Dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef TC03 het volgende:
Vind het persoonlijk een beetje raar dat iedereen zo verdrietig is om iemand die ze zelf nooit hebben zien voetballen. Natuurlijk, het is heel triest dat een icoon als hij is overleden, maar ik kan niet begrijpen hoe je een jaar na dato nog sentimenteel kan worden om iemand die je zelf nooit hebt meegemaakt... Maar misschien ligt het aan mij.
Ik vind dat niet raar, moet je iemand echt live hebben zien spelen om het een held te vinden?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:38 schreef TC03 het volgende:
Vind het persoonlijk een beetje raar dat iedereen zo verdrietig is om iemand die ze zelf nooit hebben zien voetballen. Natuurlijk, het is heel triest dat een icoon als hij is overleden, maar ik kan niet begrijpen hoe je een jaar na dato nog sentimenteel kan worden om iemand die je zelf nooit hebt meegemaakt... Maar misschien ligt het aan mij.
quote:Van Geel: Geen Adriaanse, enige optie is Koeman
De scheiding tussen FC Twente en Co Adriaanse verandert niets aan de opzet van Feyenoord om verder te gaan met trainer Ronald Koeman. Het is geen geheim dat Adriaanse erg close is met de Rotterdamse technisch directeur Martin van Geel. Die benadrukt echter dat de succesvolle Koeman momenteel de enige optie is om ook volgend seizoen op de bank van de Rotterdammers te zitten.
Van Geel en Koeman starten binnenkort de onderhandelingen over contractverlenging. Beide partijen spraken de afgelopen weken al diverse keren de intentie uit om langer met elkaar door te gaan. Het sterke huwelijk is echter nog niet officieel verlengd. Algemeen directeur Eric Gudde zal vandaag tijdens zijn nieuwjaarspeech dan ook geen contractverlenging van Koeman bekend maken. 'De gesprekken moeten nog beginnen', zegt Van Geel in het AD. 'Maar het is duidelijk dat beide partijen die wel met het idee ingaan om langer met elkaar door te gaan.'
Het feit dat Co Adriaanse sinds gisteren zonder werkgever is, verandert daar niets aan. De bij FC Twente weggestuurde trainer werd in het verleden al diverse keren in verband gebracht met Feyenoord en bovendien werkten Adriaanse en Van Geel zeer goed samen bij Willem II en AZ.
'Dat Co is ontslagen vind ik ontzettend triest, maar ik praat niet over andere clubs', zegt Van Geel. 'Wij zijn tevreden over Ronald Koeman en de trainer voelt zich thuis bij de club. We gaan proberen daar met elkaar uit te komen.' (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ptie-is-Koeman.dhtml
De gesprekken moeten nog beginnen? Ik dacht hier gelezen te hebben dat ze al akkoord waren?quote:
Caland en zijn halve waarheden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De gesprekken moeten nog beginnen? Ik dacht hier gelezen te hebben dat ze al akkoord waren?
Oh ok, was ook gewoon een aanname dus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Caland en zijn halve waarheden.
Redelijk, we werden alleen geen kampioen en verloren met 7-2 bij PSV. Bovendien hadden we meer en grotere Feyenoord-helden lopen. Denk aan V Bronckhorst, Van Gastel, Van Wonderen, Larsson.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was Koeman als speler eigenlijk populair bij Feyenoord?
Ik kan me ook nog iets heugen dat er indertijd gedoe was met supporters, terwijl ik trouwens helemaal niet meer weet wat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was Koeman als speler eigenlijk populair bij Feyenoord?
Hij was ook gewoon de aanvoerderquote:Op woensdag 4 januari 2012 10:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog iets heugen dat er indertijd gedoe was met supporters, terwijl ik trouwens helemaal niet meer weet wat.
In ieder geval deed Ronald Koeman toen, namens de selectie, groot met een foto, een oproep aan de supporters op de voorpagina van het Rotterdams Dagblad.
Zijn populariteit zat toen wel goed iig.
quote:Feyenoord-fans herdenken Coen Moulijn
Feyenoord-fans herdenken de overleden Coen Moulijn bij zijn standbeeld voor De Kuip, precies een jaar geleden. © ANP
Vandaag is het exact een jaar geleden dat Coen Moulijn overleed. Supporters van Feyenoord doen een oproep om een van de grootste spelers uit de clubgeschiedenis vanavond herdenken.
Om 8 uur zal een groep Feyenoord-fans zich bij De Kuip verzamelen om Moulijn, maar ook andere gestorven Feyenoorders te herdenken. Bij het stadion komt een groot wit doek te hangen, waar alle aanwezigen namen op kunnen schrijven van overleden supporters.
Moulijn werd op Oudjaarsavond 2010 getroffen door een herseninfarct, waaraan hij enkele dagen later bezweek.
Weduwe
'De steun die ik heb gekregen heeft mij goed gedaan. Als ik het moeilijk had zag ik wat mensen allemaal voor hem deden en daar moet je ook dankbaar voor zijn', zegt weduwe Adrie Moulijn tegen RTV Rijnmond.
'Na zijn dood is mij nog meer duidelijk geworden hoe bijzonder mensen hem vonden. Hij heeft veel betekend voor mensen. Ik wist niet dat het zo erg was. Zeker omdat hij al zo lang gestopt was met voetballen. Hij heeft niets meer gedaan, nooit meer op een voetbalveld gestaan.'
'Ik denk dat hij zo geliefd was omdat hij bescheiden was. Coen wilde nooit in de publiciteit, wuifde alles weg. Als ze tegen hem zeiden dat hij zo'n goede voetballer was, zei Coen dat er nog meer goede voetballers waren. Ik denk iedere dag aan hem, wel meer dan één keer', aldus Adrie Moulijn.
De groene haasquote:
Een beetje laat naar buiten gebracht, moet nu helaas op mijn werk zijn vanavond.quote:
Wat is de reden daarvan?quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:24 schreef Happel het volgende:
Het was niet de bedoeling dat het bekend zou worden. Ga dat in de huidige tijd van sociale media maar eens proberen te voorkomen...
Wacht.... Dat was het? Al dat gedoe met die fucking haas voor een supportersactie? ____quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:24 schreef Happel het volgende:
Het was niet de bedoeling dat het bekend zou worden. Ga dat in de huidige tijd van sociale media maar eens proberen te voorkomen...
Laten zien dat de supporters zich kunnen organiseren gok ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |