Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 02-01-2012 15:41:38 ]
Verzin gewoon zelf iets. Dat is toch ook veel leuker?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik heb 600K, suggesties voor teams dus.
Zilver of goud, maakt mij niet uit
Nee, ik ben op het moment niet in staat om mijn hersenen proper te laten functioneren helaas.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verzin gewoon zelf iets. Dat is toch ook veel leuker?
Uniek of iets dat veel mensen al hebben?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik heb 600K, suggesties voor teams dus.
Zilver of goud, maakt mij niet uit
Dan kan je waarschijnlijk nu ook niet fifa'en.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik ben op het moment niet in staat om mijn hersenen proper te laten functioneren helaas.
Moet jij nodig zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een slechte OP chick zeg. Bah.
Raar hoofd en 1 veel grotere tietquote:Op zondag 1 januari 2012 21:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een slechte OP chick zeg. Bah.
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel even een grote zak om het rechterdeel van de foto
het lijkt de Europese economie wel.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Meer silvertraders die geen fuck meer snappen van de markt atm?
ikquote:Op zondag 1 januari 2012 21:41 schreef Tim86 het volgende:
Meer silvertraders die geen fuck meer snappen van de markt atm?
Nee?quote:
Maakt niet uit, als het maar een leuk team is. Btw, geen serie A.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Uniek of iets dat veel mensen al hebben?
Jawel want Fifa is automatische pilootquote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan kan je waarschijnlijk nu ook niet fifa'en.
Dus heb je dat team 'nu' niet nodig.
Alleen voor LB+Y'ersquote:Op zondag 1 januari 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
Jawel want Fifa is automatische piloot
Heb je je nog vermaakt tijdens oud en nieuw?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef Pino0 het volgende:
mijn hele hand trilt omdat ik zo hard op mijn bed geslagen hebtja, wat moet je anders met nog maar 1 controller?
Zijn hand trilt nu nog na van de lonely nightquote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je je nog vermaakt tijdens oud en nieuw?
Speel nu tegen iemand genaamd "Beautiful Play" met "Beauty United" en hij kan alleen maar lb+Y op Welliton.quote:
nee, voelde me diep en diep triest, heb voor t eerst binnen een jointje gerookt, hopen dat mijn mama t niet zal merken. raam open voor een paar uurtjes en de lucht was gelukkig weer weg!quote:Op zondag 1 januari 2012 21:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb je je nog vermaakt tijdens oud en nieuw?
Hij vond die spelers van hem gewoon lekker johquote:Op zondag 1 januari 2012 21:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Speel nu tegen iemand genaamd "Beautiful Play" met "Beauty United" en hij kan alleen maar lb+Y op Welliton.Noem jezelf dan niet zo.
En sweaty goal.
hoeveel MS points zou die zijn?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:12 schreef Gramulanion het volgende:
Wauw, er zijn nu 100k pakjes. 24 gold rare spelers.
Haha ja ach ik pakte de bal weer af van je verdediger en kon vanuit die hoek nooit schietenquote:
Nee, ik lag als de netenquote:Op zondag 1 januari 2012 22:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haha ja ach ik pakte de bal weer af van je verdediger en kon vanuit die hoek nooit schieten
Leuk he mijn pro ziggo internet?:')
1600quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |