Goed punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef Kroc het volgende:
ik zou maar lager bieden als je teller op 1 staat jongeman
Bij mij waren ze tot 18/19 ook op één hand te tellen. Toen ontdekte ik dat ik het ook konquote:
Die ene keer van nu is ook omdat het meisje het vroeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
Bij mij waren ze tot 18/19 ook op één hand te tellen. Toen ontdekte ik dat ik het ook kon
Wijze woorden man, wijze woorden.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:02 schreef Kroc het volgende:
tis gewoon net alsof je fifa voor het eerst ga spelen, begin gaat het lastig vooral verdedigen. Daarna leer je counters en weer later gewoon mooi uitgezette aanvallen.
gelijk verkering vragen G, beetje eten bij haar ouders netjes doen. Seks ervaring opdoen en die sma dumpen. Daarna vol ervaring het veld in.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ene keer van nu is ook omdat het meisje het vroeg.
Die sma woont aan de andere kant van het land, is me de treinkaartjes niet waard.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef Kroc het volgende:
[..]
gelijk verkering vragen G, beetje eten bij haar ouders netjes doen. Seks ervaring opdoen en die sma dumpen. Daarna vol ervaring het veld in.
Het was toch niet Myraela hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Die sma woont aan de andere kant van het land, is me de treinkaartjes niet waard.
Nee joh.quote:
Kan ze complimentjes vangen van lelijke FOK!nerds en zo toch geloven dat ze mooi isquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef ThaTim het volgende:
Probeert ze er ook nog lekker uit te zien op haar fobo
Discussie is het verkeerde woord, topicwending was een beter woord geweest. Waarom zo haten op Myraela?quote:
Op maandagavond?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Damn goed rollend topic. Vanavond misschien ook weer even hossels zetten.
De waarheid is gezegd laten we erover ophoudenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Discussie is het verkeerde woord, topicwending was een beter woord geweest. Waarom zo haten op Myraela?
Hosselen kan zelfs op een maandagavond.quote:
Haha heb een feestje van een onbekend iemand voor mij, maar wat vrienden kennen diegene. Daar zal vast wel wat schoons tussenlopen.quote:
Join the club.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef zeefkreeft het volgende:
Ik heb niks kunnen hosselen, helaas, ik faal...
Heloef, ik zou als ik jou was echt carnaval gaan vieren. Die meidjes zijn dan echt zooo makkelijk he. En als je dat een paar dagen doet, dan kom je in een soort van flow en gaat het zeker wat makkelijker. Daarmee doe je wat ervaring op en daarmee coherent zelfvertrouwen. Oke, je zult misschien een keer of meer afgewezen worden, maar dat boeit geen neuk.quote:
Hockeymeiden.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Heloef, ik zou als ik jou was echt carnaval gaan vieren. Die meidjes zijn dan echt zooo makkelijk he. En als je dat een paar dagen doet, dan kom je in een soort van flow en gaat het zeker wat makkelijker. Daarmee doe je wat ervaring op en daarmee coherent zelfvertrouwen. Oke, je zult misschien een keer of meer afgewezen worden, maar dat boeit geen neuk.Je kunt anders ook een keer hockeyfeestje bezoeken, zijn ze nog makkelijker schijnt het.
Hockey is mijn favoriete sport.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Over het algemeen keihard raakbaar.
Ik zal het overwegen.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:41 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Heloef, ik zou als ik jou was echt carnaval gaan vieren. Die meidjes zijn dan echt zooo makkelijk he. En als je dat een paar dagen doet, dan kom je in een soort van flow en gaat het zeker wat makkelijker. Daarmee doe je wat ervaring op en daarmee coherent zelfvertrouwen. Oke, je zult misschien een keer of meer afgewezen worden, maar dat boeit geen neuk.Je kunt anders ook een keer hockeyfeestje bezoeken, zijn ze nog makkelijker schijnt het.
Gewoon gaan! Ik heb ook zin in een feestje, maar er is hier niets te beleven op maandagavondquote:Op maandag 2 januari 2012 20:30 schreef MarlboroCowboy het volgende:
[..]
Haha heb een feestje van een onbekend iemand voor mij, maar wat vrienden kennen diegene. Daar zal vast wel wat schoons tussenlopen.
Ik heb er alleen niet zoveel zin in omdat ik ff rustig aan wou doen.
Same. Gisteren mezelf voorgenomen om het even wat rustiger te doen maar wel weer zin eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 21:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon gaan! Ik heb ook zin in een feestje, maar er is hier niets te beleven op maandagavond
Dat neem ik mezelf ook altijd voor als ik de ochtend na een feestje brak in bed lig, maar de avond daarna verander ik alweer van meningquote:Op maandag 2 januari 2012 21:08 schreef Splutje het volgende:
[..]
Same. Gisteren mezelf voorgenomen om het even wat rustiger te doen maar wel weer zin eigenlijk
Dit vind ik ook altijd idioot ja. Heeerlijk gaan op Xquote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef ikjijallebei het volgende:
ohja en even een klacht die ik kwijt wil hier: mensen die het niet erg vinden als je compleet laveloos bent, maar wel zeiken als je een klein nakkie neemt of een pilletje![]()
walgelijk zulke typetjes
junkquote:Op maandag 2 januari 2012 21:24 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit vind ik ook altijd idioot ja. Heeerlijk gaan op X
Schuldigquote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef ikjijallebei het volgende:
ohja en even een klacht die ik kwijt wil hier: mensen die het niet erg vinden als je compleet laveloos bent, maar wel zeiken als je een klein nakkie neemt of een pilletje![]()
walgelijk zulke typetjes
"Ja man ik was echt helemaal van de kaart dus was wel leuk, maar er zaten allemaal van die types bij die drugs gingen gebruiken, dat was wel minder".quote:Op maandag 2 januari 2012 21:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
SchuldigAl zeik ik niet maar vind het altijd wel beetje kut, gebruik zelf echt nooit drugs
helemaal van die junks die ook wiet roken enzoquote:Op maandag 2 januari 2012 21:31 schreef Piye het volgende:
[..]
"Ja man ik was echt helemaal van de kaart dus was wel leuk, maar er zaten allemaal van die types bij die drugs gingen gebruiken, dat was wel minder".
Kunnen het leven zeker niet aan.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
helemaal van die junks die ook wiet roken enzo
Alcoholquote:Op maandag 2 januari 2012 21:56 schreef luckass het volgende:
Drugs.
Met 2 flessen sterk op achter het stuur kruipen en mensen doodrijden.
Een neger bij carnaval, ergens voelt het fout.quote:
Negers hebben anders best verstand van carnaval soms.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Een neger bij carnaval, ergens voelt het fout.
Die wel ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Negers hebben anders best verstand van carnaval soms.
[ afbeelding ]
Die woont in Smalandquote:Op maandag 2 januari 2012 22:25 schreef Kutstudent het volgende:
Zeg ken jij de hosselman, de hosselman, de hosselman...
Het intelligentie verschil is echter niet groot.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met Brabant.
Brabant is 6 dagen per jaar Smaland voor buitenstaanders en het hele jaar voor Brabanders. I like it.quote:Op maandag 2 januari 2012 22:59 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Niet te vergelijken met Brabant.
quote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alcohol![]()
GHB in je eigen drankje gooien en kijken naast wie je de volgende ochtend wakker wordt
dit is echt een aanrader mensequote:Op maandag 2 januari 2012 22:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Alcohol![]()
GHB in je eigen drankje gooien en kijken naast wie je de volgende ochtend wakker wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |