Zie je inderdaad nooit bij darters..quote:Op maandag 2 januari 2012 01:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hamilton is een vies, fatsig mannetje
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die vriendin van Lewis heeft ook een transformatie ondergaan, dit was zij vorig jaar tijdens het wk: [ afbeelding ]
Zo die is aardig opgedroogd dan zeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:35 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die vriendin van Lewis heeft ook een transformatie ondergaan, dit was zij vorig jaar tijdens het wk: [ afbeelding ]
Komt door Anderson.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:35 schreef Slobeend het volgende:
Gemiddeldes zijn toch niet zo geweldig. Vorig jaar was het niveau veel hoger volgens mij.
njet, enkel om de 9 darterquote:Op maandag 2 januari 2012 01:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Wth, lewis? De zaal vindt hem nu ineens ook weer leuk
Hoe langer de partij duurt des te meer bier ze kunnen drinken. Zelfbelang dus!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Wel meteen boe roepen als ie geen 9 darter gooitquote:Op maandag 2 januari 2012 01:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Doen ze bij elke bijna 9 darter poging die sneuvelt ;pquote:Op maandag 2 januari 2012 01:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel meteen boe roepen als ie geen 9 darter gooit
Geniaal inderdaad.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
En gewoon rustig je pijl laten vallen, en 180 gooien
morgen?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:41 schreef Grifte het volgende:
Nou jongens degene die morgen tijdens de finale het verst achter komt, die pakt em nog ;p
We zijn er nog nietquote:Op maandag 2 januari 2012 01:41 schreef Grifte het volgende:
Nou jongens degene die morgen tijdens de finale het verst achter komt, die pakt em nog ;p
quote:
Op tijd wakker danquote:Op maandag 2 januari 2012 01:43 schreef DeZoektocht het volgende:
Zie Lewis is nu klaar. Wade pakt m.
Layen die shit.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:45 schreef FlorisRijkaard het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na op Hamilton gebet te hebben bij 3-5 achter, hetzelfde gedaan bij Lewis bij 1-5 achter. C'mon!
is niet zijn verdienste hoorquote:Op maandag 2 januari 2012 01:48 schreef inZanity het volgende:
Ik zei toch dat Lewis hem nog ging winnen
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heel jammer, finale laat ik maar zitten.
Ach joh, van deze pot moet je genietenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heel jammer, finale laat ik maar zitten.
Bij elke pijl hierquote:
Nee, ik vindt Hamilton en Lewis zo vreselijk saai. Wade zorgt tenminste nog voor goede tv.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ach joh, van deze pot moet je genieten
Hou toch op man. Zo'n comeback ligt echt niet alleen aan je tegenstander hoor..quote:Op maandag 2 januari 2012 01:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
als 77 gooit als gemiddelde dan vraag je erom
Ik had hetzelfdequote:
Als Wade gewoon zijn niveau vasthield won hij gewoon dat kan je niet ontkennenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hou toch op man. Zo'n comeback ligt echt niet alleen aan je tegenstander hoor..
Als je tante een lul had was het je oom geweest.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als Wade gewoon zijn niveau vasthield won hij gewoon dat kan je niet ontkennen
Allard Kalff!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:51 schreef Grifte het volgende:
Nou jongens met z'n allen lekker Dakar kijken nu
Dus? Doet er toch helemaal niks toe man.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als Wade gewoon zijn niveau vasthield won hij gewoon dat kan je niet ontkennen
Wat is daar nou aan, leg dat eens uit in 3 zinnen?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:51 schreef Grifte het volgende:
Nou jongens met z'n allen lekker Dakar kijken nu
Als Taylor zijn niveau had gehaald.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Als Anderson zijn niveau had gehaald.....
ja of taylorquote:Op maandag 2 januari 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Heb je de live-topics beetje gevolgd, of wat wil je lolquote:Op maandag 2 januari 2012 01:52 schreef FlorisRijkaard het volgende:
[..]
Wat is daar nou aan, leg dat eens uit in 3 zinnen?
15 toch?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:52 schreef Felagund het volgende:
Hoeveel legs won Lewis nu achter elkaar?
Als ik mijn niveau had gehaald .....quote:Op maandag 2 januari 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Lag hij er eerder uit.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:52 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Als Cootje z'n niveau had gehaald...
Daar is hij te dom voor.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:54 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Die Lewis scoort nog makkelijker dan Taylor. Als hij het concentratieniveau van Hamilton (of Taylor) krijgt, wordt hij ook 15x wereldkampioen.
Begonnen met 80 euro @ live betten, geëindigd met 535 euroquote:Op maandag 2 januari 2012 01:53 schreef Salt_Seafood het volgende:
GEWELDIG!!
Zoals gister gepost hier had ik wat geld ingezet op Lewis en Hamilton als wereldkampioen, dus met deze finale zit ik hoe dan ook goed, wie er ook wint 80 Euro winst
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Al die 'sporten' met auto's of motorfietsen is voor mongolen.
Wat is Darts dan? Al die fat fucksquote:Op maandag 2 januari 2012 01:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Al die 'sporten' met auto's of motorfietsen is voor mongolen.
Anderson zou dan nog beter zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:54 schreef FlorisRijkaard het volgende:
Die Lewis scoort nog makkelijker dan Taylor. Als hij het concentratieniveau van Hamilton (of Taylor) krijgt, wordt hij ook 15x wereldkampioen.
As is verbrande turf.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:54 schreef FlorisRijkaard het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Schaken
2. Voetbal
3. Tour
4. Darts
Dat blijft gewoon een chokertje.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Anderson zou dan nog beter zijn.
Dit. Zonder schaken dan.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Schaken
2. Voetbal
3. Tour
4. Darts
Ff serieus nu:quote:Op maandag 2 januari 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
1. Voetbal
2. MMA/Kickbox.
3. Formula 1
4. Tour
5. Rugby
6. Darts
Formule 1quote:Op maandag 2 januari 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
1. Voetbal
2. MMA/Kickbox.
3. Formula 1
4. Tour
5. Rugby
6. Darts
Shit ik vergeet tennis.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ff serieus nu:
1. Voetbal
2. Zaalvoetbal
3. Tour
4. Tennis
5. Darts
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:00 schreef Smoofie het volgende:
1. Voetbal
2. MMA/Kickbox.
3. Formula 1
4. Tour
5. Tennis
6. Rugby
7. Darts
Oke. Ik vind van niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Formule 1
Echt zo'n beetje de meest kansloze sport die er bestaat.
Beetje achter elkaar aanrijden en als een klein kind gaan gillen als het fout gaatquote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Formule 1
Echt zo'n beetje de meest kansloze sport die er bestaat.
Ze zeiken iig niet over een open deur en een briesje.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Beetje achter elkaar aanrijden en als een klein kind gaan gillen als het fout gaat
fixquote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Beetje op elkaar inrijden en als een klein kind gaan gillen als het fout gaat
Maar wel enorm saai om naar te kijken.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
F1 is een stuk zwaarder dan de meeste andere sporten.
Valt wel mee. Het is de laatste jaren erg spannend.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar wel enorm saai om naar te kijken.
Komt niet eens in de buurt van Wielrennen man.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
F1 is een stuk zwaarder dan de meeste andere sporten.
chicks ... enzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar wel enorm saai om naar te kijken.
Moto gp is ook vet ja. Moest bijna janken toen Simoncelli omkwamquote:Op maandag 2 januari 2012 02:05 schreef AchJa het volgende:
1: MotoGP
Voor de rest mag je het uitzoeken.
Weinig sporten komen in de buurt van wielrennen.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:05 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van Wielrennen man.
Alleen de klassiekers. De Tourquote:Op maandag 2 januari 2012 02:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weinig sporten komen in de buurt van wielrennen.
Waren dat dart chicks?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet goed opgelet net bij de walk ons?
vond het maar niks, formule 1:quote:Op maandag 2 januari 2012 02:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Die dames hebben als werk om mee te lopen met de darters bij hun opkomst ja.
Goede keuze.quote:Op zondag 1 januari 2012 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
Kolere en dan moet Lewis - Wade nog starten
Ik hou het na deze pot maar wijselijk voor gezien
Dat klopt. Er stond een briesje op 't podium, waar de spelers door gehinderd werden. Vooral Lewis leek het erg te deren. Wade speelde het spelletje toen slim mee om Lewis helemaal uit zijn concentratie te krijgen. Doordat Lewis het meest erover klaagde, kon ie niets meer goed doen bij 't publiek.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:07 schreef TheGOAT het volgende:
Wade stond 5-1 voor lees ik, verliest met 6-5? Hoelaat was het afgelopen en waarom was de wedstrijd even gestaakt, ik snap het niet helemaal?
Hahaha wat een neus die Lewis danquote:Op maandag 2 januari 2012 09:15 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dat klopt. Er stond een briesje op 't podium, waar de spelers door gehinderd werden. Vooral Lewis leek het erg te deren. Wade speelde het spelletje toen slim mee om Lewis helemaal uit zijn concentratie te krijgen. Doordat Lewis het meest erover klaagde, kon ie niets meer goed doen bij 't publiek.
Het was idd geweldig.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een wedstrijd, had hem opgenomen en net gekeken omdat ik vanochtend moest werken
Lennox tegen Audrey ?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is er maar een wedstrijd vanavond
Trouwens.
Lewis moet tegen Hamilton. Snap je 'm. Lewis Hamilton![]()
Die laatste uitgooiquote:Op maandag 2 januari 2012 11:20 schreef Szura het volgende:
Geniale comeback
Hij raakte bijna alles op het einde maar wat een ongekende faal vanWade
Valt sowieso best op dat er dit WK echt pauperpubliek zit. Boe gaan roepen bij een 180'er, royal sadnessquote:Op maandag 2 januari 2012 11:28 schreef SonicVolcano het volgende:
Lewis mag van mij winnen. Dat publiek daar
Zo kun je elke sport wel in het belachelijke trekken.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. Wakker blijven voor twee kerels die met pijltjes gooien gaat me net even te ver
Inderdaad. Zo praat ik als ik mijn mond vol heb en dan wat zeg.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Hamilton tijdens dat interview gisteren. Ik geef Engels, maar damn, je moet echt goed luisteren wil je weten wat ie zegt. Prachtig al die accenten
Zoek dan voor de grap ook Chisnall maar eens opquote:Op maandag 2 januari 2012 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Die Hamilton tijdens dat interview gisteren. Ik geef Engels, maar damn, je moet echt goed luisteren wil je weten wat ie zegt. Prachtig al die accenten
http://www.rtl7darts.nl/v(...)jd-tegen-phil-taylorquote:Op maandag 2 januari 2012 13:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Zoek dan voor de grap ook Chisnall maar eens op
Dat maakt Lewis vrij weinig uitquote:Op maandag 2 januari 2012 14:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik las net de uitslag en ik kon mijn ogen niet geloven. Als Wade een kans had om de titel te pakken, dan was het dit jaar wel. Wade heeft hard gefaald in de wedstrijd. Wel een briljante comeback van Lewis, maar ik vrees voor hem dat het publiek Hamilton gaat steunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler niet op het werk openen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef borisz het volgende:
Mieke de Boer vanavond de gastMwoach, ik vind d'r niet zo aantrekkelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler niet op het werk openenChildren of the night. What music they make.
was idd meer een geval van 'in het land der blinden.........'quote:Op maandag 2 januari 2012 14:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mwoach, ik vind d'r niet zo aantrekkelijk.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef GetWasted het volgende:
Lewis is een eindbaas.
Wat een comeback zeg. Geniaal.
quote:Op maandag 2 januari 2012 14:22 schreef borisz het volgende:
Mieke de Boer vanavond de gastik las mike de boerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler niet op het werk openen![]()
Ik wist niet dat ze blind wasquote:Op maandag 2 januari 2012 14:52 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
was idd meer een geval van 'in het land der blinden.........'
Ik ga in mn spijkerbroek genieten.quote:Op maandag 2 januari 2012 16:53 schreef Grifte het volgende:
Baas belde net, zo rustig dat ik niet hoef te werken vanavond, dus lekker in me joggingbroek genieten van Hammer Time vanavond
Dat fapt toch niet lekker, joggingbroek heeft nog wat stretch!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga in mn spijkerbroek genieten.
Uit protest.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat fapt toch niet lekker, joggingbroek heeft nog wat stretch!
Vond hem de vorige keer wat nietszeggend.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Robin van Galen, die waterpolocoach, is er vanavond ook weer als gast.
Ik vond alle BN-ers nietszeggend. Alleen die keepert had nog enige affiniteit met darten.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vond hem de vorige keer wat nietszeggend.
Haar mokkel?quote:Op maandag 2 januari 2012 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uit protest.
Ik had liever Huybrechts in de finale en haar mokkel
Het is dat hij wat enthousiast was en ook zo twittert. Anders kwam ie niet meer.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vond hem de vorige keer wat nietszeggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |