SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door Jojoortje op 03-01-2012 15:55:53 ]Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Er is op fok ook wel een reeks over die Evy als ik me niet vergis.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:13 schreef appelsientje het volgende:
Als het droog blijft gaat het vanavond dan toch echt gebeuren..
ik ga weer eens beginnen met hardlopen..
was al aan het afvallen de afgelopen maanden, maar het schoot niet echt op (was wel aan het sporten) maar nu met kerst en oud&nieuw....
Dus ik ga rennen met Evy (dat muziek en dan om de zoveel minuten verteld Evy me of ik moet hardlopen of gewoon lopen)
en dan binnen 10 weken moet ik op 5 km. zitten (gelijk aan een half uur rennen)
Ben benieuwd..
quote:
quote:
Kloptquote:Op maandag 2 januari 2012 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Hi
[..]
Er is op fok ook wel een reeks over die Evy als ik me niet vergis.
Suc6, goed bezig jij en bossie.
ik ben (met mijn brakke lijf zit hardlopen er niet in) al een paar weken een aantal keer per week aan het stevig wandelen, begonnen met een half uur en nu al uitgebreid naar bijna 50 minuten.
Qua afvallen helpt dat ook
Ach die man zit thuis gewoon onder de plak...quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Againzender het volgende:
Hallo
Vandaag met het gezin even de stad in geweest. Moesten nog even de post ophalen bij het huis van mijn schoonouders, en gelijk maar even een beetje toerist in eigen stad gespeeld.
Nog even de trap naar het dak van Nemo op gelopen om te kijken of het dichte hek echt dicht was: het was dichtmaar daar halverwege met Axel en Marc even over de stad uitgekeken. Mijn vrouw was met de wagen en Roel rustig achter ons aan gekomen, maar die stopte natuurlijk toen ze zag dat het hek dicht was.
Maar goed, ik daarna de wagen over genomen en naar beneden, mama met de twee oudste naar beneden.
Sta ik daar beneden te kloten met die wagen, komt er een pissige vent met z'n kind langs ons en zegt boos: 'En bedankt he, dat je hebt gezegd dat het hek niet open is'
Dus ik iets van:
En mijn vrouw minder tactisch, met licht plaatselijk accent: 'loopt die chagrijnige klootzak nou te zeiken dat hij een dicht hek niet heeft gezien'
Sukkel, waar je je druk over kan maken. Heb hem niet eens langs mijn omhoog zien lopen. Vraag het me dan eventjes, ben nooit te beroerd te helpen, maar trek niet zo'n bek tegen me open achteraf.
Hier is verder alles OK! Hopen dat de nekhernia van mijn moeder rustig geneest.
quote:Op maandag 2 januari 2012 23:40 schreef Againzender het volgende:
Hallo
Vandaag met het gezin even de stad in geweest. Moesten nog even de post ophalen bij het huis van mijn schoonouders, en gelijk maar even een beetje toerist in eigen stad gespeeld.
Nog even de trap naar het dak van Nemo op gelopen om te kijken of het dichte hek echt dicht was: het was dichtmaar daar halverwege met Axel en Marc even over de stad uitgekeken. Mijn vrouw was met de wagen en Roel rustig achter ons aan gekomen, maar die stopte natuurlijk toen ze zag dat het hek dicht was.
Maar goed, ik daarna de wagen over genomen en naar beneden, mama met de twee oudste naar beneden.
Sta ik daar beneden te kloten met die wagen, komt er een pissige vent met z'n kind langs ons en zegt boos: 'En bedankt he, dat je hebt gezegd dat het hek niet open is'
Dus ik iets van:
En mijn vrouw minder tactisch, met licht plaatselijk accent: 'loopt die chagrijnige klootzak nou te zeiken dat hij een dicht hek niet heeft gezien'
Sukkel, waar je je druk over kan maken. Heb hem niet eens langs mijn omhoog zien lopen. Vraag het me dan eventjes, ben nooit te beroerd te helpen, maar trek niet zo'n bek tegen me open achteraf.
Hier is verder alles OK! Hopen dat de nekhernia van mijn moeder rustig geneest.
Gister stukje van gelezen. Vind het wel een mooie grap eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:
wat een gezellig rel weer in OUDiemand een hele zwangerschap inclusief vanalles verzonnen
ze is nu door de mand gevallen
enquote:
Linkjequote:Op maandag 2 januari 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:
wat een gezellig rel weer in OUDiemand een hele zwangerschap inclusief vanalles verzonnen
ze is nu door de mand gevallen
Vreselijk, ze heeft zelfs in het topic voor overleden kindjes zitten postenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[OUD] FAQ en Feedbacktopic
vanaf daar kan je alles wel vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |