abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:46:11 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106387158
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef TC03 het volgende:
Vind het persoonlijk een beetje raar dat iedereen zo verdrietig is om iemand die ze zelf nooit hebben zien voetballen. Natuurlijk, het is heel triest dat een icoon als hij is overleden, maar ik kan niet begrijpen hoe je een jaar na dato nog sentimenteel kan worden om iemand die je zelf nooit hebt meegemaakt... Maar misschien ligt het aan mij.
Dat.

Jij hebt niet de gevoelens bij de club, zoals veel anderen ze wel hebben. Die staan op met Feyenoord. Vereren alles wat Feyenoord is, dus ook legendes uit het verleden. Iedereen die iets met de club heeft weet wie Coen Moulijn is. Zij het van verhalen of beelden uit verleden.

Moulijn speelde 17 jaar voor Feijenoord. Heeft niet voor niets de bijnaam Mister Feyenoord. Hij was de belichaming van een speler waar veel supporters van dromen. Iemand die zijn hele carrière voor dezelfde club speelde en daarna altijd aanwezig was in de Kuip om naar zijn club te kijken.

Ik ben ook niet zo van het sentimentele. Vind het echter wel mooi om te zien dat veel mensen stil zijn bij een dag als vandaag. Moulijn was onderdeel van de historie van de club en moet derhalve ook herdacht worden.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_106387329
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef TC03 het volgende:
Vind het persoonlijk een beetje raar dat iedereen zo verdrietig is om iemand die ze zelf nooit hebben zien voetballen. Natuurlijk, het is heel triest dat een icoon als hij is overleden, maar ik kan niet begrijpen hoe je een jaar na dato nog sentimenteel kan worden om iemand die je zelf nooit hebt meegemaakt... Maar misschien ligt het aan mij.
Ik vind dat niet raar, moet je iemand echt live hebben zien spelen om het een held te vinden?
Daarnaast dankt hij zijn heldendom ook aan gewoon hoe en wie hij was... Moeilijk uit te leggen, maar in de buurt van Moulijn voelde ik me altijd meteen relaxed en ondanks zijn bescheiden karakter ademde zijn persoon historie en grootsheid.

Zijn afscheid was een waardige afspiegeling van deze grootsheid.
BFF met GGMM
pi_106387598
quote:
Van Geel: Geen Adriaanse, enige optie is Koeman

De scheiding tussen FC Twente en Co Adriaanse verandert niets aan de opzet van Feyenoord om verder te gaan met trainer Ronald Koeman. Het is geen geheim dat Adriaanse erg close is met de Rotterdamse technisch directeur Martin van Geel. Die benadrukt echter dat de succesvolle Koeman momenteel de enige optie is om ook volgend seizoen op de bank van de Rotterdammers te zitten.

Van Geel en Koeman starten binnenkort de onderhandelingen over contractverlenging. Beide partijen spraken de afgelopen weken al diverse keren de intentie uit om langer met elkaar door te gaan. Het sterke huwelijk is echter nog niet officieel verlengd. Algemeen directeur Eric Gudde zal vandaag tijdens zijn nieuwjaarspeech dan ook geen contractverlenging van Koeman bekend maken. 'De gesprekken moeten nog beginnen', zegt Van Geel in het AD. 'Maar het is duidelijk dat beide partijen die wel met het idee ingaan om langer met elkaar door te gaan.'

Het feit dat Co Adriaanse sinds gisteren zonder werkgever is, verandert daar niets aan. De bij FC Twente weggestuurde trainer werd in het verleden al diverse keren in verband gebracht met Feyenoord en bovendien werkten Adriaanse en Van Geel zeer goed samen bij Willem II en AZ.

'Dat Co is ontslagen vind ik ontzettend triest, maar ik praat niet over andere clubs', zegt Van Geel. 'Wij zijn tevreden over Ronald Koeman en de trainer voelt zich thuis bij de club. We gaan proberen daar met elkaar uit te komen.' (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ptie-is-Koeman.dhtml

Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106387660
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De gesprekken moeten nog beginnen? Ik dacht hier gelezen te hebben dat ze al akkoord waren?
BFF met GGMM
pi_106387697
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De gesprekken moeten nog beginnen? Ik dacht hier gelezen te hebben dat ze al akkoord waren?
Caland en zijn halve waarheden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106387979
quote:
9s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:19 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Caland en zijn halve waarheden.
Oh ok, was ook gewoon een aanname dus.
BFF met GGMM
pi_106388008
Was Koeman als speler eigenlijk populair bij Feyenoord?
pi_106388141
quote:
5s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Redelijk, we werden alleen geen kampioen en verloren met 7-2 bij PSV. Bovendien hadden we meer en grotere Feyenoord-helden lopen. Denk aan V Bronckhorst, Van Gastel, Van Wonderen, Larsson.
Groetjes, Ezio.
pi_106388152
Groetjes, Ezio.
  woensdag 4 januari 2012 @ 10:57:30 #260
14505 OProg
A Life in Music
pi_106388523
quote:
5s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan me ook nog iets heugen dat er indertijd gedoe was met supporters, terwijl ik trouwens helemaal niet meer weet wat.

In ieder geval deed Ronald Koeman toen, namens de selectie, groot met een foto, een oproep aan de supporters op de voorpagina van het Rotterdams Dagblad.

Zijn populariteit zat toen wel goed iig.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_106388747
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef OProg het volgende:

[..]

Ik kan me ook nog iets heugen dat er indertijd gedoe was met supporters, terwijl ik trouwens helemaal niet meer weet wat.

In ieder geval deed Ronald Koeman toen, namens de selectie, groot met een foto, een oproep aan de supporters op de voorpagina van het Rotterdams Dagblad.

Zijn populariteit zat toen wel goed iig.
Hij was ook gewoon de aanvoerder
BFF met GGMM
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:06:49 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106388762
quote:
Feyenoord-fans herdenken Coen Moulijn

Feyenoord-fans herdenken de overleden Coen Moulijn bij zijn standbeeld voor De Kuip, precies een jaar geleden. © ANP
Vandaag is het exact een jaar geleden dat Coen Moulijn overleed. Supporters van Feyenoord doen een oproep om een van de grootste spelers uit de clubgeschiedenis vanavond herdenken.

Om 8 uur zal een groep Feyenoord-fans zich bij De Kuip verzamelen om Moulijn, maar ook andere gestorven Feyenoorders te herdenken. Bij het stadion komt een groot wit doek te hangen, waar alle aanwezigen namen op kunnen schrijven van overleden supporters.

Moulijn werd op Oudjaarsavond 2010 getroffen door een herseninfarct, waaraan hij enkele dagen later bezweek.

Weduwe
'De steun die ik heb gekregen heeft mij goed gedaan. Als ik het moeilijk had zag ik wat mensen allemaal voor hem deden en daar moet je ook dankbaar voor zijn', zegt weduwe Adrie Moulijn tegen RTV Rijnmond.

'Na zijn dood is mij nog meer duidelijk geworden hoe bijzonder mensen hem vonden. Hij heeft veel betekend voor mensen. Ik wist niet dat het zo erg was. Zeker omdat hij al zo lang gestopt was met voetballen. Hij heeft niets meer gedaan, nooit meer op een voetbalveld gestaan.'

'Ik denk dat hij zo geliefd was omdat hij bescheiden was. Coen wilde nooit in de publiciteit, wuifde alles weg. Als ze tegen hem zeiden dat hij zo'n goede voetballer was, zei Coen dat er nog meer goede voetballers waren. Ik denk iedere dag aan hem, wel meer dan één keer', aldus Adrie Moulijn.
Elite
Tegen TTIP
pi_106388930
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooi initiatief, ik vrees dat ze de oproep alleen wat eerder hadden moeten doen.
BFF met GGMM
pi_106389064
quote:

[..]

De groene haas _O-
Groetjes, Ezio.
pi_106389076
De cirkel is groen en de haas is rond.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_106389109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

De groene haas _O-
En dat is grappig, omdat...?
BFF met GGMM
pi_106389143
Moulijn O+
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_106389181
quote:

[..]

Een beetje laat naar buiten gebracht, moet nu helaas op mijn werk zijn vanavond.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:24:19 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106389238
Het was niet de bedoeling dat het bekend zou worden. Ga dat in de huidige tijd van sociale media maar eens proberen te voorkomen...
Elite
Tegen TTIP
pi_106389255
quote:

[..]

dus dit is de groene haas?
pi_106389261
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:24 schreef Happel het volgende:
Het was niet de bedoeling dat het bekend zou worden. Ga dat in de huidige tijd van sociale media maar eens proberen te voorkomen...
Wat is de reden daarvan?
pi_106389276
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:24 schreef Happel het volgende:
Wacht.... Dat was het? Al dat gedoe met die fucking haas voor een supportersactie? ____ :')
Waarom mochten we dat niet eerder weten dan? Nu hebben mensen verplichtingen he :{
Groetjes, Ezio.
pi_106389412
Wat een treurnis met die kuthaas voor een maand en dan dit :')
pi_106389458
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:39:51 #275
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106389682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:25 schreef Muto het volgende:

[..]

Wat is de reden daarvan?
Laten zien dat de supporters zich kunnen organiseren gok ik.

En de groene haas is groter gemaakt dan het is, omdat iedereen het over ging nemen. Daar hebben de verantwoordelijken gewoon op ingespeeld. Zij lachen zich echt het schompes. Vanavond is overigens niet het enige wat er voort gaat komen uit de groene haas.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:42:45 #276
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_106389761
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:39 schreef Happel het volgende:

[..]

Laten zien dat de supporters zich kunnen organiseren gok ik.

En de groene haas is groter gemaakt dan het is, omdat iedereen het over ging nemen. Daar hebben de verantwoordelijken gewoon op ingespeeld. Zij lachen zich echt het schompes. Vanavond is overigens niet het enige wat er voort gaat komen uit de groene haas.
En daarom dus maar select groepje :?
pi_106389807
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef ursel het volgende:

[..]

Alleen de elite mag komen kijken. Wat een prutsers zeg.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:45:56 #278
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_106389873
quote:
13s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Alleen de elite mag komen kijken. Wat een prutsers zeg.
Maar Stokstaart, jij behoort toch ook bij de elite :D?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_106389921
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:45 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Maar Stokstaart, jij behoort toch ook bij de elite :D?
Gelukkig niet man.
Je zal de hele week bezig moeten zijn om jezelf te onderscheiden en de mede-supporter buiten spel proberen te zetten _______ :')
Groetjes, Ezio.
pi_106389950
Anticlimax.
pi_106389983
Een groene haas op pillen in een dwangbuis als logo uitkiezen voor de herdenking van Coen Moulijn 8)7
pi_106390015
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een groene haas op pillen in een dwangbuis als logo uitkiezen voor de herdenking van Coen Moulijn 8)7
Inderdaad.
Het tekent natuurlijk wel een beetje het niveau van die mensen.
Groetjes, Ezio.
  woensdag 4 januari 2012 @ 11:53:50 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106390139
quote:
1s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef ursel het volgende:

[..]

Neuh, iedereen is welkom. Zoals ik eerder al zei. Het is van mond-op-mond gegaan. Niet via internet. Heeft niks met elite te maken. Ik heb ook gewoon mensen uitgenodigd die niet altijd gaan.

De groene haas staat verder ook los van de herdenking. Nadere uitleg komt ook op de site vanavond.
Elite
Tegen TTIP
pi_106390210
Hihi, nu is de haas ook nog homosensueel.
pi_106390240
Iedereen is welkom maar we houden het wel lekker geheim tot de laatste dag.... Waarom dan?
.
Volgens mij was dit gewoon een test voor als er weer een keer flink los gegaan moet worden. Kijken of iedereen binnen het kliekje de kaken gesloten kan houden.
Groetjes, Ezio.
pi_106390286
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Neuh, iedereen is welkom. Zoals ik eerder al zei. Het is van mond-op-mond gegaan. Niet via internet. Heeft niks met elite te maken. Ik heb ook gewoon mensen uitgenodigd die niet altijd gaan.

De groene haas staat verder ook los van de herdenking. Nadere uitleg komt ook op de site vanavond.
Ok, dus we wachten nog af.
BFF met GGMM
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:00:07 #287
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_106390332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:56 schreef Stokstaart het volgende:
Iedereen is welkom maar we houden het wel lekker geheim tot de laatste dag.... Waarom dan?
.
Volgens mij was dit gewoon een test voor als er weer een keer flink los gegaan moet worden. Kijken of iedereen binnen het kliekje de kaken gesloten kan houden.
Ja, man. Allemaal hooligans.
Elite
Tegen TTIP
pi_106390375
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, man. Allemaal hooligans.
Vraag blijft waarom het perse geheim gehouden moest worden.
Hoe meer mensen die bijdragen des te geslaagder zo'n actie is lijkt me.
Groetjes, Ezio.
pi_106390507
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Om de buzz groter te maken? Iedereen heeft het er toch over. Wat de actie ook is, ik denk dat het voor de bedenkers al geslaagd is.
BFF met GGMM
pi_106390519
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Beetje zo'n 'stoere jongens op het schoolplein'-idee, gaat gewoonweg helemaal nergens over, maar als je het maar een beetje interessant inpakt wordt vanzelf iedereen nieuwsgierig.
  Moderator woensdag 4 januari 2012 @ 12:10:43 #291
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_106390615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Om de buzz groter te maken? Iedereen heeft het er toch over. Wat de actie ook is, ik denk dat het voor de bedenkers al geslaagd is.
"Iedereen"?
Ik lees er helemaal niets over, buiten de "eigen kring".
Het is dat iemand er hiér weer over begonnen is, en dan blijft het maar doorzaniken.
We zien het gewoon wel. Het is duidelijk niet iets hooligan-achtigs. Hopelijk is het leuk. God wat moet je er verder nog pagina's lang over zeggen dan..
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_106390637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Volgens mij kan je toch echt meer mensen bereiken en mobiliseren als het van te voren bekend is. Staat toch indrukwekkender als je met 2500 mensen op het voorplein staat dan met 250.

Zeker als je Coen wilt herdenken.
Groetjes, Ezio.
pi_106390764
quote:
Vandaag 4 januari is niet alleen de dag van Coen, vandaag 4 januari is alleen de dag van Coen! De afgelopen maanden werd de Feyenoord-wereld in bedwang gehouden door De Groene Haas. Een klokje telde af tot 4 januari. Volgens de internet-fans van Feyenoord Netwerk is dit geen blij haasje, en aangezien het ‘uit een bepaalde hoek komt’ zal het wel weinig goeds zijn. Op de site van De Groene Haas is duidelijk te zien dat supporters Eric Gudde aan een vlaggenstok willen rijgen. Een verstoring van de nieuwjaarsreceptie, een overnamebod voor de VvF, zelfs een contractverlenging van John Guidetti.

Dat en alles wat er tussenin lag! Maar neen, dat was het allemaal niet! De Groene Haas is geens van dat allen. De Groene Haas staat symbool voor elke supporter die zich betrokken voelt bij Feyenoord, die bezeten is van Feyenoord. De Groene Haas zal tonen hoe het ooit was. De Groene Haas is het Feyenoord-gevoel dat men zo angstvallig uit het stadion probeert te verwijderen. De Groene Haas is Feyenoord zoals Feyenoord behoort te zijn. De Groene Haas is vrij, ongedwongen, eerlijk, oprecht en heeft een hart van goud. De Groene Haas is de evolutie, de levensloop.

De Groene Haas is fanatiek, betrokken en wellicht een beetje gek. Die Groene Haas waar iedereen het al maanden over heeft. Die Groene Haas ben ik… en jij… Feijenoorders. Dat zijn wij! #Resetclock #Feijenoordontour
Wij zijn al weken iets wat we niet weten. :')

Ik ben gewoon een Feijenoorder.
pi_106390797
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 11:39 schreef Happel het volgende:

En de groene haas is groter gemaakt dan het is,
goh, door wie zou dat toch komen ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_106390902
Wel mooi de startpagina op Feyenoord.nl.
pi_106390988
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:16 schreef Muto het volgende:

[..]

Wij zijn al weken iets wat we niet weten. :')

Ik ben gewoon een Feijenoorder.
Wat een tering bullshit dit :') (dat verhaal dat jij quotte dus) Enige wat 'ze' met die Groene Haas hebben bereikt is juist een tweespalt tussen de 'elite' Feyenoorders die het wel wisten en 'de rest'...
pi_106391003
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef Muto het volgende:
Heel mooi ja
BFF met GGMM
pi_106391087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wat een tering bullshit dit :') (dat verhaal dat jij quotte dus) Enige wat 'ze' met die Groene Haas hebben bereikt is juist een tweespalt tussen de 'elite' Feyenoorders die het wel wisten en 'de rest'...
Nog buiten het vertrouwen is er ook een praktisch aspect.
Vanavond moet ik werken, als ik weken van te voren had geweten dat er actie op touw zou worden gezet had ik vanavond zeker ook even willen komen kijken.
Groetjes, Ezio.
pi_106391132
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:20 schreef Muto het volgende:
Zouden ze wat goed te maken hebben?
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:28:05 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_106391147
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nog buiten het vertrouwen is er ook een praktisch aspect.
Vanavond moet ik werken, als ik weken van te voren had geweten dat er actie op touw zou worden gezet had ik vanavond zeker ook even willen komen kijken.
Hier hetzelfde, ja. Jammer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')