Goed punt.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:54 schreef Kroc het volgende:
ik zou maar lager bieden als je teller op 1 staat jongeman
Bij mij waren ze tot 18/19 ook op één hand te tellen. Toen ontdekte ik dat ik het ook konquote:
Die ene keer van nu is ook omdat het meisje het vroeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
Bij mij waren ze tot 18/19 ook op één hand te tellen. Toen ontdekte ik dat ik het ook kon
Wijze woorden man, wijze woorden.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:02 schreef Kroc het volgende:
tis gewoon net alsof je fifa voor het eerst ga spelen, begin gaat het lastig vooral verdedigen. Daarna leer je counters en weer later gewoon mooi uitgezette aanvallen.
gelijk verkering vragen G, beetje eten bij haar ouders netjes doen. Seks ervaring opdoen en die sma dumpen. Daarna vol ervaring het veld in.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ene keer van nu is ook omdat het meisje het vroeg.
Die sma woont aan de andere kant van het land, is me de treinkaartjes niet waard.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:05 schreef Kroc het volgende:
[..]
gelijk verkering vragen G, beetje eten bij haar ouders netjes doen. Seks ervaring opdoen en die sma dumpen. Daarna vol ervaring het veld in.
Het was toch niet Myraela hequote:Op maandag 2 januari 2012 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Die sma woont aan de andere kant van het land, is me de treinkaartjes niet waard.
Nee joh.quote:
Kan ze complimentjes vangen van lelijke FOK!nerds en zo toch geloven dat ze mooi isquote:Op maandag 2 januari 2012 20:19 schreef ThaTim het volgende:
Probeert ze er ook nog lekker uit te zien op haar fobo
Discussie is het verkeerde woord, topicwending was een beter woord geweest. Waarom zo haten op Myraela?quote:
Op maandagavond?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:25 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Damn goed rollend topic. Vanavond misschien ook weer even hossels zetten.
De waarheid is gezegd laten we erover ophoudenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
Discussie is het verkeerde woord, topicwending was een beter woord geweest. Waarom zo haten op Myraela?
Hosselen kan zelfs op een maandagavond.quote:
Haha heb een feestje van een onbekend iemand voor mij, maar wat vrienden kennen diegene. Daar zal vast wel wat schoons tussenlopen.quote:
Join the club.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:31 schreef zeefkreeft het volgende:
Ik heb niks kunnen hosselen, helaas, ik faal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |