En daarom dus maar select groepjequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Laten zien dat de supporters zich kunnen organiseren gok ik.
En de groene haas is groter gemaakt dan het is, omdat iedereen het over ging nemen. Daar hebben de verantwoordelijken gewoon op ingespeeld. Zij lachen zich echt het schompes. Vanavond is overigens niet het enige wat er voort gaat komen uit de groene haas.
Alleen de elite mag komen kijken. Wat een prutsers zeg.quote:
Maar Stokstaart, jij behoort toch ook bij de elitequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alleen de elite mag komen kijken. Wat een prutsers zeg.
Gelukkig niet man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar Stokstaart, jij behoort toch ook bij de elite?
Inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een groene haas op pillen in een dwangbuis als logo uitkiezen voor de herdenking van Coen Moulijn
Neuh, iedereen is welkom. Zoals ik eerder al zei. Het is van mond-op-mond gegaan. Niet via internet. Heeft niks met elite te maken. Ik heb ook gewoon mensen uitgenodigd die niet altijd gaan.quote:
Ok, dus we wachten nog af.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, iedereen is welkom. Zoals ik eerder al zei. Het is van mond-op-mond gegaan. Niet via internet. Heeft niks met elite te maken. Ik heb ook gewoon mensen uitgenodigd die niet altijd gaan.
De groene haas staat verder ook los van de herdenking. Nadere uitleg komt ook op de site vanavond.
Ja, man. Allemaal hooligans.quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:56 schreef Stokstaart het volgende:
Iedereen is welkom maar we houden het wel lekker geheim tot de laatste dag.... Waarom dan?
.
Volgens mij was dit gewoon een test voor als er weer een keer flink los gegaan moet worden. Kijken of iedereen binnen het kliekje de kaken gesloten kan houden.
Vraag blijft waarom het perse geheim gehouden moest worden.quote:
Om de buzz groter te maken? Iedereen heeft het er toch over. Wat de actie ook is, ik denk dat het voor de bedenkers al geslaagd is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vraag blijft waarom het perse geheim gehouden moest worden.
Hoe meer mensen die bijdragen des te geslaagder zo'n actie is lijkt me.
Beetje zo'n 'stoere jongens op het schoolplein'-idee, gaat gewoonweg helemaal nergens over, maar als je het maar een beetje interessant inpakt wordt vanzelf iedereen nieuwsgierig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vraag blijft waarom het perse geheim gehouden moest worden.
Hoe meer mensen die bijdragen des te geslaagder zo'n actie is lijkt me.
"Iedereen"?quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de buzz groter te maken? Iedereen heeft het er toch over. Wat de actie ook is, ik denk dat het voor de bedenkers al geslaagd is.
Volgens mij kan je toch echt meer mensen bereiken en mobiliseren als het van te voren bekend is. Staat toch indrukwekkender als je met 2500 mensen op het voorplein staat dan met 250.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Om de buzz groter te maken? Iedereen heeft het er toch over. Wat de actie ook is, ik denk dat het voor de bedenkers al geslaagd is.
Wij zijn al weken iets wat we niet weten.quote:Vandaag 4 januari is niet alleen de dag van Coen, vandaag 4 januari is alleen de dag van Coen! De afgelopen maanden werd de Feyenoord-wereld in bedwang gehouden door De Groene Haas. Een klokje telde af tot 4 januari. Volgens de internet-fans van Feyenoord Netwerk is dit geen blij haasje, en aangezien het ‘uit een bepaalde hoek komt’ zal het wel weinig goeds zijn. Op de site van De Groene Haas is duidelijk te zien dat supporters Eric Gudde aan een vlaggenstok willen rijgen. Een verstoring van de nieuwjaarsreceptie, een overnamebod voor de VvF, zelfs een contractverlenging van John Guidetti.
Dat en alles wat er tussenin lag! Maar neen, dat was het allemaal niet! De Groene Haas is geens van dat allen. De Groene Haas staat symbool voor elke supporter die zich betrokken voelt bij Feyenoord, die bezeten is van Feyenoord. De Groene Haas zal tonen hoe het ooit was. De Groene Haas is het Feyenoord-gevoel dat men zo angstvallig uit het stadion probeert te verwijderen. De Groene Haas is Feyenoord zoals Feyenoord behoort te zijn. De Groene Haas is vrij, ongedwongen, eerlijk, oprecht en heeft een hart van goud. De Groene Haas is de evolutie, de levensloop.
De Groene Haas is fanatiek, betrokken en wellicht een beetje gek. Die Groene Haas waar iedereen het al maanden over heeft. Die Groene Haas ben ik… en jij… Feijenoorders. Dat zijn wij! #Resetclock #Feijenoordontour
goh, door wie zou dat toch komenquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:39 schreef Happel het volgende:
En de groene haas is groter gemaakt dan het is,
Wat een tering bullshit ditquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Wij zijn al weken iets wat we niet weten.
Ik ben gewoon een Feijenoorder.
Nog buiten het vertrouwen is er ook een praktisch aspect.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat een tering bullshit dit(dat verhaal dat jij quotte dus) Enige wat 'ze' met die Groene Haas hebben bereikt is juist een tweespalt tussen de 'elite' Feyenoorders die het wel wisten en 'de rest'...
Hier hetzelfde, ja. Jammer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog buiten het vertrouwen is er ook een praktisch aspect.
Vanavond moet ik werken, als ik weken van te voren had geweten dat er actie op touw zou worden gezet had ik vanavond zeker ook even willen komen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |