijn Messi is van 600k naar 540-550k gezakt in 24 uur
Tijd geleden confetti, vroeg laatst hier nog of iemand wist waar je gebleven wasquote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Confetti het volgende:
De crash is nu echt begonnen. Mijn Messi is van 600k naar 540-550k gezakt in 24 uur
Je account uiteindelijk toch niet gelocked?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:53 schreef Confetti het volgende:
palladino?quote:Op maandag 2 januari 2012 13:33 schreef GuRBuH het volgende:
Jean van Sao Paulo in een pack, value volgens DB is 16,450Vanmorgen ook al die slome LW met 5* skills uit Italie, ben ff zn nnaam kwijt.
Ik heb gewoon door het alarm heen geslapenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh het is al weer afgelopenVoor mijn gevoel duurt dat normaal veel langer!
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
Ik denk niet dat ik die 200K van Pastore terugkrijg. Er is er nu een voor 140K te koop en die gaat niet eens weg.
Nope, 7 is max.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:54 schreef Fenomeno het volgende:
Kan ik van een rf/rw/lf/lw een cam met 9 chem maken, zo ja, hoe?
Hehe ik tik er net 1 voor 2k op de kop, volgens mij kun je die nog beter bewaren wanneer de MLS versies niet meer worden uitgegeven.quote:
Bij sommige spelers dacht ik het wel te merken, maar kan ook psychologisch zijn...quote:Op maandag 2 januari 2012 13:58 schreef Fenomeno het volgende:
Was ik al bang voor
Is 7chem nog een beetje speelbaar?
Ik heb hem voor 220K bin te koop, staan voor nog hogere bedragen op dus ik hoop dat er een oelewapper is die dat betaaltquote:
Ja klopt, volg nog wel veel hier, met name de chick op'squote:Op maandag 2 januari 2012 13:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tijd geleden confetti, vroeg laatst hier nog of iemand wist waar je gebleven was
Nu nog de crash op de PS3. Wil messi voor 500 K halen
Iemand die net zo dom is als jij zelf bedoel je?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 220K bin te koop, staan voor nog hogere bedragen op dus ik hoop dat er een oelewapper is die dat betaalt.
Jaquote:Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Iemand die net zo dom is als jij zelf bedoel je?
Ik heb er 10 voor net boven de discard value gehaald, echter wel CF.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Is het verstandig om henry's in te slaan?
Als je gewoon een random pack kiest?quote:Op maandag 2 januari 2012 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, ik krijg de laatste paar dagen betere kaarten in silver packs als ik gewoon een random pack kies. Ik kreeg al McEachran, Lindegaard, IF Guly en Diouf en nu Ferdinand (die van QPR) Ik zou zeggen: laat die transfers en upgrades maar komen (ik ben vooral benieuwd naar de silvers en bronzes)
Net alsof het uitmaakt welk pakje je koopt.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, ik pak nu gewoon de eerste die ik tegenkom en ik kies dus niet steeds dezelfde speler (wat ik eerst wel deed) Ik snap nog steeds niet waarom ze dat vorig jaar veranderd hebben.. toen had je gewoon 10 packs naast elkaar waar je uit kon kiezen.
natuurlijk mag dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:16 schreef el-blanchito het volgende:
Kan ik trouwens ook in de OP?
PS3 Koenoosterbroek (el-blanchito)
Kom jij uit Leusden?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:16 schreef el-blanchito het volgende:
Kan ik trouwens ook in de OP?
PS3 Koenoosterbroek (el-blanchito)
Wij ook potje doen? Heb je geloof nog niet in mn friendlist thoquote:Op maandag 2 januari 2012 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is snoeihard geowned door mij![]()
nee viel wel mee, spannend was het zeker, 3-2 gewonnen
Danny maakt ook sweaty goals tegen mijquote:Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
Uittrap van de keeper wou hem naar mn verdediger pasen maar hij onderschept en scoort
En de andere 2 sweaty goals.
Nounou, als je dat sweaty noemtquote:Op maandag 2 januari 2012 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Danny maakt ook sweaty goals tegen mij
sorry ben potje aant doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nounou, als je dat sweaty noemtRematch dan?
Of wil jij dudeweiser?
quote:Op maandag 2 januari 2012 15:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nounou, als je dat sweaty noemtRematch dan?
Of wil jij dudeweiser?
jaquote:Op maandag 2 januari 2012 15:20 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik gitaar speel, is dat genoeg?
nouja, miss ben ik ook wel die andere 16-jarige knaap....quote:
dan vraag je er ook gewoon om als je dat doetquote:Op maandag 2 januari 2012 15:21 schreef Rijst het volgende:
Uittrap van de keeper wou hem naar mn verdediger pasen maar hij onderschept en scoort
En de andere 2 sweaty goals.
toegevoegdquote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta trouwens ook niet in de OP. Dus bij deze:
x ZatoX x (DarkSonic2) Console: Xbox 360.
oke, mag je tegen me MLSquote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb bronze,silver en gold. Speel liefste met me bronze ....
een wat?quote:Op maandag 2 januari 2012 15:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toegevoegd
lapnaam is een lurker trouwens
Zatoxquote:Op maandag 2 januari 2012 15:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta trouwens ook niet in de OP. Dus bij deze:
x ZatoX x (DarkSonic2) Console: Xbox 360.
nee, maar je bent wel veel beterquote:Op maandag 2 januari 2012 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik speel ook echt op pace tot nu toe he
Osborne en Forbes centraal achterinquote:Op maandag 2 januari 2012 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Engelse bronzes
Bijna iedereen van mijn Engelse bronze team heeft 80 pace of hoger, maar ik abuse het in ieder geval niet.
idd zeer goede wedstrijd, ik maakte inderdaad veel te veel slidings, normaal doe ik niet zo veelquote:Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef Kamikazie het volgende:
Goede wedstrijd dude, alleen alsjeblieft ....maak gewoon geen slidings meerdaardoor gaat het zovaak bijna fout bij jou.
Ja die 2 schoten waren wel baas haha.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
idd zeer goede wedstrijd, ik maakte inderdaad veel te veel slidings, normaal doe ik niet zo veel![]()
maar jezus, dat schot van die Jervisneger alsjeblieft
en ik zat ook met zo
toen ik scoorde, geheel onterecht overigens.
Kanu - Felipequote:Op maandag 2 januari 2012 16:02 schreef DutchSL het volgende:
Heeft iemand een idee voor twee goede zilveren CB's plus een goede zilveren GK die een driehoekje met alleen maar sterke links onderling maken?
Zodat het niet/minder uit maakt dat ze niet bij het middenveld en backs passen.
Milsom > Gardnerquote:Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Osborne en Forbes centraal achterinZaha en Robbinson voorin Carayol LM Feeney RM Hoggs en Gardner CM Backs geen idee
keeper ook niet, alleen dat hij hoge reflexes heeft.
nog niet een keer verloren met mijn bronzes.
Ik zou messi niet op links willen maar op rechts....quote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef Confetti het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kBSCabZtbcpTD
Dit team is echt te belachelijk voor woorden. Ik hoef alleen maar richting een speler te kijken en ik heb de bal terug met deze verdediging
Ik heb Lee-Barrett op goal, dan Smith LB, Pearce en Osborne CB, Otsemobor RB, Carayol LM, Gardner en Livermore CM, Taylor RM, Grabban en Westcarr ST. Op de bank heb ik nog White, Forbes, Weston, Powell, Bradshaw, Gobern en voor de grap Jung Sung Min (41 overall) Dit team speelt beter dan mijn Engelse bronze team van vorig jaar met Swaibu e.d.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Osborne en Forbes centraal achterinZaha en Robbinson voorin Carayol LM Feeney RM Hoggs en Gardner CM Backs geen idee
keeper ook niet, alleen dat hij hoge reflexes heeft.
nog niet een keer verloren met mijn bronzes.
En dan nog die boosted IF's op de bankquote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef Confetti het volgende:
Dit team is echt te belachelijk voor woorden. Ik hoef alleen maar richting een speler te kijken en ik heb de bal terug met deze verdediging
Fucking hell, wat een beesten team. Xbox? Daar wil ik binnenkort tegen spelen met mijn Argentijnen.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef Confetti het volgende:
Hee Confettiquote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef Confetti het volgende:
Dat zeker, hij mist aardig wat kansen omdat hij bijna niets met zijn rechterbeen kan. Helaas kan ik hem niet op rechts zetten i.v.m. met chemistry van Richards en Tourequote:Op maandag 2 januari 2012 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou messi niet op links willen maar op rechts....
Xbox ja. GT is Flatiso voor als je een keer wilt spelenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fucking hell, wat een beesten team. Xbox? Daar wil ik binnenkort tegen spelen met mijn Argentijnen.
Je zou misschien Enrique IF kunnen kopen van Jose enrique himself lol.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zeker, hij mist aardig wat kansen omdat hij bijna niets met zijn rechterbeen kan. Helaas kan ik hem niet op rechts zetten i.v.m. met chemistry van Richards en Toure
[..]
Xbox ja. GT is Flatiso voor als je een keer wilt spelen
Jezus! Hoeveel pakjes heb je daarvoor moeten openen?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:08 schreef Confetti het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Jezus! Hoeveel pakjes heb je daarvoor moeten openen glitchen?
op CDM is hij nog donkergroen..op CM gewoon roodquote:Op maandag 2 januari 2012 16:23 schreef StijnDa het volgende:
Ik ga IF Vertonghen op CM zetten als ik hem binnen heb
Ja weet ik, maar speel 4-3-3. Ga het gewoon proberenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op CDM is hij nog donkergroen..op CM gewoon rood
Met 0 chemistry.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar speel 4-3-3. Ga het gewoon proberen
Nou nee, die Felipe is bij lange na niet goed genoeg (zowel kwa pace als verdedigend).quote:Op maandag 2 januari 2012 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kanu - Felipe
Bolat
Alle 3 van Luik, 9 chem allemaal denk ik.
Nee ben andere dingen aan het doenquote:Op maandag 2 januari 2012 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
Stijn, wil je het nog een keer proberen tegen mijn bazen bundesliga?
Manoel - Thiago Helenoquote:Op maandag 2 januari 2012 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nou nee, die Felipe is bij lange na niet goed genoeg (zowel kwa pace als verdedigend).
Ik denk dat ik voor een triootje Lokomotiv Moscow ga met Durica en Da Costa, alleen ben ik niet heel enthousiast over de keeper Amelchenko.
Rest van het team grotendeels Nigeriaans, wat een beesten hebben die op het middenveld en voorin
Ja, gewoon de drie beste LdB of BPL bij elkaar zetten had ik ook wel bedacht maar duur grapje.quote:
Jones van Stoke city heeft 65 defquote:Op maandag 2 januari 2012 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heeft iemand al eens volledig Striker team geprobeerd?
Rooney 71quote:Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef el-blanchito het volgende:
roryparata2012@hotmail.com easports
[..]
Jones van Stoke city heeft 65 def
goeie CB lijkt me....
Beide ombouwen naar CDM, 7 chem op de CB positiequote:Op maandag 2 januari 2012 16:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rooney 71
edit. en Heskey ja, mooi duo.. nog chemistry ook
The fuck, 6000? Had je enkele ronaldo's / messi's?quote:Op maandag 2 januari 2012 16:57 schreef Confetti het volgende:
[..]![]()
Zal wel zo'n 6,000 gouden pakjes geweest zijn.
Allebei één keer. Geen Xavi, Iniesta, Rooney of Drogba, erg apart met zoveel packs. De rest wel meerdere kerenquote:Op maandag 2 januari 2012 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
The fuck, 6000? Had je enkele ronaldo's / messi's?
Zou ik ook doen als ik hem had. Gewoon NIF Vela ernaastquote:Op maandag 2 januari 2012 17:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, speel nu tegen zilverbrons team met Messi.
------------------------------------Vela------------------------------------quote:Op maandag 2 januari 2012 17:58 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik hem had. Gewoon NIF Vela ernaast
Doe dan in de spits gewoon Ronaldo IF ofzo....quote:Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
------------------------------------Vela------------------------------------
----Iniesta IF---------------Messi SIF-------------------Silva IF--
------------------------Xavi--------------------Toure------------------
Marcelo IF-------Ramos IF-----------Terry IF-----Richards IF
-----------------------------------Cassilias---------------------------------
Dit team
Nee man, Vela beste spits in het spel imo.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe dan in de spits gewoon Ronaldo IF ofzo....
Voor een silver misschien. Vela wint het echt niet van Rooney ofzo hoor..quote:Op maandag 2 januari 2012 18:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, Vela beste spits in het spel imo.
quote:Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
------------------------------------Vela------------------------------------
----Iniesta IF---------------Messi SIF-------------------Silva IF--
------------------------Xavi--------------------Toure------------------
Marcelo IF-------Ramos IF-----------Terry IF-----Richards IF
-----------------------------------Cassilias---------------------------------
Dit team
Zeker! op PS3 staat er eentje voor 6500 en eentje voor 38000.quote:
op xbox staan ze ook alleen maar voor 10k dus ik doe het maar gewoonquote:Op maandag 2 januari 2012 18:48 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Zeker! op PS3 staat er eentje voor 6500 en eentje voor 38000.
voor de rest niks meer
Nice. Mangala is echt een beestquote:Op maandag 2 januari 2012 17:44 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Hybrid time!
[ afbeelding ]
Ja, als het lekker speelt ga ik dat misschien wel doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nice. Mangala is echt een beest![]()
Nu nog die Franse IF keeper halen, is erg duur maar heeft dan ook wel krankzinnige stats voor een zilver, alleb elangrijke stats 80 of meer
na 11 uur ben ik er, ik wil ook dan nog wel potje doen. Moet nu gaan werken tot dan!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef n0ir het volgende:
Gaan we nog clubben op de xbox vanavond?
Anders iemand effe zin in een potje?
-xoxo-
Ja ik wil straks wel clubbenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef n0ir het volgende:
Gaan we nog clubben op de xbox vanavond?
Anders iemand effe zin in een potje?
-xoxo-
Jij hoeft maar 2,5 uur te werken ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
na 11 uur ben ik er, ik wil ook dan nog wel potje doen. Moet nu gaan werken tot dan!
Jup.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij hoeft maar 2,5 uur te werken ofzo?
Ich bin dabeiquote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
Maar dan reken ik er dus wel op dat we om 11 uur allemaal gaan clubben he?!
Ja. Wel doorwerken dan!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
Maar dan reken ik er dus wel op dat we om 11 uur allemaal gaan clubben he?!
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:31 schreef n0ir het volgende:
Badass werktijden op de sociale werkplaats
[..]
Ich bin dabei
JA doen!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Uit het volgende 400c pakje haal ik 2x Arm Healing en een zilveren +1000c kaartje. Misschien moet ik maar een goud pakje gaan kopen...
Verkoop jij alle zooi voor 150BIN?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Uit het volgende 400c pakje haal ik 2x Arm Healing en een zilveren +1000c kaartje. Misschien moet ik maar een goud pakje gaan kopen...
En dan wel tijd hebben om dat terug te sturenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:36 schreef n0ir het volgende:
Laatst ging een gast met een team met een 88 rating na de 7e minuut weg toen ik de 1-0 maakte, ik stuurde: You scared bro?
Kreeg ik terug: Just got a call my nana is back in hospital.
Zo duur geworden? Zal eens kijken op de PS markt. Toen op kunnen pikken voor 1.5K. En zijn schot is niet eens zo geweldig, hij neemt echt een mega aanloop altijd en dan is ie de bal al weer kwijt met zijn reuze lichaam. Wel een prima CM hoor, maar defensief beter dan aanvallendquote:Op maandag 2 januari 2012 19:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Haal net Gardner uit een brons pakje. Met een verschrikkelijke opstelling, er stonden er een paar met een 11k BIN dus ik zette hem erop voor 10k en hij was snel weg. Niet verkeerd voor een 400c pakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |