Gewoon die M16 uit 'r klauwtjes trekken, dan kan ze geen kant meer op.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tijd om je open te stellen voor andere mensen. En die muurtjes om je hart eens voor eens en voor altijd af te breken. Einde cliche
En hoe ouder ze worden hoe meer woorden ze leren, zoals sarcasmequote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik hoop altijd van oppervlakkige mensen dat ze op een gegeven moment door ervaringen minder oppervlakkig worden. Dat gebeurt - gelukkig - ook in de meeste gevallen, hoe ouder de mens wordt.
Oh, dan zal ik aan m'n zelfspot moeten gaan werken.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat het verlept is. Dat zegt niks over kwantiteit maar alleen iets over kwaliteit.
Jawel hoor. Jij bent ook niet op je achterhoofd gevallen. Ik prik daar zo doorheenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Had je niet gedacht he, van die lompe eigenwijze onbehouwen boer uut de Achterhoek
Ja klopt >_>. Zit nog geen flood protection in ofsoquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef kutkloon7 het volgende:
als je refresht post ie de vraag opnieuw
Brofist, sis.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
tuurlijk. Ben oppervlakkig and such
Gewoon niet verven, beste optie.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
roodrood, oranjerood, paarsrood
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
ok, nice gedaan hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga nu werken aan het users toevoegen bij een vraag
Hup, op je muur jij! Ik laat me wel weer afknallenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij bent ook niet op je achterhoofd gevallen. Ik prik daar zo doorheen
Je hoeft niet meteen zo te reageren. Het is niet op jou gericht.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En hoe ouder ze worden hoe meer woorden ze leren, zoals sarcasme
Ik vind de onderste het mooiste! Maar ik weet niet hoe jij eruit ziet dus ik kan het niet echt beoordelen, het moet je wel staan natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
Ook nog arrogant he, pas op Bartquote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij bent ook niet op je achterhoofd gevallen. Ik prik daar zo doorheen
Niet zo rood dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
Oranjeroodquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
De karakterlimiet op een vraag is erg kort, 44 tekens is al te langquote:Op maandag 2 januari 2012 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan komt hij in de lijst
Lijst is nu leeg drm staat er niks.
Linksboven minst slechte optie. Beter niet verven. My 2 cents.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
Het eerste.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef arachide. het volgende:
Enfin..
Wat voor een rood?
Of meer
[ afbeelding ]
niet-zo-rood
quote:Op maandag 2 januari 2012 20:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen zo te reageren. Het is niet op jou gericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |