Hoe oud ben je?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
15, dat is mijn totaalscore qua zoenen.

Slet.quote:

Dat is nog best redelijk. Ik ken vrouwen die lijstjes met namen daarvan bijhouden van enkele bladzijden langquote:Op maandag 2 januari 2012 19:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
15, dat is mijn totaalscore qua zoenen.

o ja joh, ik ken vrouwen die meer piemels gezogen hebben dan rijstkorrels ophebbenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is nog best redelijk. Ik ken vrouwen die lijstjes met namen daarvan bijhouden van enkele bladzijden lang

Dat bijhoudenquote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is nog best redelijk. Ik ken vrouwen die lijstjes met namen daarvan bijhouden van enkele bladzijden lang

15quote:Op maandag 2 januari 2012 19:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]

zeg dat dan goorlel, ik dacht in 1 avondquote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
15
Waarvan:
- 5 meisjes
- 10 jongens
- 4 relatie mee gehad
In een periode van 4 jaar.

Gewoon normaal dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
15
Waarvan:
- 5 meisjes
- 10 jongens
- 4 relatie mee gehad
In een periode van 4 jaar.

Dat is die 20% (vind ik trouwens een erg ruime schatting) en daarmee ook de reden dat het onzin voor vrouwen is dat soort wedstrijdjes te doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom denken jongens dat meisjes superpreuts zijn. We willen allemaal seks, maar dat wij nou niet onze drempel verlagen, tja, dat is een ander verhaal.
Ik ken superveel meisjes die met alles en iedereen zoenen.

Ik heb nog 8 dagen, woei!quote:

Been there, failed thatquote:

Ja man, maar het hield op toen ze me alleen wou aftrekken voor een breezer.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef Kroc het volgende:
denk in stereotypes, ze komt over als zo'n nickelson banga
begin over die lauwe pockoe van sean paul of lauwe pattas ofzo. Dat je veel mocros ken enzo. Beetje opscheppen, haartjes strak met gel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |